Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-16@07:26:44 GMT

مراسم عزاداری فاطمیه اول در حسینیه اعظم لار

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۰۴۰۴۵

مراسم عزاداری فاطمیه اول در حسینیه اعظم لار

مراسم شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) با حضور اقشار مختلف مردم و با سخنرانی حجت الاسلام ادیب یزدی سه شنبه و چهارشنبه 10 و 11 بهمن ماه 96 در حسینیه اعظم شهر لار برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از لادستان،مراسم شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) با حضور اقشار مختلف مردم و با سخنرانی حجت الاسلام ادیب یزدی سه شنبه و چهارشنبه 10 و 11 بهمن ماه 96 در حسینیه اعظم شهر لار برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۰۴۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه بارشی تقویت می‌شود / گردوخاک نوار غربی کشور را درمی‌نوردد

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با اشاره به تقویت سامانه بارشی در کشور گفت: سه‌شنبه و چهارشنبه در شمال شرق و نوار شرقی کشور، در بعضی ساعت‌ها ورزش باد به نسبت شدید تا شدید و خیزش گرد و خاک انتظار می‌رود.

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آخرین وضعیت جوی در کشور اظهار کرد: امروز در بوشهر، فارس، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، جنوب و شرق خوزستان، شرق لرستان، جنوب و نوار غربی اصفهان، نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، بعضی نقاط هرمزگان و جزایر واقع در خلیج فارس و تنگه هرمز، افزایش ابر، رگبار و رعد و برق، تگرگ و وزش باد شدید رخ می‌دهد.

وی افزود: با تقویت سامانه بارشی، شرایط مذکور روز سه‌شنبه در سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان، فارس، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، جنوب یزد، جنوب و غرب اصفهان، جنوب و شرق خوزستان، جزایر واقع در خلیج فارس و تنگه هرمز و چهارشنبه در سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان، فارس، جنوب یزد و شرق خراسان جنوبی، پیش بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: امروز در آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و ارتفاعات البرز مرکزی، سه‌شنبه و چهارشنبه در ارتفاعات البرز مرکزی، بارش پراکنده رخ می‌دهد و بیشینه بارش طی روز سه‌شنبه در هرمزگان، شرق و جنوب فارس، نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان و چهارشنبه در نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، شرق هرمزگان، شرق فارس و جنوب و غرب کرمان پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان ادامه داد: پنجشنبه در بعضی مناطق جنوب شرق، شرق، جنوب ارتفاعات البرز مرکزی و جمعه در مناطقی از شمال غرب و ارتفاعات و دامنه‌های البرز مرکزی و ارتفاعات زاگرس مرکزی، بارش پراکنده رخ می‌دهد.

وی گفت: سه‌شنبه و چهارشنبه در شمال شرق و نوار شرقی کشور، در بعضی ساعت‌ها ورزش باد به نسبت شدید تا شدید و خیزش گرد و خاک انتظار می‌رود، همچنین دوشنبه خلیج فارس و از سه‌شنبه تا پنجشنبه خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان به سبب وزش باد شدید مواج و متلاطم خواهند شد.

کد خبر 744613

دیگر خبرها

  • ون‌باری اینرودز به فروش می‌رسد
  • محفل انس با قرآن با حضور قاریان ممتاز برگزار می شود
  • تعطیلی مدارس شهرستان جیرفت در روزهای سه شنبه و چهارشنبه
  • هشدار آب‌گرفتگی گسترده و سیلاب
  • پیش‌بینی وضعیت هوا طی چند روز آینده/ تداوم بارش‌ در این استان‌ها
  • خبر‌های رسانه بیست وهفتم فروردین
  • هشدار وقوع سیلاب و آب‌گرفتگی گسترده
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۲۷ و ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ / هشدار آب‌گرفتگی گسترده و سیلاب
  • سامانه بارشی تقویت می‌شود / گردوخاک نوار غربی کشور را درمی‌نوردد
  • امروز کدام مناطق بارانی است؟ /تهران گرم می‌شود