Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ماریا موسوی، مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشور استانداری اردبیل گفت: پیرو بازدید مدیرکل محترم تقسیمات وزارت کشور از 7 شهرستان استان در ماه گذشته، طرح های توجیهی شناخت شهر اردی موسی در شهرستان سرعین و فیروز آباد در شهرستان کوثر تهیه و تدوین و به اتفاق فرمانداران کوثر و سرعین، با دکتر جلالی دیدار و از طرح ها دفاع گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به دیدار با مدیرکل تقسیمات کشوری وزارت کشور افزود: در این جلسه همچنین طرح توجیهی انتزاع دهستان یورتچی غربی از بخش کوراییم و الحاق به بخش مرکزی نیر ارایه شد.

موسوی ضمن اشاره به رهاورد مثبت سفر دکتر جلالی به استان، تصریح کرد: به دنبال این سفر، شناخت شهر ثمرین به تصویب رسیده و به استان ابلاغ گردید و امیدواریم که به زودی شاهد اتفاق های خوبی در حوزه تقسیمات کشوری در استان باشیم.

وی افزود: پیشنهادها و طرح های استان در حوزه تقسیمات کشوری، به صورت تخصصی، به تفکیک و با حضور فرمانداران در وزارت کشور طرح و پیگیری می گردد.

انتهای پیام/ح

تقسیمات کشوری در اردبیل

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۰۲۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره لاله‌های کرج اردیبهشت برگزار می‌شود

ایسنا/البرز شهردار کرج لاله را نماد شهر کرج دانست و گفت: جشنواره لاله‌های کرج امسال هم طبق روال سال‌های گذشته در اردیبهشت برگزار می‌شود.

مهرداد کیانی در گفت گو با ایسنا با اشاره به اینکه امسال هم طبق روال سال‌های گذشته شاهد برگزاری جشنواره لاله‌ها در کرج خواهیم بود، اظهار کرد: این جشنواره رویدادی ملی است که توجه گردشگران و علاقه‌مندان به گل و گیاه را از اقصی نقاط کشور به خود جلب می‌کند.

این مسئول توضیح داد: حضور بازدید کنندگان از این رویداد فرهنگی_ گردشگری فرصتی مناسب برای شناساندن کرج و ظرفیت‌های این کلانشهر در حوزه‌های مختلف است.

وی عنوان کرد: لاله به نوعی نماد فرهنگی کلانشهر کرج نیز به شمار می‌رود، گفت: روند برگزاری ابن جشنواره در حال انجام است و اردیبهشت ماه شاهد حضور گردشگران و شهروندان کرجی در باغ گل‌های پارک شهید چمران خواهیم بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • امیرعبداللهیان: در هفته‌های آتی شاهد جهش جدی تجارت ایران و ترکمنستان خواهیم بود
  • در هفته‌های آتی شاهد جهش جدی تجارت ایران و ترکمنستان هستیم
  • با اصلاح قانون انتخابات شاهد اتفاقات خوبی بودیم
  • دادستان کل کشور: با اصلاح قانون انتخابات شاهد اتفاقات خوبی بودیم
  • حضور بخش خصوصی و مردم گره‌های رکود بازار مسکن را باز می‌کند
  • آسمان ایران یک هفته کمی استراحت می کند!
  • جدیدترین پیش‌بینی هواشناسی و نقشه آب و هوا
  • کسب رتبه دوم کشوری در تامین مسکن از دستاورهای حوزه اقتصادی قم
  • ناامید کننده و تلخ | سپاهان در سالی که گذشت
  • جشنواره لاله‌های کرج اردیبهشت برگزار می‌شود