Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام والمسلمین روح‌الله قائمی‌نیک، مسئول دارالقرآن الکریم حرم مطهر امام خمینی(ره) در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، اظهار کرد:‌ با تأسیس دارالقرآن حرم مطهر امام خمینی(ره) طی چندماه گذشته، زمینه فعالیت‌های آتی را با طرحی به نام ارتباط با جلسات خانگی قرآن قرار داده‌ایم که از این بستر خدمات و فعالیت‌های بعدی را پیش خواهیم برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: این طرح به صورت میدانی اجرا می‌شود و بدین صورت است که ما مناطق مختلف شهری را در تهران و شهرستان‌های استان تهران در دستور کار قرار دادیم. طی اجرای این طرح، فعالان و اساتید جلسات خانگی قرآن و عترت که در چندماه گذشته شناسایی شده‌اند، به مساجد مراجعه کرده و طرح و برنامه خود را اعلام می‌کنند. همچنین، در این قسمت فرم‌هایی وجود دارد که اساتید آن‌ها را پر می‌کنند و بعد از نیازسنجی که توسط این فرم‌ها به دست خواهد آمد، به این عزیزان خدمات آموزشی و پشتیبانی ارائه خواهد شد.

مسئول دارالقرآن الکریم حرم مطهر امام خمینی(ره) اظهار کرد: در این زمینه، اولین همایش «تجلیل از خادمان قرآن» از سوی دارالقرآن الکریم حرم مطهر امام خمینی(ره) ویژه منطقه 20 تهران با حضور تعداد بیش از سیصد نفر از اساتید جلسات قرآنی مربوط به منطقه 20 و شهرری برگزار خواهد شد.
قائمی‌نیک در ادامه سخنان خود با بیان اینکه بین 5 تا 10 هزار نفر از قرآن‌آموزان این اساتید نیز در این همایش حضور خواهند داشت، تصریح کرد: این همایش روز پنجشنبه، 26 بهمن‌ماه جاری از ساعت 9 تا 12 در کنار مرقد مطهر حضرت امام خمینی(ره)‌برگزار می‌شود.
مسئول دارالقرآن الکریم حرم مطهر امام خمینی(ره) بیان کرد: سخنران قطعی این مراسم، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن خمینی، یادگار امام(ره) و تولیت حرم مطهر امام خمینی(ره) خواهد بود. همچنین، از آیت‌الله‌العظمی جوادی آملی و حجج اسلام محسن قرائتی، حسین انصاریان نیز جهت سخنرانی در این مراسم قرآنی و معنوی دعوت شده است.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۰۲۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس | تصاویر جدید هادی چوپان در حرم امام رضا(ع)

هادی چوپان تصاویری را از حضورش در حرم مطهر امام رضا(ع) در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.

هادی چوپان در حرم مطهر هادی چوپان در حرم مطهر

دیگر خبرها

  • آیین خطبه‌خوانی خادمان و زائران حرم حضرت معصومه(س) + تصاویر
  • حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) آذین‌بندی شد
  • عکس | تصاویر جدید هادی چوپان در حرم امام رضا(ع)
  • برگزاری همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی در خراسان رضوی
  • تجلیل از اساتید دانشگاه پیام نور مهاباد
  • ۳ هزار زائر از زنجان به مرقد امام راحل اعزام می‌شوند
  • مراسم تجلیل از اساتید دانشگاه در بوشهر برگزار شد
  • ۳ هزار زنجانی به مراسم سالگرد امام راحل اعزام می شوند
  • امروزه ریشه های شجره طیبه انقلاب اسلامی ایران مستحکم تر شده است
  • تجدید میثاق مسوولان حج و زیارت با آرمان‌های امام خمینی (ره)