Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست، سید جعفر سبحانی در خصوص زمان واریز چهار گروه باقی مانده از گروه مشمولین سهام عدالت بیان داشت: سود سهام عدالت چهار گروه باقی مانده که ۷۸ درصد مشمولین را تشکیل می دهند از دهه فجر تا پایان اسفند ماه به حسابشان واریز می شود.
 
وی در ادامه افزود: در دوازدهم بهمن ماه مصادف با شروع دهه فجر سود ۲۲ درصد از مشمولین که شامل ۱۶دهک بودند و مبلغ حدود ۶۰۰ میلیارد تومان به حسابشان واریز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
مشاور رییس کل سازمان خصوصی سازی با اشاره به اینکه پایان سال مالی برخی از شرکت های موجود در سبد سهام خرداد ماه است، گفت: تعداد اندکی از شرکت های موجود در سبد سهام پایان سال مالی آنها مربوط به خرداد ماه سال آینده می شود ولی با مذاکراتی که با این شرکت ها انجام شده مقرر است تا در کوتاه ترین زمان ممکن تا قبل از نوروز ۹۷ سود به حساب سازمان خصوصی سازی واریز و بین مشمولین باقی مانده تقسیم شود.
 
سبحانی اظهارداشت: در مرحله نخست واریز سود سهام عدالت حدود ۹۳۰ میلیارد تومان سودبین تمامی مشمولین تقسیم شد که بر این اساس ۱۶ گروه مشمولی که در مرحله اول ۵۰ هزار تومان دریافت کرده بودند در مرحله انتهایی ۱۰۰ هزار تومان دریافت خواهند کرد و سایر مشمولین این گروه که هیچ سودی دریافت نکرده بودند ۱۵۰ هزار تومان دریافت و سود سال مالی ۹۵ به صورت کامل تسویه می شود.
 
وی در انتها خاطر نشان کرد: سود مشمولین ۴ گروه حدودا ۸۰ هزار تومان و سود ۱۶ گروه دیگر ۱۵۰ هزار تومان است که تمام تلاش خود را می کنیم تا پایان سال ۹۶ سود سال ۹۵ را به صورت کامل تسویه کنیم.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۰۴۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال ۲۰ درصد سهام باشگاه پرسپولیس به بانک ملت

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، این کنسرسیوم بانکی متشکل از شش بانک است که در مجموع 85 درصد سهام این باشگاه بزرگ را در اختیار گرفته اند. شایان ذکر است، ۳۰ درصد سهام باشگاه پرسپولیس به بانک‌ شهر، 20 درصد به بانک ملت، 20 درصد به بانک تجارت، ۵ درصد به بانک صادرات، ۵ درصد به بانک رفاه و 5 درصد به بانک اقتصاد نوین انتقال یافته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تاریخ دقیق واریز سود سهام عدالت اعلام شد + جزئیات
  • واریز ۳ مطالبه معلمان تا پایان اردیبهشت
  • واریز ۳ مطالبه مالی معلمان تا پایان اردیبهشت
  • انتقال ۲۰ درصد سهام باشگاه پرسپولیس به بانک ملت
  • هاشمی: درباره اسم و شعار کاروان هفته آینده تصمیم می‌گیریم/ بودجه کمیته المپیک در پایان اسفند ابلاغ نشد+ فیلم
  • سقوط شهرداری بم به لیگ ۳
  • اسفند ماه «مرغ حذفی» بیشترین افزایش قیمت را داشت
  • آموزش دانش‌آموزان سیل‌زده در مکان‌های عمومی
  • تلاش ها برای تحقق تابستان بدون خاموشی در قم
  • تورم تولید گوشت از مرز ۱۰۰ درصد عبور کرد