Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس‌کمیسیون حمل‌ونقل و ترافیک شورای رشت گفت: اعضای شورای اسلامی شهر رشت با لایحه خرید ۶۰ دستگاه اتوبوس جدید برای ناوگان حمل و نقل عمومی موافقت کردند.

به گزارش ایلنا از رشت، رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای رشت گفت: اعضای شورای اسلامی شهر رشت با لایحه خرید ۶۰ دستگاه اتوبوس جدید برای ناوگان حمل و نقل عمومی موافقت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسماعیل حاجی پور افزود: پنج دستگاه از این اتوبوس ها ۱۸ متری و پنجاه و پنج دستگاه دیگر ۱۲ متری است.

وی بیان کرد: اتوبوس های ۱۸ متری برای محلات پرجمعیت از جمله مسکن مهر و مابقی اتوبوس ها در محلات دیگر رشت استفاده می‌شود.

حاجی پور با اشاره به اعتبار ریالی خرید اتوبوس ها تصریح کرد: هر کدام از اتوبوس های ۱۸ متری ۹۵۰ میلیون تومان و اتوبوس ۱۲ متری ششصد میلیون تومان خریداری می شود.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای رشت بیان کرد: اعتبار مورد نیاز برای خرید این تعداد اتوبوس از بانک شهر دریافت می شود و قرار است شهرداری ۵۰ درصد از آن را بطور غیر نقدی، ۱۰ درصد نقد و مابقی را طی مدت چهار سال و به صورت اقشاط ۱۸ درصدی پرداخت کند.

وی با اشاره به راه اندازی مرکز کنترل ترافیک شهرداری رشت گفت: این مرکز ۱۹ بهمن ماه در ایام الله دهه مبارک فجر با حضور مسئولان راه اندازی می شود.

انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۰۳۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح فاز سوم کمربندی نسیم شمال در قزوین

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ به مناسبت هفته ملی شوراها و با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی،رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار، فرماندهان لشکری و انتظامی و اعضای شورای ادوار ،مدیران استانی و شهری، معتمدین شهر و خانواده معزز شهدای قزوین، فاز سوم کمربندی نسیم شمال حدفاصل چهارراه میرزا کوچک خان تا بلوار شهید باهنر با اعتباری بالغ بر ۶۵۰ میلیارد ریال و به طول ۲۴۰۰ متر به دست فرزند آتش نشان فقید محمد جواد چگینی به بهره برداری رسید.

همچنین در این مراسم از ۱۴۰ دستگاه تاکسی و مینی بوس جدید در ناوگان حمل و نقل عمومی شهر قزوین با اعتبار ۱۲۰۰ میلیارد ریال رونمایی شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903097

دیگر خبرها

  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری صادر شد+ سند
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری با عمر کمتر از پنج سال صادر شد
  • صدور مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون شهری دست دوم
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون شهری صادر شد
  • جلسه استیضاح شهردار ساری برگزار شد
  • افتتاح فاز سوم کمربندی نسیم شمال در قزوین
  • دفاع تمام قد چمران از شهرداری؛ درختی در پارک لاله قطع نخواهد شد/ قرارداد خرید اتوبوس برقی هیچ مشکلی ندارد
  • قرارداد خرید اتوبوس برقی از چین منع انتشار داشته است
  • موافقت دولت با راه‌اندازی دانشگاه فرهنگیان در گلپایگان
  • برای خرید میکروآپارتمان در شهر تهران چقدر باید هزینه کرد؟