Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-01@16:06:00 GMT

34 روستای کبودرآهنگ خانه بهداشت ندارد

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۰۲۷۴۹

34 روستای کبودرآهنگ خانه بهداشت ندارد

حسن بهرامی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: بیشتر این روستاها زیر 500 نفر جمعیت دارند و جمعیت برخی از آنها به 10 نفر نیز می رسد.
وی اضافه کرد: برای ساخت یک شبکه بهداشت در مناطق روستایی نیازمند شاخص هایی هستیم که یکی از بارزترین آنها شمار جمعیت روستایی است.
وی بیان کرد: هم اینک اهالی روستاهای فاقد شبکه بهداشت از خدمات بهداشتی و درمانی نزدیکترین شبکه بهداشت موجود در روستاهای مجاور استفاده می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کبودرآهنگ بیان کرد: البته برخی از روستاهای دارای شبکه بهداشت زیر 500 نفر جمعیت دارند که علت آن مهاجرت روستاییان به شهر است.
بهرامی اظهار کرد: شهرستان کبودرآهنگ دارای 89 خانه بهداشت و چهار پایگاه بهداشتی است که شمار این مراکز مطابق با استانداردهای تعریف شده است.
وی ادامه داد: مساحت تمامی خانه بهداشت های یکسان و 90 متر است و ساخت آن 920 میلیون ریال هزینه دارد.
12 طرح بهداشتی در سومین روز از دهه فجر در بخش گل تپه کبودرآهنگ بهره برداری شد.
7526/2087
خبرنگار: علیرضا جهانگیری** انتشاردهنده: زهرا پیرنیا
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۰۲۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت

 مهدی زنگنه گفت: دستاوردهای بزرگ جهانی مثل ریشه‌کنی ویروس‌های آبله در سال ۱۹۸۰، ویروس وحشی فلج اطفال تیپ دو در سال ۲۰۱۵ و ویروس وحشی فلج اطفال تیپ سه در سال ۲۰۱۹، حذف کشوری بیماری‌هایی مانند سرخک، سندروم سرخجه مادرزادی و کزاز نوزادی و همچنین عاری شدن کشور از فلج اطفال و کنترل بیماری‌های دیفتری، سیاه‌سرفه و سل نیز از دیگر نتایج آن به شمار می‌روند.
 
 
 معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تصریح کرد: همه ساله باهدف اطلاع‌رسانی، حمایت‌طلبی و جلب مشارکت مردمی، از طرف سازمان جهانی بهداشت به‌عنوان هفته جهانی ایمن‌سازی نام‌گذاری می‌گردد.
 
 
 وی گفت داد: امسال نیز پویشی با شعار جهانی نجات زندگی با ایمن‌سازی جهت آگاهی‌بخشی جامعه و ارتقا پوشش واکسیناسیون کودکان برگزار شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تأمین آب کامل شهر توپ آغاج بیجار با اجرای ۴ کیلومتر خط انتقال آب
  • واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت
  • روستاهای آبپخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان هستند
  • معدوم‌سازی بیش از ۲۳۰ کیلوگرم انواع مواد غذایی فاسد در لامرد
  • آبرسانی به ۱۸۰ روستای خوزستان در قالب طرح محرومیت‌زدایی
  • فعالیت ۸۲۰۰ آزمایشگاه بهداشتی و درمانی در کشور
  • کشف ۹۰۰ کیلوگرم موادغذایی فاسد در آبادان
  • بهسازی چاه‌ روستای کرخنگان مروست
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • اجرای بیش از ۲۲ هزار متر شبکه توزیع آب در شهرستان درمیان