Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست هیات مدیره باشگاه پرسپولیس برای بررسی نحوه تمدید قرارداد بازیکنان این تیم برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص نحوه تمدید قرارداد بازیکنان فعلی این تیم تشکیل جلسه می دهد. نشست هفتگی هیات مدیره باشگاه پرسپولیس صبح فردا در دفتر حمیدرضا گرشاسبی در ساختمان باشگاه پرسپولیس برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 این نشست با محوریت بررسی اسناد مالی باشگاه در ماه گذشته و همچنین زمان شروع مذاکره با بازیکنان فعلی که قراردادشان در پایان فصل به اتمام می رسد برگزار می شود.

البته برانکو ایوانکوویچ هنوز لیست کامل بازیکنان مدنظرش را به باشگاه پرسپولیس رسما اعلام نکرده است اما هیات مدیره این باشگاه می خواهد برنامه ریزی لازم را برای تمدید قرارداد بازیکنانی که سرمربی پرسپولیس می خواهد انجام دهد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۰۱۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه پرسپولیس منتظر تایید سرمربی برزیلی

آفتاب‌‌نیوز :

باشگاه پرسپولیس پس از تفاهم اولیه شفاهی رضا درویش مدیرعامل با اوسمار ویه‌را سرمربی برزیلی سرخپوشان پایتخت در حال تنظیم قرارداد جدید برای تمدید است.

از این رو درویش با ارسال این قرارداد به واحد حقوقی خواستار بررسی آن‌ها و همچنین تعیین مبلغ قابل توجیه برای حفظ مرد برزیلی شده است. طبق توافق باشگاه پرسپولیس و اوسمار ویه‌را، پس از انتخاب این مربی به‌عنوان سرمربی جدید سرخپوشان، یک متمم جدید به قرارداد او اضافه شد که طی آن مبلغ پایه قرارداد ۱۶۰ هزار دلاری اوسمار بدون تغییر باقی ماند، اما آپشن‌های جدیدی به قرارداد این مربی برزیلی اضافه شده است.

بر اساس این آپشن‌ها در صورت قهرمانی پرسپولیس در هر یک از جام‌ها مبلغ ۴۰ هزار دلار، برای هر برد بیرون از خانه هزار دلار و برای هر برد خانگی ۵۰۰ دلار به‌عنوان پاداش به اوسمار ویه را تعلق خواهد گرفت.

حالا باشگاه پرسپولیس در نظر دارد کمتر از ۳۰۰ هزار دلار برای فصل آینده در اختیار ویه‌را قرار دهد، اما ویه‌را بعید است با این رقم موفقت کند و پیش بینی ۵۰۰ هزار دلاری بابت ادامه حضورش در تیم را دارد.

حال باید منتظر ماند و دید آیا پرسپولیس بدون هیچ ملاحظه‌ای قرارداد مربی برزیلی را تمدید می‌کند یا در اجرای ان تعلل کرده و منتظر نتیجه او در باقیمانده بازی‌های فصل جاری لیگ برتر خواهد بود.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • پرسپولیس دنبال تخفیف در تمدید قرارداد اوسمار
  • باشگاه پرسپولیس منتظر تایید سرمربی برزیلی
  • زمان برگزاری مجمع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس
  • مانع بزرگ بر سر راه تمدید قرارداد اوسمار
  • بمب پرسپولیس در تبریز منفجر می شود؛ مهدی ترابی پایان فصل در تراکتور؟
  • قرارداد هاکان دمیر سرمربی تیم ملی بسکتبال تمدید نشد
  • قلم قرمز روی شاه ماهی نقل و انتقالات پرسپولیس
  • اولین جلسه هیئت مدیره استقلال با هلدینگ خلیج فارس
  • ستاره پرسپولیس در لیست سیاه اوسمار
  • انتقاد از برگزاری جلسات هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران