Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست، پارک موزه دفاع مقدس مازندران در فضائی به مساحت 60 هکتار در قالب 24 طرح و در 3 فاز در حال ساخت است.
فاز نخست این طرح پس از 9 سال با سرمایه گذاری 19 میلیارد و 500 میلیون تومان به مرحله بهره برداری رسیده است .
استاندار مازندران در این مراسم روحیه ایثارگری را نیاز امروز کشور دانست و گفت : مشکلات استان مازندران هم با انقلابی کار کردن قابل حل است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمد اسلامی افزود : رمز و راز پیروزی و موفقیت و ماندگاری ما در انقلاب اسلامی از ایثارگری ها و جانبازی های شهدا بوده است و این صفات فردی و جمعی در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بوده که ما را به پیروزی رساند.
وی با تاکید بر این که باور دینی ، همدلی و یکپارچی بین آحاد جامعه و تبلور آن در صحنه انقلاب و دفاع مقدس رمز پیروزی ما بوده است ، گفت : در دروان انقلاب و دفاع مقدس کسی به فکر رتبه و درجه نبود و همه به پیروزی فکر می کردند و این همدلی ، موفقیت ماندگاری را به ارمغان آورد.
استاندار مازندران تاکید کرد : در این عصر نیز اگر بخواهیم به این موفقیت های ماندگار خود تداوم ببخشیم باید باورهای دفاع مقدس را دوباره تقویت کنیم و با اتحاد و همبستگی تلاش روز افزون داشته باشیم.
وی افزود : ما در پیشگاه شهدا قرار داریم و خانواده ها شهدا همیشه حضور دارند و پارک موزه دفاع مقدس و شبیه سازی عملیات والفجر 8 در این مجموعه برای روایتگری ایثارگری ها و رشادت هاست.
استاندار مازندران خطاب به مردم ،مسئولان ، لشکریان و کشوریان گفت : باید یک دور دیگر برای انقلابی بودن و انقلابی ماند و انقلابی کار کردن به صحنه بیاییم و باور کنیم مشکلات سنگین نیست ، مشکل خودمان هستیم ، چرا که ایثارگری و از خودگذشتگی را فراموش کردیم.
وی افزود : منابع و ذخایر بسیاری در حوزه های طبیعی و نیروهای انسانی و فرصت های عالی در اختیار داریم ، پس باید بتوانیم یک قدرت جهانی بشویم و قدرت جهانی شدن ایران در دست خودمان است و کسی مزاحمان نمی تواند باشد.
فاز نخست پارک موزه مازندران که امروز بهره برداری شد ، شبیه سازی منطقه عملیاتی والفجر 8 دوران دفاع مقدس در حاشیه رودخانه تجن ساری است .
این پارک موزه در زمینی به مساحت 60 هکتار ساخته می شود که 36 هکتار آن بستر رودخانه تجن است.
ساخت ' تانک فارم ' با الگوگیری از مخازن نفتی در شهر فاو با کاربری فرهنگی ، احداث مسجد فاطمه الزهرا (س) به عنوان یادمان فاو ، دهکده یادمان هفت تپه با شبیه سازی اردوگاه هفت تپه ، مرکز بهداری و طرح ساماندهی ، احداث دیوار ساحلی رودخانه تجن و احداث سد لاستیکی بخش های دیگر این مرکز فرهنگی و هنری است .
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران در این مراسم اعلام کرد که کار محتوایی فاز نخست تا هفته دفاع مقدس سال آینده تکمیل می شود و فاز دوم با هفت طرح با پیشرفت فیزیکی 30 تا 80 درصد در حال ساخت است.
سردار عبدالله ملکی افزود : فاز سوم این مرکز موزه روایتگر مازندران در گذر تاریخ است و در همین ارتباط کتابی با عنوان ' هزاره پایداری ' تا پایان امسال منتشر خواهد شد.
مردم ولایتمدار مازندران با پیشینه مذهبی و دینی در هشت سال دفاع مقدس کارنامه درخشانی را از خود بر جای گذاشتند و ساخت مرکز فرهنگی و هنری دفاع مقدس با هدف انعکاس گوشه ای از خاطرات سال های حماسه ، عشق و ایثار دلیر مردان این خطه سرسبز ساخته شده است .
به گزارش خبرنگار ایرنا ، در این مراسم که استاندار مازندران و نماینده ولی فقیه در استان به همراه شمار زیادی از خانواده های شهدا ، آزادگان و ایثارگران حضور داشتند ، مانور غواصان نیروی دریایی سپاه به نمایش درآمده است.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۰۳۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان البرز رتبه نخست ثبت اعضاء را در طرح رویداد سامانه بچه‌های مسجد کسب کرد

به گزارش جام جم آنلاین البرز،مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرز افزود: طرح ثبت اعضاء در سامانه بچه‌های مسجد از جمله مهمترین برنامه‌های سال گذشته ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان البرز بود که طی آن بیش از ۷ هزار عضو جدید در سامانه بچه‌های مسجد ثبت شد.

وی تصریح کرد: به همین منظور، محمدتقی محمدیان، معاون ساماندهی و شبکه سازی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور در تقدیرنامه‌ای به همین منظور آورده است: به شکرانه این توفیق و به پاسداشت همت مضاعف شما نظر به بررسی‌های صورت گرفته در معاونت ساماندهی و شبکه سازی؛ ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان البرز در رویداد ساماندهی باشگاه بچه‌های مسجد ممتاز شناخته شده است.

براساس این گزارش، استان البرز با اهتمام مدیریت و مجموعه کارشناسان ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد این استان موفق شد در جایگاه نخست ثبت اعضاء در سامانه بچه‌های مسجد کشور قرار گیرد.

مدیرستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرز خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود، ساماندهی و شبکه سازی نیرو‌ها و ظرفیت‌های نوجوان و جوان جذب شده مسجدی گامی در مسیر رشد و بالندگی مساجد و تحقق مسجد تراز اسلامی باشد.

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت مرکز نمایش‌های آئینی «صبا»/ بهره‌برداری مرکز تا پایان امسال
  • البرز رتبه نخست ثبت اعضا در طرح رویداد سامانه بچه های مسجد
  • اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به موزه دفاع مقدس استان کرمان
  • اهدای قهرمانی تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی و سپاه | تصویـر
  • استان البرز رتبه نخست ثبت اعضاء را در طرح رویداد سامانه بچه‌های مسجد کسب کرد
  • پیراهن تیم ملی فوتسال به موزه دفاع مقدس کرمان اهدا شد
  • اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به موزه دفاع مقدس کرمان
  • پیراهن تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس اهدا شد 
  • اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس
  • اهدای پیراهن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس استان کرمان