Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-06@15:28:40 GMT

شعر خوانی رودابه حمزه ای برای کودکان

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۰۲۵۳۸

شعر خوانی رودابه حمزه ای برای کودکان

به گزارش ایسکانیوز از فرهنگسرای خاتم(ص)، نشست هم نشینی شاعرانه «مهر قلم» با حضور رودابه حمزه ای شاعر، برای کودکان و نوجوانان در کتابخانه بوستان نرگس تهران برگزار می شود.

برنامه مهر قلم با هدف گسترش فرهنگ مطالعه و آشنایی بیشتر کودکان و نوجوانان با نویسندگان گروه سنی خود برگزار می شود و کتابخانه بوستان نرگس در این نشست صمیمی میزبان رودابه حمزه ای شاعر حوزه کودک و دختران دانش آموز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این برنامه حمزه ای برای بچه ها از خود و آثارش و دنیای شعر کودک و نوجوان سخن می گوید و به پرسش های آنان پاسخ می دهد.

رودابه حمزه‌ای، شاعر و نویسنده کودک و نوجوان، متولد سال ۱۳۴۳ است. برخی آثار او عبارتند از: مجموعه شعرهای سه‌گانه «دست بزنم به چاقو»، «دست بزنم به قلیون»، «دست بزنم به کبریت»، «آقا مهدی جان سلام»، «ماجراهای شادی»، «توپ آسمان»، «جوجه جان» و «شلوار آستین کوتاه».

ویژه برنامه مهر قلم با حضور دانش آموزان تهرانی روز های یکشنبه هر هفته ساعت ۱۰ در کتابخانه بوستان نرگس میزبان کودکان و نوجوانان است و امروز نیز این نشست با حضور رودابه حمزه ای همراه خواهد بود.

502

هم‌نشینی شاعرانه مهر قلم کتابخانه بوستان نرگس فرهنگسرای خاتم رودابه حمزه ای

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۰۲۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارمحال و بختیاری سوگوار شهادت امام جعفر صادق(ع)

۲۵ شوال سالروز شهادت مظلومانه ششمین خورشید پرفروغ سپهر امامت و ولایت و رئیس مذهب جعفری، حضرت امام جعفر صادق علیه السلام است.

حضرت امام جعفر صادق (ع) در ۱۷ ربیع الاول سال ۸۳ هجرى قمری در مدینه منوره متولد شدند. پدر بزرگوارشان حضرت امام محمد باقر (ع) و مادر گرامیشان ام فروه بود.

کنیه آن حضرت (ع) هم «ابو عبدالله» و لقبشان «صادق» است. دوره امامت آن حضرت (ع) پس از شهادت پدر بزرگوارشان، ۳۴ سال به طول انجامید.

بیشتر بخوانید

برگزاری آیین عزاداری سالروز شهادت امام صادق (ع) در بام ایران+تصاویر

امام جعفر صادق (ع) در سال ۱۴۸ هجرى و در سن ۶۵ یا ۶۸ سالگی به دنبال توطئه منصور دوانیقى خلیفه ملعون عباسى در مدینه منوره مسموم و به شهادت رسیدند و پیکر پاکشان در قبرستان بقیع در کنار قبر نورانی پدر و جدّ عزیز و عموی ارجمندشان حضرت امام حسن مجتبى (ع) به خاک سپرده شد.

برگزاری اجتماعات عزاداران در بقاع متبرکه، مساجد، حسینیه‌ها و تکایا، سخنرانی، روضه خوانی و نوحه خوانی همراه با تهیه و توزیع نذورات مردمی از برنامه‌های سوگواری این امام همام در چهارمحال و بختیاری است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • معرفی کتاب‌های شهید مطهری به کودکان
  • ناپایداری جوی و دریایی در هرمزگان از بعدازظهر، ۱۷ اردیبهشت
  • برنامه‌های حرم مطهر حضرت معصومه(س) در دهه کرامت اعلام شد
  • چهارپایه خوانی شهادت امام صادق (ع) در ده زیار
  • کتابخانه‌ای به گستره صدا
  • کتابخانه ای به گستره صدا
  • تداوم ناپایداری‌های جوی و دریایی در هرمزگان
  • تداوم ناپایداری‌های جوی و دریایی در هرمزگان، ۱۵ اردیبهشت
  • برگزاری آیین چهارپایه خوانی در روستای ده زیار کرمان
  • چهارمحال و بختیاری سوگوار شهادت امام جعفر صادق(ع)