Web Analytics Made Easy - Statcounter


اولین قسمت از ویژه برنامه «باهمستان سینما» در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر شب گذشته ۱۴ بهمن روی آنتن رفت و امشب مسعود سلامی و هادی کاظمی مهمان این برنامه خواهند بود.

به گزارش خبرگزای مهر به نقل از روابط عمومی برنامه، ویژه برنامه سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر هر شب ساعت ٢٢:١٥ از شبکه جام جم به صورت زنده از پردیس سینمایی ملت روی آنتن می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخش اول این برنامه با عنوان «میز خبر» با حضور محمدرضا مقدسیان مجری و کارشناس و میثم محمدی دیگر مجری و کارشناس برنامه آغاز می شود و به بررسی رویدادهای مهم جشنواره و حواشی و اتفاقات جالب در اکران فیلم ها، جلسات پرسش و پاسخ، حضور مهمانان فرهنگی و مسئولان در کاخ رسانه می پردازد.

همچنین بخش «خارج از قاب» برنامه اختصاص دارد به گزارش های تولیدی از حال و هوای نشست ها، حضور اهالی رسانه و مهمانان در پردیس ملت و علاوه بر مرور این اتفاقات به گفتگوی صمیمانه با چهره های هنری و مسئولان نیز می پردازد. 

در بخش دیگری از برنامه «باهمستان سینما» دقایقی با عنوان «پرتره خبرنگار» به حضور یک فعال رسانه ای، روزنامه نگار و یا خبرنگار حوزه سینما پرداخته می شود و نقطه نظرات و تحلیل آنها را درباره آثار اکران شده و کم و کیف برگزاری سی و ششمین جشنواره فیلم فجر می بینیم که در اولین قسمت از ویژه برنامه «باهمستان سینما» پویا نبی منتقد، روزنامه نگار و فیلمساز با محمدرضا مقدسیان و میثم محمدی به گفتگو نشست و پیرامون فیلم های «شعله ور» به کارگردانی حمید نعمت الله و «بمب، یک عاشقانه» به کارگردانی پیمان معادی نظرات خود را عنوان کرد.

در ادامه به گفتگوی ویژه «باهمستان سینما» می رسیم که در این بخش محمدرضا مقدسیان میزبان عوامل فیلم های حاضر در جشنواره خواهد بود که شب گذشته در  نخستین قسمت از این ویژه برنامه با ابراهیم امینی فیلمنامه نویس و انتخاب بازیگر، زیبا کرمعلی و امیرحسین هاشمی بازیگران جوان فیلم «لاتاری» به گفتگو نشست. 

معرفی و نقد فیلم های جشنواره هم پایان بخش ویژه برنامه «باهمستان سینما» در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر است که شب گذشته به معرفی و نقد فیلم های «لاتاری»، «بمب، یک عاشقانه» و «مصادره» اختصاص داشت و نکات مثبت و منفی این آثار مورد ارزیابی قرار گرفت.

مسعود سلامی مدیر فیلمبرداری فیلم سینمایی «مصادره» و هادی کاظمی بازیگر فیلم های «مصادره» و «امیر» مهمانان چهارمین روز از سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر در برنامه «باهمستان سینما» خواهند بود که ساعت ٢٢:١٥ بصورت زنده از پردیس سینمایی ملت در محل حضور اهالی رسانه روی آنتن شبکه جام جم خواهد رفت.

true برچسب ها : برنامه تلویزیونی سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر شبکه جام جم true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۰۱۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش رادیو خراسان جنوبی در سومین جشنواره پژواک

معاون صدای شبکه خاوران گفت: هیات داوران پس از برگزاری نشست نهایی، نامزد دریافت جایزه در موضوعات مختلف بخش ویژه جشنواره را معرفی کردند که صدای خاوران با حضور پر رنگ در این جشنواره موفق شد در ۴ بخش اثر برگزیده داشته باشد. 

کامیابی افزود: در بخش اصلی این جشنواره عقیله پاک با اثر چریک پیر نامزد دریافت جایزه مقاومت و هانیه پیرامی با اثر آوای کار نامزد دریافت جایزه پاسداشت زبان پارسی شدند. 

وی گفت: در بخش ویژه جشنوراه هم مهدی امیر آبادی زاده با اثر گلچین با موضوع شعار سال و فاطمه زهرا روزی با اثر نماینده آقا نامزد دریافت جایزه مشارکت اجتماعی شدند. 

کامیابی گفت: بیش از ۴۰۰ اثر از سراسر کشور به سومین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک ارسال شد که صدای خاوران بیشترین آثار راه یافته را در بین مراکز استان‌ها دارد.

اختتامیه سومین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک اواخر اردیبهشت برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم «کوثر»
  • برگزاری جشنواره‌های ویژه گردشگری در اردبیل برنامه‌ریزی می‌شود
  • برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه با حضور دو کاروان خدام رضوی همزمان با دهه کرامت
  • درخشش رادیو خراسان جنوبی در سومین جشنواره پژواک
  • معرفی نفرات برتر جشنواره کیش بهشت خانواده
  • اختتامیه‌ی جشنواره‌ی ملی «افتخار من» همزمان با سراسر کشور در گیلان
  • (ویدئو) ماجرای خدمتی که عباس کیارستمی در دهه ۷۰ به سینمای ایران کرد چه بود؟
  • تکمیل و توسعه زنجیره ارزش سفال و کشمش اولویت استان همدان
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره قرآنی «پله‌های آسمانی» در تبریز
  • دومین برنامه‌ سینماتک خانه سینما به مستندخوانی اختصاص یافت