Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، کانون بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی شهرستان البرز، کانون انجمن صنفی کارگران، خانه کارگر و اتحادیه زنان کارگر ازجمله فعالان کارگری استان قزوین هستند که با امضای این نامه مراتب نارضایتی و اعتراض خود را نسبت به بند «ز» تبصره ۷ لایحه بودجه سال ۹۷ اعلام داشته‌اند.

متن کامل این نامه که خطاب به رئیس و نمایندگان مجلس نوشته شده، به شرح زیر است:

احتراما ضمن قدردانی از زحمات شما و نمایندگان محترم مجلس که دلسوزانه در فکر کارگران و اشتغال و تولید این مرز و بوم هستید، بر خود لازم دانستیم در مورد تصمیم اخیر کمیسیون تلفیق که در مورد بند «ز» ماده ۷ قانون بودجه سال ۹۷ که پیرامون نه بیست و هفتم بخش درمان سازمان تامین اجتماعی که باید تحت مدیریت و نظارت وزارت بهداشت قرار گیرد، جامعه بزرگ بیمه‌شدگان احساس خطر کرده و حدود ۴۰ میلیون بیمه شده و خانواده آن‌ها دلواپس آینده درمان خود هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر دولت محترم حدود ۱۴۰هزار میلیارد تومان به سازمان بدهکار است پولی که حق‌الناس است حال مصوب کرده‌اند مجددا نه بیست و هفتم سهم خدمات درمانی را به حساب وزارت بهداشت واریز کنند. این کجای انصاف است وزارت بهداشت مدتی است که دست در جیب بیمه‌شدگان کرده و به نفع پزشکان و تعدادی از سرمایه‌داران می‌باشد، در حالی که اگر این اتفاق روی دهد فاتحه درمان تامین اجتماعی خوانده می‌شود و به دنبال آن باید منتظر پیامدهای آن باشید.

بیمه‌شدگان به صورت بخور نمیر درمان می‌شوند اما دیگر طاقت زیر بار رفتن برنامه‌های بی‌پایه وزارت بهداشت نمی‌روند، همین که ۱۵ میلیون نفر بیمه سلامت کنند بدون دیدن بودجه آن و کنار سفره بی‌نان ما بنشانند و برای لقمه ما شریک قرار دهند.

وزارت بهداشت و وزیر دلسوز بیایند کار نظارتی را انجام دهند و این قدر به دنبال مدیریت کردن سازمان نباشند. از کمیسیون تلفیق گله‌مندیم و از نمایندگان محترم مجلس می‌خواهیم به این مورد رای ندهند چون خانواده بیمه‌شدگان نیاز به بیمه دارند و هزینه آن را پرداخت می‌کنند. دولت به‌جای کمک به صندوق در خیال دست‌اندازی به حق الناس را دارد. فقرا و نیازمندان هم خط قرمز دارند خط قرمز ما هم خط خود دفاع کردن است. بازنشستگان ۳۰ سال حق بیمه پرداخت کرده‌اند و امروز این کار را اجحاف در حق خود می‌دانند.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۰۱۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واریز بخشی از مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد تامین‌ اجتماعی

معاون درمان سازمان تأمین‌ اجتماعی از پرداخت ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات پزشکان و مراکز طرف قرارداد این سازمان در روز سوم اردیبهشت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان تأمین اجتماعی، مهدی اسلامی با قدردانی از همراهی و همکاری ارائه‌دهندگان خدمات سلامت با این سازمان در زمینه ارائه خدمات به بیمه‌شدگان تأمین‌اجتماعی اظهار کرد: در فرایند پرداخت مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد این سازمان، روز گذشته دوشنبه، سوم اردیبهشت، در مجموع ۲,۲۵۰ میلیارد تومان بابت بخشی از مطالبات این مراکز به حساب ارائه‌دهندگان خدمات سلامت طرف قرارداد این سازمان واریز شد.

وی در مورد جزئیات این پرداخت افزود: ۱,۲۸۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌های خصوصی و دولتی طرف قرارداد پرداخت و بخشی از مطالبات مربوط به سهم سازمان هدفمندی (دارویار در تعهد دولت) نیز به سازمان مربوطه جهت پرداخت اعلام شده است.

معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی گفت: مطالبات دو ماه از عملکرد پزشکان طرف قرارداد که بالغ بر ۲۱۸ میلیارد تومان است، به همراه یک ماه از مطالبات سایر مراکز خصوصی طرف قرارداد شامل پاراکلینیک‌ها، درمانگاه‌ها و بیمارستان‌های خصوصی به مبلغ ۶۷۰ میلیارد تومان و مطالبات پزشک خانواده به مبلغ ۶۵ میلیارد تومان پرداخت شده است.

اسلامی ادامه داد: الباقی مطالبات مراکز طرف قرارداد نیز در آینده نزدیک از سوی سازمان تأمین‌اجتماعی پرداخت خواهد شد.

سازمان تأمین اجتماعی در بخش درمان برای تأمین و ارائه خدمات درمانی به بیش از ۴۶ میلیون نفر افراد تحت پوشش خدمات درمانی این سازمان؛ علاوه بر امکانات درمانی ملکی خود مشتمل بر ۴۰۶ مرکز درمانی شامل ۷۹ بیمارستان و پنج دی‌کلینیک ملکی با بیش از ۱۱ هزار تخت فعال بیمارستانی در سراسر کشور، در بخش درمان غیرمستقیم نیز با ۱۲۴۸ بیمارستان و ۳۰۸۸ مرکز درمانگاهی و ۱۷ هزار و ۴۲ مرکز پاراکلینیک، مراکز بهداشتی و درمانی دولتی و غیردولتی و پزشک مستقل طرف‌قرارداد است.

کد خبر 747153

دیگر خبرها

  • جزئیات خدمات درمانی «رایگان» تامین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان
  • واریز بخشی از مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد تامین‌ اجتماعی
  • واریزبخشی از مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی
  • پرداخت ۱۸ میلیارد تومان برای بیماری‌های صعب‌العلاج در استان یزد
  • معاینه تخصصی بیمه‌شدگان تامین اجتماعی استان سمنان ۱۸ درصد افزایش یافت
  • ارائه رایگان ۳۶ میلیون خدمت آزمایشگاهی به بیمه‌شدگان در مراکز درمانی تأمین‌اجتماعی
  • ارائه ۹هزار خدمت درمان سرپائی به بیمه شدگان تامین اجتماعی سمنان
  • خدمات رایگان برای افراد بالای ۶۵ سال در یزد
  • خدمات بستری رایگان افراد بالای ۶۵ سال
  • ارائه رایگان ۳۶ میلیون خدمت آزمایشگاهی به بیمه‌شدگان در مراکز درمانی تأمین‌ اجتماعی