Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@21:00:51 GMT

گرمخانه زنان کارتن خواب افتتاح می شود

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۰۲۶۷۸

گرمخانه زنان کارتن خواب افتتاح می شود

یک عضو شورای اسلامی شهر اصفهان از افتتاح گرمخانه زنان کارتن خواب خبر داد و گفت: از همه دستگاه‌های استان تقاضا می‌شود با جدیت از اجرای طرح موقت ساماندهی زنان آسیب دیده حمایت کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کوروش خسروی صبح امروز -یکشنبه- در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهارکرد: اصفهان زادگاه و خواستگاه کارآفرینان بزرگی است که از جمله آن می توان به حاج حسن امین الضرب که اولین نیروگاه کشور یا به قول قدیمی‌ها کارخانه برق را به ایران آورد، اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه کارآفرینان معاصر هر روز محصولات‌شان وارد بازار شده و باعث رونق و ارتقاء سطح استاندارهای ملی می شود، ادامه داد: با این همه ظرفیت و پتانسیلی که در اصفهان موجود است، زیبنده نیست که از توان این افراد در هیئت مدیره شرکت ها و سازمان‌های شهرداری استفاده نشود.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان عنوان کرد: مدیران بسیاری از شهرهای کشور در حسرت یک ساعت مشاوره و گفت و گو با این افراد هستند و حیف است که شهرداری از این توان و ظرفیت موجود بهره‌مند نشود.

وی خاطرنشان کرد: مدیریت یک مجموعه اقتصادی به نبوغ و استعداد ویژه‌ای نیاز دارد، به همین دلیل به شهردار اصفهان تذکر می‌دهم که در مدیریت شرکت‌های زیرمجموعه خود از توان کارآفرینان و فعالان اقتصادی اصفهان استفاده کند.

حمایت مدیریت شهری از آسیب‌دیدگان اجتماعی

کوروش محمدی، عضو شورای اسلامی شهر اصفهان نیز در جلسه علنی شورا اظهار کرد: با تصویب بودجه پنج میلیارد تومانی، یک قدم تاریخی برای تاسیس مرکز توانمندسازی آسیب دیدگان اجتماعی برداشته شد، امیدواریم با تحقق بودجه مورد نظر بتوانیم این مرکز را ظرف مدت شش ماه راه اندازی کنیم.

وی از افتتاح گرمخانه زنان کارتن خواب خبر داد و گفت: از همه دستگاه‌های استان تقاضا می‌شود با جدیت از اجرای طرح موقت ساماندهی زنان آسیب دیده حمایت کنند.

این عضو شورا خاطرنشان کرد: از اعضای شورای شهر، شهردار و استاندار اصفهان برای کمک به تصویب بودجه طرح توانمندسازی شهروندان آسیب دیده قدردانی می‌کنم.

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۰۲۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم اتحاد کشورهای اسلامی در برابر ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری مهر، وزیر توسعه اجتماعی عمان که به دعوت معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، به ایران آمده است بعد از بازدید از اکسپوی ایران و آشنایی با دستاوردهای جمهوری اسلامی همچنین در پی بازدید از مرکز شوق زندگی تحت پوشش سازمان بهزیستی استان تهران در نشستی دوجانبه با معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، مباحث مشترک بین دو کشور را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.

خانم لیلا احمد عواض النجار، ضمن اظهار خرسندی از مشاهداتش در مورد پیشرفت‌های بانوان ایران و برنامه‌های ایران در آسیب‌های اجتماعی، خواستار تبادل تجربیات و تنظیم برنامه‌های مشترک بین زنان ایران و عمان شد. وی همچنین شیوه‌های به کار گرفته شده در آسیب‌های اجتماعی در مرکز بهزیستی ایران را تحسین کرد.

خزعلی نیز در این دیدار با اشاره به اشتراکات فرهنگی و اجتماعی بسیار بین ایران و عمان پیشنهاد پروژه‌های مشترک در زمینه خانواده و همچنین برپایی نمایشگاه‌های مشترک برای بانوان خصوصاً در بخش صنایع دستی و شرکت‌های دانش بنیان را ارائه کرد. همچنین لزوم اتحاد کشورهای اسلامی در برابر ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی از مسائل مورد تاکید خزعلی بود.

کد خبر 6090575

دیگر خبرها

  • چگونه آسیب‌های ناشی از بدخوابی را از بین ببریم؟
  • کار‌هایی که به مغز آسیب می‌رساند
  • برچیده شدن بزرگترین مرکز تجمع معتادان در منطقه ۷ تهران
  • پاکسازی فضا‌های بی دفاع شهری در منطقه ۱۹ تهران
  • روش های موثر برای از بین بردن آسیب‌های ناشی از بدخوابی
  • روایت عجیب از تلاش‌ها برای تعطیلی خانه امن زنان | درها را قفل کردیم، دخترها در آشپزخانه جمع شده و گریه می‌کردند!
  • وجود ۷ هزار نقطه بی‌دفاع شهری در اصفهان
  • مجلس وارد بررسی جزئیات لایحه ارتقای امنیت زنان شد
  • لزوم اتحاد کشورهای اسلامی در برابر ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی
  • کنترل و مدیریت آسیب‌های اجتماعی زنان سرپرست خانوار