Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سردار عظیم ابراهیم‌پور،جانشین قرارگاه خاتم الاوصیا در یادواره 16 شهید روستای بابانظر از توابع شهرستان رزن ضمن گرامیداشت دهه فجر و یاد و خاطره شهدا به بیان خاطراتی از شهدا پرداخت و اظهار داشت: بر اساس فرموده مقام معظم رهبری زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر شهادت نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تمام شرکت کنندگان در این مراسمات دعوت شده خود شهدا هستند و هر قدمی که در این راه برداشته می شود بسیار ارزشمند بوده و برای آن ثوابی نوشته می‌شود.

جانشین قرارگاه خاتم الاوصیا بیان کرد: شهدای ما هر کدام به تنهایی یک گردان بودند، در عملیات‌ها با تمام وجود به میدان می‌آمدند و تا آخرین قطره خون در راه دفاع از اسلام و انقلاب می‌جنگیدند.

وی افزود: شهدا با خدا معامله کردند و برای آنها تعلقات دنیوی مطرح نبود و بعضاً چندین عضو از یک خانواده در جبهه‌ها حاضر می‌شدند.

سردار ابراهیم‌پور با بیان اینکه هدف دشمنان داخلی و خارجی از حوادثی که اخیراً در کشور ما به راه انداختند تکرار تاریخ است، عنوان کرد: در جنگ صفین زمانی که مالک اشتر به پشت خیمه‌های معاویه رسید، عمر و عاص به تحریک «اشعث ابن قیس»‌ها پرداخت و به کمک آنها و بی بصیرت‌ها خواستار بازگشت مالک شدند و عمار هم نبود تا روشنگری کند به ناچار امام علی(ع) تن به مذاکره داد.

وی ادامه داد: دشمنان امروز ما نیز زمانی که دیدند مالک اشتر زمان، سردار سلیمانی با شکست دشمن در سوریه و لبنان و عراق  به مرز اسرائیل رسیده، از این حربه استفاده کردند و با کمک کشورهای عربی و ضد انقلاب‎ها، حرام خواران و نجومی بگیران شروع به اغتشاش و ناآرامی کردند تا مبادا منافع آنها به خطر بیفتد.

سردار ابراهیم پور در ادامه افزود: آنها در محاسبات خود چیزی را فراموش کرده‌اند و آن اینکه مردم ما مردم زمان امام علی(ع) نیستند و دارای بصیرت بالایی هستند و «عمار»ها نیز هنوز زنده‌اند و نمی گذارند دشمنان هر غلطی دلشان می خواهند، انجام دهند.

جانشین قرارگاه خاتم الاوصیا ابراز داشت: ما در آستانه فتح بزرگی هستیم و نویدش را نیز مقام معظم رهبری چند سال قبل داده و آن به فضل الهی نابودی اسرائیل است.

وی گفت: انقلاب ما زمینه ساز انقلاب امام زمان(عج) است و با سیر و تحولی که در منطقه شاهد هستیم به وضوح می‌بینیم که تحولات به نفع ما است، لشکرهای امام زمانی روز به روز در حال گسترش و پیشرفت هستند و سرآغاز این تحولات انقلاب ما و رشادت‌های شهدای ما بوده است، بنابراین باید تلاش کنیم و از این قافله عقب نمانیم.

سردار ابراهیم‌پور عنوان کرد: اگر به دنبال سربازی امام زمان(عج) هستیم باید خودسازی را شروع کنیم، خود را از مال‌های شبهه‌ناک دور سازیم، به طهارت روح و جسم بپردازیم تا لیاقت سربازی امام زمان(عج) را پیدا کنیم.

انتهای پیام/خ

سرآغاز تحولات منطقه انقلاب اسلامی و شهدا هستند

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۰۲۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره شهدای دوران دفاع مقدس و شهیدان گمنام در شهرستان تالش

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان؛ آیین گرامیداشت شهدای شهرستان تالش و شهیدان گمنام با حضور مردم قدر شناس و مسئولان، خانواده‌های معظم شاهد، ایثارگران در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد.
حجت الاسلام والمسلمین مجتبی نورزاد امام جمعه شهرستان تالش در این مراسم با بزرگداشت یادو خاطره شهدا گفت: سیره شهدای سرفراز باید هر چه بیشتر برای نسل جوان تبیین و معرفی شود.
وی با اشاره به اهمیت برپایی یادواره شهدا در زنده نگه داشتن نام و یاد شهیدان افزود: معرفی شهدا به عنوان الگو برای نوجوانان و جوانان و تبیین فرهنگ شهادت و ایثار الزامی است.

دیگر خبرها

  • گزارشی از یادمان هویزه؛ هم مقتل و هم مزار شهدا
  • بررسی ۱۷هزار داده برای نگارش کتاب درباره تحولات اجتماعی «حجاب»
  • گیلان ۶۲ یادمان شهدای گمنام دارد/ مزار شهدا پاتوق قشر خاکستری باشد
  • برگزاری یادواره شهدای دوران دفاع مقدس و شهیدان گمنام در شهرستان تالش
  • ضرورت برگزاری ویژه برنامه‌های کنگره ملی شهدا
  • برگزاری ویژه برنامه «آخرین لحظه، اولین پیمان» در ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • تأکید مدیر کانون‌های خدمت رضوی پایتخت بر گسترش چهارشنبه‌های امام رضایی
  • هرچه به شهدا پرداخته شود باز هم کم است
  • یاد شهدا، چراغ راه آینده است
  • خانواده شهدای دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان تجلیل شدند