Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-08@06:48:18 GMT

معقولی: باید نساجی را ببریم تا در کورس صعود بمانیم

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۰۳۳۰۶

معقولی: باید نساجی را ببریم تا در کورس صعود بمانیم

رضا معقولی در گفت‌وگو با ایلنا، درباره بازی روز گذشته مقابل فجرسپاسی شیراز درهفته بیست و دوم لیگ دسته اول گفت: بازی را خیلی خوب شروع کردیم و نبض بازی دست ما بود. اگر در اول بازی بهتر کار می‌کردیم می‌توانستیم نتیجه را تغییر بدهیم. رفته رفته بهتر هم شدیم و در نیمه دوم به گل رسیدیم اما بعد از گل خوردن فشار بیشتر کرد و خیلی بهتر از آنها عمل کردیم با اینکه یک پنالتی برای ما اعلام نکردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکن خونه به خونه درباره عملکرد داور بازی روز گذشته اظهار داشت: داوری بد نبود. در نیمه اول بهتر از نیمه دوم عمل کرد. نیمه دوم شاید جو ورزشگاه تاثیر گذار بود.

او افزود: الان 6 تیم در بالای جدول در کورس هستند. هفته بعدی در بازی نساجی نتیجه بگیریم به رده دوم می‌رسیم و با تساوی بادران و فجر این به نفع ما شد. پس از نساجی با نفت مسجد سلیمان در بابل بازی داریم که باید نتیجه بگیریم.

معقولی درخصوص عملکردش در راه آهن تهران و ادامه آن در خونه به خونه عنوان کرد: تمام توانم را برای موفقیت تیم خرج می‌کنم و کادرفنی باید درباره عملکرد من قضاوت کند. با حضور در بابل بهتر شدم و اعتماد به نفس بیشتری دارم. امیدوارم جواب اعتماد کادرفنی را بدهم.

رضا معقولی درباره اینکه هواداران بابلی به او لقب "مهندس" را داده‌اند، گفت: تا الان از این موضوع خبر نداشتم. هواداران به من لطف دارند که چنین لقبی برای من انتخاب کرده‌اند. جو فوتبال بابل خیلی خوب است. ان شاء الله بتوانیم جواب اعتمادشان را بدهیم.

هافبک خونه به خونه درباره دربی مازندران و تقابل با نساجی در ورزشگاه شهدای هفتم تیر بابل گفت: باید بهتر از دیروز بازی کنیم تا بازی حیاتی است و دست پر خارج شویم. هواداران هم به ورزشگاه می‌آیند تا ما را تشویق کنند و باید نساجی را ببریم تا در کورس صعود بمانیم.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۰۳۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود اسکواش باز خوزستان به مرحله نیمه نهایی مسابقات بین المللی گرگان جونیور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، در مرحله یک چهارم نهابی مسابقات بین المللی اسکواش گرگان جونیور، مرضیه قاسمپور امروز با حساب ۳ بر صفر ار سد سپیده تابان عبور کرد و به مرحله نیمه نهایی رده سنی زیر ۱۹ سال گام گذاشت.

قاسمپور در مرحله نیمه نهایی فردا با پارمین نکوپایان از تهران دیدار می‌کند.

در مسابفات بخش پسران نیز امیرحسین رضازاده در رده سنی زیر ۱۹ سال به جمع ۸ نفر برتر این رده سنی راه یافت.

۱۴۶ اسکواش باز در پخش دختر و پسر درمسابقات بین المللی گرگان جونیوز ثبت نام کردند.

شرکت کننده دراین مسابقات در ۵ رده سنی زیر ۱۱ سال، زیر ۱۳ سال، زیر ۱۵ سال، زیر ۱۷ سال و زیر ۱۹ سال به رقابت می‌پردازند.

نفرات برتر مسابقات بین المللی اسکواش گرگان جونیور، بیست ویکم اردیبهشت ماه مشخص می‌شوند.

دیگر خبرها

  • پایان غم‌انگیز امباپه در پاریس با کابوس زرد/ زنبورها با کمک تیرک دروازه فینالیست شدند!
  • صعود اسکواش باز خوزستان به مرحله نیمه نهایی مسابقات بین المللی گرگان جونیور
  • پیش‌بینی سردار آزمون درباره کورس قهرمانی استقلال و پرسپولیس
  • «چشم و چراغ خونه» روی دیوارنگاره میدان ولیعصر (عج)
  • یوسفی: پرسپولیس مقابل نساجی لیاقت پیروزی نداشت/تیم اوسمار باید کاملا به نتایج استقلال بی توجه باشد
  • اوسمار: پرسپولیس همیشه هجومی بوده، حتی زمان یحیی
  • تمرکز پرسپولیس رسیدن به قهرمانی است
  • پیروزی پرسپولیس در نیمه اول دیدار با نساجی/ یک برزیلی علیه سرخ‌ها
  • ام‌باپه خیال هواداران PSG  را راحت کرد
  • آمده‌ایم که بمانیم!