Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم شهرداری تبریز شکست تیمش مقابل مهرام در مرحله مقدماتی را اتفاقی می داند.

طرفداری- مهران حاتمی، سرمربی تیم بسکتبال شهرداری تبریز، پس از پیروزی تیمش در مقابل پالایش نفت آبادان در مرحله نیمه نهایی پلی آف لیگ برتر بسکتبال و صعود به مرحله فینال، درباره شرایط این مسابقات صحبت کرد.

مهران حاتمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد پیروزی تیمش مقابل نفت آبادان و این که سرمربی نفت گفته است «حق به حق دار نرسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»، اظهار داشت:

واقعا ماراتن سختی برای هر دو تیم بود و هر دو تیم شایستگی فینالیست شدن را داشتند. به نظر من این حرف درست نیست. ما در 7 بازی که با نفت انجام دادیم 5 بازی را برده‌ای و همین موضوع شایستگی بازیکنان ما را ثابت می‌کند.

وی در مورد اعتراض‌ها به دو ثانیه پایانی بازی از سوی نفتی‌ها گفت:

من فیلم بازی را دیدم و تصمیم داوران کاملا درست بود. صحنه‌های دیگر را هم ببیند که محمد جمشیدی توپ را با پا زد و فول گل گرفت. داوران ما خوب قضاوت می‌کنند. نفت هم تیم خوبی است و هر اتفاقی برای ما افتاد برای آنها هم بود و حالا درست است که ما به اندازه آنها ملی پوش نداشتیم، اما بازیکنانمان برتری خود را نشان دادند.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری تبریز در مورد این که زنگنه گفته است شما باید جلوی فحاشی تماشاگران تبریزی را می‌گرفتید، تاکید کرد:

مربی در بازی‌های حساس تمام توجه‌اش به جریان بازی است و نمی‌تواند ذهنش را مشغول چیزهای دیگر کند. بارها گفته‌ام توهین و فحاشی از سوی هرکسی باشد، درست نیست و ما محکوم می‌کنیم، اما از بازیکنان ملی هم انتظار داریم که سطح و شخصیت خود را حفظ کنند. زنگنه خودش شروع کننده این جریان بود و شأن بازیکن ملی هم این نیست که چنین حرفی بزند. با یک عذرخواهی همه چیز تمام می‌شد، اما ادامه آن نتیجه خوبی نداشت.

حاتمی ادامه داد:

چرا به محمد حسن زاده کوچکترین حرفی زده نشد؟ همه می‌بینند چه کسی توهین کرده است. البته من قبول ندارم که جواب توهین را باید با توهین بدهیم. باید قداست حرفه‌ای بودن را حفظ کنیم و تحت هر شرایطی بی حرمتی را منفور می‌دانیم و کار قشنگی در زمین ورزش نیست و حاضرم هرکاری برای بهتر شدن فضا انجام دهم.

وی با اشاره به دیدار فینال مقابل مهرام اظهار داشت:

خوشحالیم که به این مرحله رسیده‌ایم و فینال قطعا بازی سختی است. هر دو تیمی هم که به فینال نرسیدند شایسته بودند و قسمت بود که دو تیم دیگر فینالیست شوند.

سرمربی شهرداری تبریز در مورد این که دو بازی مقدماتی را به مهرام باخته‌اند، گفت:

ما در مرحله مقدماتی دوم و مهرام چهارم شد، پس این نشان می‌دهد آن دو باخت می‌تواند اتفاقی بوده باشد، اما به هرحال بازی فینال شرایطش متفاوت است و آنها هم بازیکنان داخلی، خارجی و کادر فنی خوبی دارند.

حاتمی تاکید کرد:

ما به هیچ وجه دنبال حاشیه نبوده‌ایم و نمی‌خواهیم با حاشیه به بردی برسیم. ما خواهان بازی در فضای سالم هستیم و هیچ گاه هم فشاری روی داوری نگذاشته‌ایم. امسال رقابت‌ها خیلی سخت بوده و همین که بازی‌های نیمه نهایی 5 مسابقه می‌شود نشان از کیفیت خوب تیم‌ها و نزدیک بودن آنها به هم دارد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۰۱۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل باخت شهرداری در فینال بسکتبال غرب آسیا

ارسلان کاظمی، درباره دلایل باخت شهرداری گرگان مقابل الریاضی لبنان صحبت کرد.

به گزارش ایسنا، تیم بسکتبال شهرداری گرگان در نخستین بازی از سری فینال سوپر لیگ غرب آسیا، با نتیجه سنگین ۹۵ - ۶۰ مقابل الریاضی لبنان شکست خورد که ارسلان کاظمی، کاپیتان و ستاره کهنه کار این تیم درباره دلایل باخت در  این بازی صحبت کرد. 

ارسلان کاظمی پس از باخت مقابل الریاضی لبنان گفت: دو، سه هفته است که ما به دنبال جذب یک بازیکن خارجی دوم هستیم تا تیم را از این شرایط سخت خارج کنیم. امیدوارم برای بازی بعد یک بازیکن جذب کنیم چون واقعا تیم ما به بازیکن (در پست پنج) نیاز دارد.

او ادامه داد: من از اینکه ۴۰ دقیقه کامل در زمین بازی کنم متنفرم اما در ۴ - ۵ باز اخیر این کار را کرده‌ام چون تیم به من نیاز داشت. با این حال برخی مواقع نمی‌شود این کار را به خوبی انجام داد. من امیدوارم دومین بازیکن خارجی را برای تیم جذب کنیم.

کاظمی در پایان صحبت‌های خود گفت: ما خیلی بد بازی کردیم. در این دیدار ۳۵ اقدام سه امتیازی داشتیم که فقط ۲۰ درصد آنها تبدیل به امتیاز شد. وقتی یک تیم از ۳۵ پرتاب تنها ۷ بار موفق به کسب امتیاز می‌شود، راهی برای بردن وجود ندارد و به نظر من اصلی‌ترین دلیل باخت همین بود. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • داوودی: هر بازی حکم فینال را دارد
  • ذوب‌آهن به نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال برگشت/ جبران شکست مقابل طبیعت
  • آقاپور: می‌توانیم به فینال جام جهانی فوتسال برسیم
  • بالاتر از فرگوسن، مورینیو و کلوپ؛ رکورد تاریخی گواردیولا در لیگ برتر انگلیس!
  • توخل: می‌خواهیم به فینال ومبلی برسیم/ آنچلوتی یک اسطوره است
  • لیگ برتر بسکتبال| پیروزی طبیعت بر ذوب‌آهن در نخستین دیدار مرحله نیمه‌نهایی
  • پیروزی شاهین‌طبع در جدال مهران‌های بسکتبال/ استیونس همچنان می‌درخشد
  • پیروزی طبیعت در نخستین دیدار نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • دلیل باخت شهرداری در فینال بسکتبال غرب آسیا