Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-03-19@09:40:38 GMT

اسماعيلي اولين غايب آسيايي تيم شفر

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۰۲۲۳۶

اسماعيلي اولين غايب آسيايي تيم شفر

خبرگزاري آريا - هافبک تاثيرگذار تيم فوتبال استقلال در اولين جدال آسيايي تيمش غايب است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشي خبرگزاري ميزان، فرشيد اسماعيلي هافبک تيم فوتبال استقلال نمي‌تواند تيمش را در ديدار برابر الريان قطر در اولين جدال آسيايي آبي‌پوشان همراهي کند.
اسماعيلي در دور قبل ليگ قهرمانان آسيا به خاطر خطاي شديدي که روي بازيکن العين در بازي رفت کرد، با محروميت دو جلسه‌اي مواجه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او در بازي برگشت برابر العين که منجر به شکست شش بر يک استقلال شد، محروم بود. دومين جلسه محروميت او هم با توجه به حذف استقلال از اين دوره بازي‌ها، در دوره بعدي لحاظ مي‌شود.
بدين ترتيب او بازي با الريان در هفته اول ليگ قهرمانان را از دست خواهد داد.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۰۲۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانیال اسماعیلی فر دو وجب تا تاریخ سازی در دربی 

آفتاب‌‌نیوز :

استقلالی‌ها در ۱۵ دقیقه ابتدایی دربی از فضای پشت دانیال استفاده کرده و چند موقعیت خلق کردند و خطا گرفتند تا اینکه اوسمار با تغییر شرح وظایف بازیکنان از آن‌ها خواست برای پوشش آن منطقه به اسماعیلی فر کمک کنند. 

بعد از پایان فشار استقلال دانیال در فاز حمله بازیکن فعالی شد و در همان نیمه یک پاس به جلوی عالی داد که عیسی به توپ نرسید. 

اما مهمترین صحنه مربوط به شماره ۱۱ پرسپولیس در ربع پایانی بازی رقم خورد و شاید بهترین و خطرناک‌ترین شانس گلزنی پرسپولیس بود که از دست رفت. 

بهترین گلساز این فصل پرسپولیس با گلزنی در دربی می‌توانست محبوبیت خود بین هواداران را صدچندان کند، اما هم خوش شانس نبود هم اینکه اساسا سرزن شاخصی نیست و در این فصل هنوز موفق به گلزنی نشده است. 

در این لحظه کار ترکیبی پرسپولیسی‌ها از چپ با ارسال سریع وحید امیری موقعیت سرزنی را برای دانیال اسماعیلی فر پیش آورد، اما تایمینگ بلند شدن دانیال اشتباه بود و او به زیر توپ ضربه زد تا از بالای دروازه حسینی عبور کند. 

در این صحنه اگر دانیال سرزن قهاری بود و می‌دانست چه زمانی پرواز کند و چطور ضربه بزند در حالی که پیرامونش شش بازیکن استقلال فقط نظاره گر بودند دو وجب تا تاریخ سازی در دربی کم آورد.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • اعلام آرای انضباطی خاطیان دربی | استقلال و پرسپولیس نقره داغ شدند
  • اعلام آرای انضباطی داربی ۱۰۳؛ استقلال و پرسپولیس نقره‌داغ شدند
  • آلومینیوم با 3+1 غایب به مصاف نساجی می‌رود
  • غایب بزرگ گل‌گهر در مصاف با سپاهان
  • اشرف حکیمی: می‌خواهم اولین قهرمانی پاری سن ژرمن در اروپا با من باشد
  • شوک به رئال؛ وینی ۱ ماه غایب است
  • دانیال اسماعیلی فر دو وجب تا تاریخ سازی در دربی 
  • صنعت نفت آبادان با یک غایب درمصاف با ملوان انزلی
  • اولین دغدغه بزرگ بارسا برای پارک دو پرنس
  • اولین دغدغه بارسلونا در شب پارک دو پرنس