Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@10:43:35 GMT

زمین خشک راه‌آهن و بذری که بیاتی‌نیا در آن کاشت

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۰۳۳۵۱

زمین خشک راه‌آهن و بذری که بیاتی‌نیا در آن کاشت

سرمربی مستعفی راه‌آهن، این تیم را به زمینی خشک تشبیه کرد که با حضور او روی نیمکت این تیم، بازی‌های خوبی ارائه می‌کند. ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵ ورزشی فوتبال ایران نظرات

محسن بیاتی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا»، در مورد تصمیمش مبنی بر کناره‌گیری از هدایت تیم راه‌آهن اظهار داشت: من با اعضای تیم خداحافظی و استعفایم را به مدیرعامل باشگاه تقدیم کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم را از بازی‌های ضعیف و شکست‌های 4 بر صفر، به ارائه بازی خوب و شکست با یک گل رساندم، اما یک تیم با ارائه بازی خوب،‌ امتیاز نمی‌گیرد. تمام تلاش خودم را برای راه‌آهن به کار گرفتم.

وی در پاسخ به این پرسش که چقدر در تصمیم خود جدی است، گفت: افراد بسیاری از شب گذشته به من گفتند که در راه‌آهن بمان، اما با سفارش کسی نیامدم که با سفارش کسی در تیم بمانم. من دست باشگاه را برای هر تصمیمی باز گذاشته‌ام و اگر مدیرعامل باشگاه و سرپرست تیم هر کمکی از من بخواهند، حاضرم به آنها کمک کنم. چه به عنوان سرمربی، چه مشاور یا هر سمت دیگری. با لطف دوستان به جرگه مربیان وارد شدم و اکنون دست آنها را باز گذاشته‌ام. مدیرعامل باشگاه هنوز با این استعفا موافقت نکرده است.

سرمربی مستعفی تیم راه‌آهن در مورد مشکلات مالی و اینکه این معضل، چقدر در کناره‌گیری او سهیم بوده است، تصریح کرد: فوتبال تنها منحصر به یک بُعد نیست و چیزهای زیادی باید کنار هم قرار بگیرد تا تیم به نتایج مطلوب دست یابد. من از زنوزی (مالک باشگاه گسترش فولاد) تشکر کردم، چون با کمک‌های خود‌، اجازه نداد باشگاه ماشین‌سازی نابود شود. روز گذشته در ورزشگاه اختصاصی گسترش فولاد که زمین و امکانات خوبی دارد، با ماشین‌سازی بازی کردیم. این حمایت‌ها امیدواری زیادی به تیم می‌دهد.

بیاتی‌نیا با  بیان اینکه نمی‌توان یک تیم را به تنهایی پیش بُرد، خاطرنشان کرد: در تیم ما کسی نبود که حتی زبانی به ما کمک کند. دوستانی از سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال به ما لطف داشتند، اما آنها نمی‌توانند مشکلات مالی و پروازی ما را حل کنند. آنها به ما کمک کردند که به تیم بازیکن اضافه کنیم. مشکلات تیم باعث ورود استرس به تیم و ایجاد ناامیدی در کادر فنی و مدیریت تیم می‌شود.

وی با تمجید از حمایت‌هایی  که از باشگاه ماشین‌سازی صورت می‌گیرد، گفت: حداقل 50 نفر برای ماشین‌سازی تلاش می‌کردند تا این بازی برگزار شود. از هیئت فوتبال استان و تدارکات تا مسئول برگزاری بازی، اما ما روی هم 6 نفر بودیم که این اختلاف ما را با ماشین‌سازی نشان می‌دهد. تیم حریف نه استرس داشت که بازی در چه ورزشگاهی برگزار شود، نه استرس بلیت پرواز تیم و نه استرس فراهم کردن محل اسکان داوران را داشت.

سرمربی مستعفی راه‌آهن با ابراز خوشحالی از موفقیت عباس آقایی در تیم ماشین‌سازی اظهار داشت: از نتیجه گرفتن تیم او که دوست قدیمی من است، خوشحالم و امیدوارم نتایج بهتر از این هم کسب کند، اما کسانی هستند که به ماشین‌سازی کمک کنند. این باشگاه هیئت مدیره دارد و راه‌آهن  تنها یک مدیرعامل، یک سرپرست و یک سرمربی که من هستم. خودمان هم برگزار کننده بازی، هم تدارکات باشگاه و هم اعضای هیئت مدیره راه‌آهن هستیم!

بیاتی‌نیا ادامه داد: امیدوارم اگر از راه‌آهن رفتم، مربی جدید در تیم موفق باشد. زمانی که من این تیم را تحویل گرفتم، راه‌آهن یک زمین خشک بود که نمی‌شد کاری در این زمین کرد. من زمین را شخم زدم و بذری در آن پاشیدم. هر کسی به جای من بیاید، اتفاقاتی که برای من رخ داد، برای او نمی‌افتد. او باید تنها به این زمین آب بدهد و کمکی به تیم کند و مطمئنم این تیم جوانه می‌زند.

وی درباره اینکه گفته بود «شنیده‌ام برخی مسئولان برگزاری مسابقات با برخی باشگاه‌ها قرارداد بسته‌اند» عنوان کرد: منظور من به هیچ عنوان مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ نبودند.

انتهای پیام/

R1402/P1015135/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط لیگ دسته اول تیم فوتبال راه آهن تهران محسن بیاتی نیا

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۰۳۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاس سردار فقط هالند را می‌خواست!

به گزارش "ورزش سه"، سردار آزمون سه شب پس از اینکه در مسابقه دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا مقابل بایر لورکوزن به‌عنوان یار جانشین به زمین رفت و نمایش پرتلاش و خوبی ارائه کرده بود، در دیدار سری آ ایتالیا برابر یوونتوس هم به‌عنوان بازیکن تعویضی وارد مسابقه شد که موقعیت‌سازی فوق‌العاده او را تامی آبراهام خراب کرد.

ویدئو: 331920

سردار آزمون که در دو مسابقه اخیرشان در سری آ ایتالیا مقابل اودینزه و ناپولی به‌عنوان یار جانشین به زمین رفته و عملکرد درخشانی داشت و روی یک گل هم موثر بود، در بازی حساس با یوونتوس هم با انگیزه بالایی کارش را انجام داد و می‌خواست جالوروسی را صاحب سه امتیاز ارزشمند در این جدال خانگی کند که مهاجم انگلیسی رم نگذاشت این اتفاق رقم بخورد.

تیم آ. اس. رم در حالی از ساعت 22:15 یکشنبه شب در ورزشگاه المپیکو یکی از دیدارهای هفته سی و پنجم سری آ ایتالیا را مقابل یوونتوس برگزار کرد و به تساوی یک بر یک رسید که سردار آزمون پس از ورود به زمین در دقیقه 68 سعی داشت تیمش را صاحب گل دوم و برتری کند، اما تامی آبراهام از موقعیت‌سازی عالی این ستاره ایرانی استفاده نکرد.

سردار آزمون که همراه با تامی آبراهام وارد زمین شده و جای توماسو بالدانزی را در زمین گرفته بود، از همان لحظات ابتدایی در ورودش به مسابقه با دوندگی زیاد خط دفاعی یووه را آزار داد و می‌خواست سرنوشت بازی را تغییر بدهد، اما یک ضربه سر خطرناک و موقعیت‌سازی او در دقیقه 84 بی‌ثمر بود، اما در فاصله یک دقیقه مانده به پایان بازی، نزدیک بود ستاره زمین شود که آبراهام از فرصت‌سازی او استفاده نکرد.

سردار آزمون در دقیقه 4+90 و ثانیه‌هایی قبل از سوت پایان، با هوشیاری و دید فوق‌العاده از میانه زمین توپ را در حالی از بین چهار مدافع یوونتوس عبور داد و با یک پاس در عمق استثنایی به تامی آبراهام رساند که اگر مهاجمی مثل هالند صاحب این توپ می‌شد، رم قطعا به گل دوم و برتری می‌رسید، اما مهاجم انگلیسی جالوروسی با ضربه ناامید کننده این توپ را به دستان شزنی کوبید تا این فرصت طلایی هدر برود.

ستاره ایرانی رم که پیش از این سه گل در 20 مسابقه سری آ ایتالیا به ثمر رسانده و روی دو گل دیگر تاثیر گذاشته بود، می‌توانست اولین پاس گل خود در این فصل را مقابل یوونتوس بدهد که آبراهام پاس او را هدر داد.

دیگر خبرها

  • نجات راه‌سازی با اقدام به‌موقع دستگاه قضا
  • «جنجال» کلیدواژه دیدارهای پرسپولیس و سپاهان؛ مارادونا، آب‌های آلوده، غش کردن و سرباز احمدی!
  • آغاز برداشت گُل گاوزبان در گلستان
  • پاس سردار فقط هالند را می‌خواست!
  • برزگر: بعضی هواداران با سلاح سرد بازی‌ها را تماشا می‌کنند!
  • یکپارچه‌سازی اراضی کشاورزی؛ گل یا پوچ
  • فوتشال در مازندران؛ فوتبال در گل و شُل شالیزار
  • اولین صحبت‌های مدیرعاملی که به صورت مربی تهرانی سیلی زد
  • اولین صحبت‌های مدیرعاملی که به صورت مربی تهرانی سیلی زد | این مربی حدود ۳۰ دقیقه مقاومت می‌کرد و حاضر به خروج از زمین نبود!
  • رقص توپ در شالیزار‌/ گزارش خبرنگار تسنیم را ببینید + فیلم