Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم بسکتبال مهرام معتقد است که پتروشیمی حریف سخت تری نسبت به شهرداری تبریز برای مهرام بود.

طرفداری- مصطفی هاشمی، سرمربی تیم بسکتبال مهرام، پس از پیروزی تیمش در مقابل پتروشیمی بندر امام در چارچوب رقابت های پلی آف لیگ برتر بسکتبال ایران، درباره حضور این تیم در مرحله فینال صحبت کرد.

مصطفی هاشمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری مهر با اشاره به این که دیدارهای فینال مسابقات باشگاهی بسکتبال میان دو تیم مهرام و شهرداری تبریز از فردا دوشنبه آغاز می شود، گفت:

فینال اصلا قابل پیش بینی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمام ویژگی های این مرحله از مسابقات از خود اسم فینال مشخص است. دیدارهای این مرحله خیلی حساسیت دارد. هر دو تیم خود را شایسته قهرمانی می دانند و همین مسائل روی توانایی فنی بازیکنان تاثیر می گذارد. 

وی ادامه داد:

در این شرایط تیمی که شخصیت بهتری داشته باشد خیلی بهتر و زودتر می تواند خود را از این فضا دور کند. در کل اما دیدارهای سخت و نزدیکی در مرحله فینال خواهیم داشت. اگر تمرکز لازم را نداشته باشیم و جایگاه را درک نکنیم، می بازیم. قطعا هم تیم مهرام و هم تیم شهرداری تبریز این موقعیت و دیدارهای مهم پیش رو را درک کرده ایم. 

سرمربی تیم بسکتبال مهرام با یادآوری اینکه دیدارهای مرحله نیمه نهایی تا دیدار پنجم ادامه داشت، تصریح کرد:

رقابت های نیمه نهایی خیلی نزدیک برگزار شد. شاید به واسطه پیروزی در این مرحله اینگونه تصور شود که کار تمام شده است و این اصلا خوب نیست چون هنوز جامی داده نشده و تیم برنده و بازنده در واقع در یک جایگاه هستند. تیمی از این مجموعه جدا می شود که از این به بعد بهتر و بیشتر کار کند و بتواند با جام قهرمانی، مسابقات را تمام کند 

هاشمی با تاکید بر اینکه به طور حتم دیدارهای سختی در فینال برای هر دو تیم مهرام و شهرداری تبریز رقم خواهد خورد، گفت:

امیدوارم از مجموع این دیدارها، بسکتبال ملی سود و بهره لازم را ببرد. 

شما در جریان دیدارهای مرحله نیمه نهایی، تاکید داشتید به این که مهرام مدعی و شانس اصلی قهرمانی است. اما الان مرحله فینال را غیرقابل پیش بینی می دانید.

دیدارهای مهرام برابر پتروشیمی خیلی سخت و حساس بود اما واقعا اعتقاد داشتم به اینکه تیمم و شاگردانم مدعی اول قهرمانی هستند. هنوز هم به این موضوع اعتقاد دارم اما اینکه مدعی باشیم با اینکه برای رسیدن به آنچه مدعی آن هستیم، تلاش کنیم خیلی فرق دارد. 

سرمربی تیم بسکتبال مهرام در ادامه با اشاره به حریف تیمش در مرحله فینال یادآور شد:

شهرداری تبریز جزو تیم های خوب لیگ برتر است. به نظرم تبریزی ها ترکیب خوبی دارند. جنس این تیم جور است . اصلا بی دلیل به این مرحله از مسابقات نرسیده است. شانس شاید به اندازه  20 - 10 درصد به یک تیم کمک کند برای این که به جایگاهی برسد. عامل اصلی موفقیت یک تیم، پتانسیل و توانایی هایی است که در اختیار دارد و البته چگونگی به کار گیری آنها؛ شهرداری تبریز هم بی دلیل به این مرحله از مسابقات نرسیده است. 

مهرام در هر دو دیدار مرحله گروهی موفق به شکست شهرداری تبریز شد. به این واسطه شاید تصور خیلی ها بر این باشد که برنده فینال هم مهرام باشد. خود شما چطور فکر می کنید؟

نه؛ اصلا این گونه نیست. قطعا شرایط شهرداری تبریز نسبت به مرحله گروهی مسابقات فرق کرده که موفق شده خود را تا این مرحله برساند. همان طور که ما نسبت به هفته اول بهتر شدیم، تبریزی ها هم شرایط بهتری پیدا کرده اند. اصلا نمی توان نتایج مرحله گروهی را ملاکی برای ارزیابی دیدارهای فینال و پیش بینی نتایج آن قرار داد. 

وی همچنین با یادآوری پیشینه قهرمانی مهرام در لیگ برتر و این که این تیم بعد از دو سه سال غیبت در لیگ برتر دوباره در این رقابت ها شرکت کرد، گفت:

مهرام اسم بزرگی در بسکتبال است و انصافا در چند سال گذشته بزرگترین خدمت را در عرصه باشگاهی داشته است اما اینکه مهرام با وجود چند سال غیبت، دوباره توانسته تا فینال بالا بیاید به خاطر جاه طلبی مجموعه این تیم است. قطعا مهرام برای باخت در مسابقات حاضر نشد. نا امید نبودیم از اینکه بتوانیم دوباره با وجود تنگناهای مالی قهرمان شویم به خصوص اینکه مدیریت تیم تجربه مدیریت در این شرایط را داشت. شاید در هفته های ابتدایی لیگ برتر خیلی خوب نبودیم اما هرچی جلو رفتیم، بهتر شدیم. 

در مجموع فکر می کنید دیدارهای فینال سخت تر از دیدارهایی که با پتروشیمی در مرحله نیمه نهایی داشتید، باشد؟

یقینا پتروشیمی حریف سخت تری نسبت به شهرداری تبریز بود. با این دیدگاه دیدارهای فینال برای مان راحت تر از نیمه نهایی خواهد بود اما این دلیلی بر پیروزی قطعی نمی تواند باشد. این که این مرحله را چطور به پایان برسانیم به خیلی عوامل و شرایط بستگی دارد. در کل اما پتروشیمی حریف سخت تری برای مان بود. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۰۱۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از «مصطفی سعیدی سیرائی» چه می‌دانیم؟مدیری اجرایی با سوابق شهرداری

به گزارش خبرنگار مهر، ۱۳ روز بیشتر تا برگزاری دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی باقی نمانده است و بر همین اساس، دور جدید پویش انتخاباتی خبرگزاری مهر تحت عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته‌گزینی» مدتی است که آغاز به کار است.

در دور اول انتخابات مجلس دوازدهم و از میان یک هزار و ۶٧٩ نامزدی که به پویش خبرگزاری مهر پیوستند، ١۶ نفر در دور اول انتخابات راهی مجلس شورای اسلامی شدند و کار پنج نفر دیگر به دور دوم کشیده شد. یکی از این پنج نفر «مصطفی سعیدی سیرائی» بود.

مصطفی سعیدی سیرائی، متولد ۱۳۵۸ در روستای سیرا در استان البرز، فرزند شهید و دانش‌آموخته کارشناسی مدیریت و کارشناسی ارشد علوم سیاسی است. او پیش‌تر به عنوان شهردار فردیس و عضو چهارمین دوره شورای شهر کرج انتخاب شده بود.

او مسوولیت‌های مختلفی را در شهرداری کرج تجربه کرده است. از این سمت‌ها می‌توان به ریاست اداره رفاه کارکنان و اماکن عمومی، مدیرعاملی و عضویت در هیأت مدیره شرکت تعاونی اعتبار کارکنان، بازرسی سازمان بازیافت، ریاست اداره حفاظت فیزیکی و ریاست حراست منطقه ۸، معاونت فنی و عمرانی و سازمان اتوبوس رانی شهرداری کرج اشاره کرد.

کد خبر 6089645

دیگر خبرها

  • کرمان نه، فینال حذفی در نزدیکی این شهر است!
  • پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • معرفی تنیسورهای برتر مسابقات تور جهانی تنیس جوانان
  • دلیل باخت شهرداری گرگان به الریاضی/ مافیای بسکتبال دست ایران نیست
  • لیگ برتر بسکتبال| پیروزی طبیعت بر ذوب‌آهن در نخستین دیدار مرحله نیمه‌نهایی
  • پیروزی طبیعت در نخستین دیدار نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • مصطفی هاشمی: همه در باخت شهرداری گرگان مقصرند
  • وزیر ورزش و جوانان مهمان ویژه فینال فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • از «مصطفی سعیدی سیرائی» چه می‌دانیم؟مدیری اجرایی با سوابق شهرداری
  • دلیل باخت شهرداری در فینال بسکتبال غرب آسیا