Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، معاون استاندار و فرماندار ویژه تربت حیدریه روز یکشنبه در آیین کلنگ زنی آموزشگاهی در روستای منظر این شهرستان گفت: امسال 78 پروژه عمرانی در ایام مبارک دهه فجر با اعتباری بالغ بر 440 میلیارد ریال در این شهرستان افتتاح و کلنگ زنی می شود که سهم بخش مرکزی 47 پروژه با 369 هزار میلیون ریال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


احمدعلی موهبتی افزود: همچنین 15 طرح مربوط به جلگه رخ با 37 هزار میلیون ریال، 11 طرح مربوط به بخش کدکن با 23 هزار میلیون ریال و 5 طرح در بخش بایگ با 14 هزار میلون ریال است.
وی ضمن بیان اینکه 110 میلیارد ریال این هزینه ها از طریق مشارکت های مردمی انجام شده است، گفت: بهره برداری ورزشگاه پنج هزارنفری شهرک ولی عصر(عج)، پلیس راه تربت حیدریه (مقابل کارخانه کاشی)، طرح اصلاح شبکه آبرسانی شهر تربت حیدریه، درمانگاه غدیر، مراکز جامع خدمات سلامت شهرهای کدکن و رباط سنگ، تنها بخشی از مهمترین پروژه های دهه فجر انقلاب اسلامی هستند.
معاون مدیرکل و رییس آموزش و پرورش شهرستان تربت حیدریه نیز گفت: امسال و به برکت انقلاب اسلامی شاهد کلنگ زنی و افتتاح چهار پروژه آموزشی با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال هستیم که افراد خیر در ساخت و تجهیز آن ها مشارکت دارند.
سعید نیرویی افزود: پروژه ها شامل کلنگ زنی دبیرستان روستای منظر به همت خیر محترم عباسعلی ترکمانی، افتتاح نمازخانه زنده یاد سید آقا حسینی دبیرستان شهید رضا زاده روستای بنهنگ، کلنگ زنی توسعه دبیرستان دخترانه آزاده به همت خیر محترم مهندس ایمان سلطانی و افتتاح نمازخانه حاج سید علی اکبر پاک سرشت دبیرستان آیت الله کاشانی عنوان این چهار پروژه هستند.
شهرستان 225 هزار نفری تربت حیدریه در 150 کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.
6121 /1744
خبرنگار: علیرضا حسینی مقدم انتشار: علی اصغرافتاده
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۰۴۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش شبانه روزی برای ساخت و بهره برداری از طرح‌های عمرانی کلانشهر شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس ، مدیران شهرداری شیراز در سومین بازدید شبانه از طرح‌های بزرگ عمرانی، سراغ طرح‌های آکواریم و پارک آبی شیراز رفتند.
در شیراز بیش از ۴۰ طرح عمرانی بزرگ به صورت شبانه روزی در حال اجراست تا زودتر از موعد به بهره برداری برسد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی بزرگراه آزادگان در یکصد و هجدهمین پویش امید و افتخار
  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • ۱۴ همت پروژه اقتصادی و عمرانی گیلان در سفر رئیس جمهور به بهره‌برداری می‌رسد
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح عمرانی آبرسانی شهر میبد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • تلاش شبانه روزی برای ساخت و بهره برداری از طرح‌های عمرانی کلانشهر شیراز
  • بهره برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • بهره‌برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان تهران