Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@02:51:39 GMT

بهره برداری از 145 طرح برق رسانی در آذربایجان شرقی

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۰۱۶۱۰

بهره برداری از 145 طرح برق رسانی در آذربایجان شرقی

یوسف سرافراز روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، برق رسانی به 13 روستای بدون برق (بطور عمده زیر 10 خانوار) استان را از جمله این طرح ها عنوان کرد و گفت: شبکه برق 48روستای برق دار استان نیز بهسازی و نوسازی شده است.
وی تقویت ظرفیت ترانسفورماتورها و افزایش ترانسفورماتور، احداث خطوط 20 کیلوولت، احداث خطوط فشارضعیف، کابل کشی های زمینی و هوایی،
احداث پست های زمینی و هوایی، برق رسانی به روستاهای بی برق،
نوسازی شبکه برق روستا ها و شهرها، تامین روشنایی معابر روستایی و شهری، واگذاری انشعاب به متقاضیان، رفع حریم در شهرستان های مختلف، افزایش قدرت مجتمع ها، محلات و برخی مجتمع های اداری را از دیگر طرح های آماده بهره برداری عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس آمار منتشر شده تا پایان 6 ماهه امسال، شرکت توزیع برق آذربایجان شرقی با 14 هزار و 384 کیلومتر طول خطوط فشار متوسط و 9 هزار و 474 کیلومتر خطوط فشار ضعیف 808 هزار و 436 مشترک دارد.
79 درصد مشترکان آذربایجان شرقی خانگی، 14 درصد تجاری، 3 درصد عمومی و 4 درصد سایر بخش ها هستند.
بر پایه همین آمار 250 هزار و 953 خانوار روستایی در 2 هزار و 529 روستای استان تحت پوشش شرکت توزیع برق استان هستند.
خبرنگار: پرویز انصاری**انتشار: عزیزی راد
3071/518
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۰۱۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۷۸ درصدی احداث راه‌های روستایی در سیستان و بلوچستان

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان از احداث ۱۸۰ کیلومتر راه روستایی در این استان در یک سال گذشته خبر داد که این میزان نسبت به سال ۱۴۰۱ از افزایش ۷۸ درصدی برخوردار بوده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان، ایوب کُرد اظهار کرد: در سال گذشته ۱۸۰ کیلومتر راه روستایی در حوزه تحت پوشش این اداره‌کل احداث شده است که از این میزان ۷۰ کیلومتر آن به صورت امانی و به وسیله ماشین‌آلات راهداری این اداره کل انجام شده که موجب صرفه‌جویی یک هزار و ۷۵۰ میلیارد ریالی شده است.

وی با اشاره به اینکه اکنون تکمیل و احداث راه روستاهای بالای ۲۰ خانوار در اولویت این اداره کل قرار دارد، تصریح کرد: تکمیل و احداث این میزان راه روستایی در استان، نقش به‌سزایی در محرومیت‌زدایی و تسهیل ارتباط جمعیت ساکن روستا با مراکز بخش و شهرستان‌ها ایفا می‌کند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان یادآور شد: در سال‌جاری نیز احداث راه‌های روستایی در دستور کار این اداره کل قرار دارد تا بخشی از عقب‌ماندگی استان در حوزه راه‌های روستایی نسبت به شاخص کشوری جبران شود.

کد خبر 747439

دیگر خبرها

  • افزایش ترانزیت جاده‌ای کشور
  • بیش از ۲۶۰ کیلومتر پروژه آزادراهی و بزرگراهی در آذربایجان شرقی در حال احداث است
  • بهره‌برداری از اولین تصفیه‌خانه مدرن فاضلاب روستایی در قزوین
  • بهره مندی هشتاد درصدی جمعیت روستایی ارومیه از شبکه آب و فاضلاب
  • ثبت بیش از ۷۰ هزار اشتراک‌پذیری جدید گاز در آذربایجان‌غربی
  • بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده
  • افزایش فعالیت‌های اکتشاف معادن در آذربایجان‌شرقی
  • رشد ۷۸ درصدی احداث راه‌های روستایی در سیستان و بلوچستان
  • بهره برداری از ۷ طرح برق رسانی درچهارمحال و بختیاری
  • ۹۸ درصد جمعیت روستاهای بوشهر از راه آسفالته بهره‌مند شدند