Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد:سخنگوی فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی از نشست امروز این فراکسیون با وزیر راه برای بررسی عملکرد این وزارتخانه در برف اخیر خبر داد.
به گزارش خرداد ،مهرداد لاهوتی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: اعضای فراکسیون مستقلین صبح امروز با  دکتر آخوندی جلسه ای در خصوص برف اخیر و وضعیت جاده‌ها و فرودگاه‌ها داشتند و مسائلی را با آقای آخوندی در میان گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: وزیر راه در این جلسه از سویی گفت که اگر این اتفاق هر جای دنیا رخ می داد قابل مدیریت نبود و اجتناب ناپذیر بود اما از سوی دیگر گفتند که نقصی در ماشین آلات و تجهیزات وجود دارد که اگر این نقص نبود، می شد موضوع را کنترل کرد.
لاهوتی ادامه داد: آقای آخوندی گفتند که در فرودگاه امام ۷۰ سانتیمتر برف داشیم و  درجه حرارت ۱۲ درجه زیر صفر بوده و در جاده کرج هم ۲۳ سانتیمتر برف باریده و دمای آنجا نیز ۱۳ درجه زیر صفر بوده است. ایشان همچنین گفت که هواپیماها برای نشست و برخاست نیاز به ۸۰۰ متر دید دارند در حالی که این دید در روزهای برفی ۳۰۰ متر بوده است.
لاهوتی خاطر نشان کرد: آقای وزیر همچنین گفت که حداقل ۲۰۰ دستگاه برف روب و نمک‌پاش مورد نیاز بوده در حالی که تنها ۵۵ دستگاه آن هم با عمر ۲۵ سال موجود است. برچسب ها: برف ، عباس آخوندي ، فراکسیون مستقلین ، وزير راه و شهرسازي

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۰۲۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) نوری قزلجه: تعطیلی روز پنجشنبه ارتباطات رسمی را به مدت ۴ روز قطع خواهد کرد

غلامرضا نوری قزلجه، رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگاران با بیان این‌که در مجلس، بحث‌های مختلفی پیرامون تعطیلی روز‌های پنجشنبه و شنبه در جریان است اظهار داشت: معتقدم تعطیلی شنبه به نفع اقتصاد مردم و کشور است.

به گزارش خبرگزاری دانشجو، وی افزود: اگر تعطیلی به روز پنجشنبه موکول شود، ارتباطات و مراودات رسمی و غیر رسمی، ادارات، تجارت و بازرگانی کشور به مدت ۴ روز در ماه قطع خواهد شد؛ در حالی که با تعطیلی شنبه، این مدت به حداقل ۳ روز کاهش می‌یابد.

نوری قزلجه ادامه داد: در دنیای امروز بدون ارتباط با دنیا و تعامل با دیگر کشورها، رشد اقتصادی و فعالیت‌های بخش خصوصی و دولتی امکان‌پذیر نیست. به همین دلیل من با تعطیلی شنبه موافقم. این موضوع مورد تأیید اکثر کارشناسان نیز هست و به نفع کشور خواهد بود.

رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس در آخر صحبت‌های خود به نکته دیگری نیز اشاره کرد و گفت: تعطیلی پنجشنبه فقط برای بخشی از کشور و برخی شرکت‌ها اعمال می‌شد و در واقع از قبل هم تعطیل بودند. اما اگر شنبه تعطیل شود، کل کشور یکسان خواهد شد و همه اعم از شرکت‌ها، ادارات دولتی و غیر دولتی، دو روز جمعه و شنبه را تعطیل خواهند کرد. این موضوع هماهنگی داخلی را نیز به وجود می‌آورد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پشت پرده مقاومت رئیسی برای عزل وزیر اقتصاد /همین افاضات برای برکناری آقای وزیر کافی نیست؟
  • ۲ وزیر احمدی نژاد رقیب قالیباف شدند /ذوالنوری هم وارد گود شد /اولین گزینه نایب رئیسی مجلس مشخص شد
  • ایران جز کشورهای برتر در سدسازی است/ تامین ۹۵درصد تجهیزات آب و فاضلاب
  • نجات ۵ گردشگر گرفتار شده در مسیر برفی دریاچه‌های هویر و تار
  • سرپرست فرمانداری مهریز معرفی شد
  • نجات ۵ گردشگر گرفتار شده در مسیر برفی دریاچه‌های «تار» و «هویر»
  • (ویدئو) نوری قزلجه: تعطیلی روز پنجشنبه ارتباطات رسمی را به مدت ۴ روز قطع خواهد کرد
  • خسارت ۶۸۰ میلیارد تومانی بارندگی درخراسان جنوبی
  • مدیریت بحران سیستان و بلوچستان تجهیزات کافی ندارد
  • داستان‌هایی از کریستین اندرسون با لهجه فارسی + فیلم