Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@22:32:57 GMT

اسامی نامزدهای نخستین رزمواره مدافعان حرم می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۰۱۷۰۵

اسامی نامزدهای نخستین رزمواره مدافعان حرم می‌شود

مسئول کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات نخستین رزمواره مدافعان حرم گفت :اسامی کاندیداهای رزمواره مدافعان حرم اعلام می شود.

به گزارش ایسنا،محمد باقر پروین نژاد مسئول کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات نخستین رزمواره مدافعان حرم  با اعلام این خبر گفت: اسامی نامزدهای نخستین رزمواره مدافعان حرم تا آخر بهمن ماه در سایت رزمواره قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پروین‌نژاد با بیان اینکه تعداد آثار رسیده به رزمواره زیاد  و فرآیند داوری نیز به تبع آن به طول انجامید، ادامه داد: طولانی شدن روند داوری و همچنین در نظر گرفتن شرایط  مناسب برای حضور کاندیداها در مراسم پایانی باعث شد که در جلسه ستاد برگزاری رزمواره تاریخ جدیدی برای برگزاری مراسم اختتامیه در نظر گرفته شود که متعاقباً اعلام خواهد شد .
مسئول کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات نخستین رزمواره مدافعان حرم  تصریح کرد 2044 اثر در بخش های مختلف به نخستین رزمواه مدافعان حرم رسیده که قرار است در هر بخش 5 نفر به عنوان کاندیدا معرفی شوند که اسامی این افراد تا آخر بهمن ماه در سایت رزمواره اعلام می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۰۱۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار نارنجی هواشناسی در استان زنجان صادر شد

محمدرضا رحمان نیا در گفتگو با خبرنگار مهر به وضعیت جوی استان زنجان طی چند روز آینده اشاره کرد و گفت: با بررسی جدیدترین و آخرین نقشه‌های هواشناسی و به دلیل ماهیت رگباری بارش‌ها که با رعدو برق، احتمال تگرگ و وزش باد نسبتاً شدید نیز همراه خواهد شد.

وی افزود: به دلیل احتمال وقوع سیلاب‌های محلی و مخاطراتی که به همراه خواهد داشت هشدار نارنجی فقط برای روز جمعه صادر شد.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان گفت: اطلاع رسانی‌های لازم به مسئولان استانی و نیروهای ذیربط انجام شد و اطلاع رسانی‌های لازم در استان صورت گرفت.

رحمان نیا افزود: احتمال آبگرفتگی و لغزندگی معابر، سیلابی شدن رودخانه‌ها و مسیل‌ها در استان وجود دارد بنابراین شهروندان در کنار حاشیه رودخانه‌ها تردد نکنند.

کد خبر 6095160

دیگر خبرها

  • پوشش همایش پیرغلامان حسینی با تمام ظرفیت رسانه‌ای کرمان
  • حضور پالمر، هاورتس و برونو فرناندز در جمع نامزدهای بهترین بازیکن آوریل لیگ برتر
  • هشدار نارنجی هواشناسی در استان زنجان صادر شد
  • گزارش برنامه توسعه سازمان ملل و کمیته «اسکوا» از اوضاع غزه
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت به ایلام سفر کرد
  • کمیته فنی هوای پاک برای ممنوعیت سوزاندن بقایای کشت گندم برگزار شد 
  • آب‌رسانی به ۴۱ روستا توسط بسیج‌ سازندگی خراسان‌ شمالی
  • هادی‌زاده مسئول برگزاری روز ملی پارالمپیک شد
  • اسامی نامزدهای مرحله دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه تهران اعلام شد
  • اعلام اسامی و مشخصات نامزدهای دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس