Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، محمود افشاردوست درباره نشست کمیته مربیان کنفدراسیون والیبال آسیا اظهار داشت: روز شنبه این نشست در مقر کنفدارسیون والیبال آسیا در بانکوک برگزار و نشست صبح با کمیته پزشکی به صورت مشترک تشکیل شد.

وی با بیان اینکه عیسی حمزه نایب رئیس کنفدراسیون والیبال آسیا در ابتدای این نشست تاکید کرد که فدراسیون جهانی بودجه کنفدراسیون‌ها و کمیته‌های مختلف را کاهش داده است، گفت:باید سطح والیبال آسیا را به جهان نزدیک کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هم اکنون چند کشور آسیایی از جمله ایران در این زمینه خوب عمل کردند و باید کمیته مربیان راهکارهای خود را برای رسیدن به این هدف به کنفدراسیون والیبال آسیا پیشنهاد دهد. بدنه والیبال آسیا معتقد است که والیبال ایران، والیبال برتر قاره آسیاست و باید از روش رشد والیبال این کشور الگو برداری کنیم.

وی افزود: نشست تخصصی کمیته مربیان نیز عصر روز شنبه به ریاست پارک کی وون (سرمربی پیشین تیم ملی ایران) برگزار شد که یکی از موضوعات مطرح شده در آن نحوه انتقال تجارب به کشورهای آسیایی برای افزایش سطح والیبال این کشورها بود. بر این اساس هر ساله سه کشور انتخاب می‌شوند و نمایندگان کنفدارسیون والیبال آسیا با سرمربیان تیم ملی این کشورها نشست‌هایی خواهند داشت تا تجارب و آخرین اطلاعات فدراسیون جهانی را منتقل کنند.

عضو کمیته مربیان کنفدراسیون والیبال آسیا ادامه داد: دو نفر از کمیته مربیان نیز در سال آینده به برخی کشورهای آسیایی اعزام می شوند که به والیبال آنان کمک کنند، نفرات انتخاب نشدند و در آینده پارک کی وون آنها را انتخاب خواهد کرد.

افشاردوست به آمادگی جسمانی به عنوان دیگر مبحث نشست کمیته مربیان اشاره کرد و گفت: نوع آمادگی جسمانی در تیم هایی آسیایی با اروپایی متفاوت است و اروپایی‌ها شرایط بهتری دارند که قرار شد این موضوع به صورت علمی بررسی شود. در حال حاضر روش‌های متعددی برای آمادگی جسمانی در آسیا وجود دارد و باید بررسی شود که کدام روش بهتر است. استاندارد سازی روش‌های آماده سازی جسمانی روی پرش، چابکی و دیگر عوامل فیزیکی نیز تاثیر دارد. همچنین آسیب دیدگی بازیکنان آسیایی بیشتر از اروپایی هاست و باید این موضوع نیز بررسی شود، شاید دلیل آن تمرینات آمادگی جسمانی باشد.

وی تصریح کرد: قرار شد با نظرسنجی از مربیان بدنساز ایران یک الگو مشترک تهیه شود تا به کنفدراسیون والیبال آسیا ارائه کنیم. همچنین پیشنهاد شد دو دکتر متخصص در جلسه بعدی کمیته مربیان دعوت شوند و از نظر علمی این موضوع را تشریح کنند و باید دو پزشک از پزشکان تیم های ملی والیبال آسیا باشند که از نزدیک با بازیکنان و تمرینات آماده سازی آنان در ارتباط هستند.

602

فدراسیون والیبال ایران آسیا

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۰۳۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنفدراسیون فوتبال آسیا واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد

به گزارش جام جم آنلاین، مصطفی زارعی رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای در آئین واگذاری مالکیت باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس گفت: قبل از هر چیزی جا دارد بابت این واگذاری تبریک می گویم. فکر می‌کنم یک بیماری چهل ساله درمان شده است. امیدوارم اتفاقات خوبی در آینده در انتظار دو باشگاه باشد.

او افزود: در جهان، صنعت ورزش چیزی نزدیک به دو درصد از بودجه کشور را به خود اختصاص می‌دهد. کشورهای حاشیه ما قرار است سه درصد اختصاص دهد. لازم است کشور ما هم روی این موضوع سرمایه گذاری لازم کند.

زارعی در ادامه تاکید کرد: بعد از ارسال اسناد واگذاری دو باشگاه با AFC هماهنگی های لازم صورت گرفت که مورد تایید کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار گرفت و خوشبختانه دیگر مشکلی نیست. امیدوارم بقیه نواقص هم برطرف شود تا دیگر مشکلی وجود نداشته باشد.

وی تاکید کرد: روز گذشته یک جلسه چهار ساعته با مسئولان سازمان لیگ و شرکت توسعه داشتیم تا اتفاقات خوبی برای ورزشگاه آزادی هم رخ بدهد.
کد خبر 

دیگر خبرها

  • کارخانه مشاور عالی رئیس و دبیر کمیته فنی فدراسیون والیبال شد
  • بحران‌زده ترین قاره جهان از نظر بلایای طبیعی کجاست؟ | اینفوگرافیک
  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
  • جوانان و امیدهای بوکس ایران در رینگ آسیایی
  • لقب جدید AFC به فوتسال ایران
  • جوانان و امید‌های بوکس ایران در رینگ آسیایی
  • کنفدراسیون فوتبال آسیا واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • استقلال به لیگ قهرمانان نزدیک شد/ معرفی مالک جدید به کنفدراسیون فوتبال آسیا
  • خبر خوش آسیایی برای هواداران پرسپولیس
  • ۹ کاندیدای سرمربیگری تیم ملی بسکتبال؛ از لیگ‌ برتر تا قلب اروپا