Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-16@06:25:12 GMT

حوادث 96 ادامه توهمات دشمن است

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۰۳۵۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ سردار یدالله جوانی در همایش بصیرتی فرهنگیان بسیجی ناحیه 2 شهرستان شهرکرد، که در مجتمع لاله برگزار شد،ضمن تسلیت دهه فاطمیه و گرامی داشت ایام الله دهه فجر، عنوان داشت: باید به رسالت و وظیفه خود که حفظ و نگهداری از انقلاب و آرمان‌های انقلاب است بیشتر بپردازیم و عمل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر جوانی، با اشاره با حوادث اخیر اظهار کرد: حوادث اخیر که در کشور بوجود آمد و با توجه به فضای مجازی و شبکه‌های ماهواره ای به گونه‌ای القاء شد که گویا کار نظام جمهوری اسلامی ایران تمام است و سال 96 پایان عمر جمهوری اسلامی ایران است؛ ولی وقتی به عقب بازگردیم و نگاه کنیم از زمان شکل گیری انقلاب همه دشمنان دست به دست هم دادند و به گونه‌ای رفتار می‌کردند که یعنی جمهوری اسلامی ایران کارش تمام شده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: ما در 40 سال گذشته همواره شاهد توهمات دشمنان انقلاب اسلامی بوده ایم و توهم 96 ادامه آن می‌باشد.

این کارشناس و تحلیل گر مسایل سیاسی، با اشاره به تلاش دشمن برای القای توهمات خودش به اذهان و افکار آحاد مردم بویژه نسل جوان،  خاطرنشان کرد: حقیقت انقلاب اسلامی به‌گونه‌ای است که تا زمانی که مردم در کنار ولایت باشند حرکت روبه جلو انقلاب قطعی است.

وی به فرمایشات رهبرمعظم انقلاب اسلامی اشاره داشت و افزود: رهبر معظم انقلاب مدظله العالی در خصوص فتنه 96 فرمودند" جمهوری اسلامی به فضل الهی بر این مشکلات غلبه خواهد کرد و من می‌دانم که خدا برای جمهوری اسلامی بهترین‌ها را تقدیر کرده است".

این مقام مسئول اظهار کرد: دشمنان ما در تلاش هستند، که نیروهای انقلاب را نسبت به آینده نا امید کند و بالعکس دشمنان را امیدوار، که کار انقلاب به پایان رسیده است و آنان را ترغیب کنند تا به میدان بیایند.

دکتر جوانی افزود: برای آنکه نیروهای انقلاب برای مقابله با دشمن به میدان بیایند باید حقیقت را به گونه‌ای که هست ببینند و اشکالات و ضعف‌ها را هم در نظر داشته باشند و در فکر تقویت دستاوردها و رفع نقاط ضعف باشند.

وی با بیان اینکه سپاه و بسیج در خط مقدم مقابله با تهدیدات فراروی انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی است، گفت: در بحث انقلاب خطری که وجود دارد ایجاد نوعی بدبینی و شک و تردید نسبت به اصل انقلاب است که در فضای مجازی این دیدگاه‌ها را ترویج می‌دهند.

این کارشناس و تحلیل گر مسایل سیاسی با تاکید بر اینکه؛ تردید در انقلاب نوعی جهل و نادانی است، عنوان داشت: حقیقت انقلاب تردید ناپذیر است؛ چرا که جنس انقلاب که با رهبری امام راحل (ره) ایجاد شد از جنس بعثت انبیاء است و همانگونه که نمی توان در بعثت انبیاء تردید ایجاد کرد، در انقلاب اسلامی هم نمی توان تردید ایجاد کرد.

جوانی اظهار کرد: درست است مشکلاتی داریم و به گفته رهبر معظم انقلاب مدظله العالی، یک‌سری زخم‌هایی در درون کشور وجود دارد؛ ولی باید برای رفع مشکلات پا به میدان بگذاریم و از انقلاب و ارزش‌های آن حراست کنیم.

پاسخ به سوالات حاضران که متشکل از 600 فرهنگی بسیجی ناحیه 2 شهرستان شهرکرد بودند، پایان بخش این همایش بصیرتی در مجتمع لاله بود.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۰۳۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات‌های انتقامی ایران در پاسخ به جنایت دشمنان پس از انقلاب اسلامی کی و کجا اتفاق افتاد؟

پس از پیروزی انقلاب اسلامی جنایات دشمنان علیه ملت ایران بی پاسخ نماند و در چهل و پنج سال اخیر عملیات های متعددی در این رابطه صورت گرفته است.

به گزارش ایسنا، نمودار تاریخی «همه پاسخ های سخت ایران» از جنگ شهرها در سال ۱۳۶۳ تا عملیات وعده صادق در حمله به پایگاه های رژیم صهیونسیتی در سال ۱۴۰۳ نشان از چهار دهه تلاش نیروهای نظامی جمهوری اسلامی برای حفظ امنیت ملت ایران دارد.

این دو نمودار تاریخی از سوی مرکز اسناد انقلاب اسلامی منتشر شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تنبیه موشکی رژیم صهیونیستی نشان از اقتدار جمهوری اسلامی است
  • ارتش مقتدر مایه آرامش خاطر مردم و حراس دشمنان است
  • همه عملیات‌های انتقامی ایران در پاسخ به جنایت دشمنان پس از انقلاب اسلامی
  • همه عملیات‌های تلافی‌جویانه ایران در پاسخ به جنایت دشمنان پس از انقلاب اسلامی
  • فراتر از یک حماسه
  • عملیات‌های انتقامی ایران در پاسخ به جنایت دشمنان پس از انقلاب
  • عملیات‌های انتقامی ایران در پاسخ به جنایت دشمنان پس از انقلاب اسلامی کی و کجا اتفاق افتاد؟
  • پاسخ کوبنده و دشمن شکن سپاه قلوب ملت ایران و امت اسلام را شاد کرد
  • ایران برای «اقدامات دفاعی بیشتر» تردید به خود راه نمی‌دهد
  • ذوالنوری: مشارکت مردم در انتخابات با وجود تلاش دشمن خوب بود