Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محسن  مهرعلیزاده  امروز در مراسم بهره‌برداری از مرحله اول فاز نخست باغ‌موزه دفاع مقدس اظهار کرد: به تعبیر امام خمینی(ره) انقلاب اسلامی انفجار نور بود و با هدایت و رهبری امام خمینی و همت و رشادت و فداکاری و حاصل خون ده‌ها هزار شهید این انقلاب به پیروزی رسید و تا امروز هم رشد و پیشرفت، پای‌مردی، شهامت و شجاعت مردم ایران توانسته حرکت عظیم و ارزشمند انقلاب اسلامی را از مسیرهای بسیار سخت و دشوار و پر توطئه دشمن پیش ببرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امروز در سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، عزت و سربلندی و بزرگی ملت ایران را در جهان شاهدیم، امروز علاوه بر تلاش‌هایی که در کشور جمهوری اسلامی ایران در جهت رشد و توسعه و خودباوری شکل گرفته است، نقش جمهوری اسلامی ایران در بیداری ملت‌ها و آشنایی آن‌ها با حقوق خود و دفاع از حریم خودشان در دنیا بر کسی پوشیده نیست.

استاندار اصفهان تصریح کرد: دشمن قهاری که شاه را بر کشور حاکم کرده بود و با کشتار جوانان کشور در خیابان‌ها به هر قیمت می‌خواست در حاکمیت بماند، وقتی این موقعیت را از دست داد، از فردای انقلاب شروع به توطئه کرد تا نظام را از بین ببرد و آن را از مسیر ضداستکباری خود منحرف کند.

مهرعلیزاده اضافه کرد: با نفس گرم امام خمینی و هدایت‌های مقام معظم رهبری و از خودگذشتگی‌های عامه مردم، طراحی دشمنان نقش بر آب شد و حرکت جمهوری اسلامی با صلابت تمام رو به‌ جلو است؛ از جمله مسؤولیت‌هایی که ما داریم این است که بتوانیم ارزش‌هایی که بر حرکت ما حاکم بود پاس بداریم، چرا که تجربه انسانی این‌گونه اقتضا می‌کند، اگر به ظاهر کار بسنده کنیم و به محتوا و ریشه‌ها و توان موجدِ این حرکت توجه نکنیم از محتوا خالی می‌شویم.

وی با اشاره به رشادت‌های هشت سال دفاع مقدس یادآور شد: اگر بتوانیم این ارزش‌ها را به اشکالی که روز پسند است ارائه دهیم، مؤثر خواهد بود، شاید برای جوانان تعریف خاطره و چاپ کتاب از آن دوران خوب باشد ولی کافی نیست امروز وسایل انتقال تجربه به نسل جدید متفاوت از گذشته است و هنر در ابعاد مختلف در این راه وجود دارد، موزه‌های دفاع مقدس که امروز 10 مورد از آن در سراسر کشور افتتاح می‌شود، از نمونه‌های این چنینی است.

استاندار اصفهان اضافه کرد:  موزه‌های جنگ در دنیا یکی از جاذبه‌های گردشگری در کشورهای مختلف است، موزه دفاع مقدس اصفهان هم با طراحی صورت گرفته می‌تواند در همین راستا فعال باشد، آنچه امروز در اصفهان افتتاح می شود، موزه فرهنگی دفاع مقدس است که در زمینی به مساحت 22 هزار مترمربع امروز مرحله اول فاز یک آن به وسعت 8 هزار متر مربع افتتاح می‌شود که سالن اجتماعاتی به وسعت 450 نفر دارد و از ویژگی‌های منحصر به فرد آن این است که دارای تکنولوژی‌های روز دنیا است.

 

انتهای پیام/م

 

مراسم بهره‌برداری از مرحله اول فاز نخست باغ‌موزه دفاع مقدس اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۰۴۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازار اصفهان نباید در معرض تهدید باشد/ موزه فرهنگ و تاریخ نصف جهان برای دنیا جذاب است

شهردار اصفهان گفت: هیئت امنای بازار اصفهان تشکیل شد تا سیستم حل مسائل کامل شود، بنابراین باید مدل مالی آن مشخص شود و تمام سازمان‌ها برای رفع مشکلات تلاش کنند؛ نباید فرایند انجام کار به‌گونه‌ای باشد که بازار به‌عنوان هویت و فرهنگ ما در معرض تهدید باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی قاسم‌زاده امروز_ دوشنبه دهم اردیبهشت _ در نخستین جلسه هم‌اندیشی با هیئت امنای بازار اصفهان اظهار کرد: سال‌های زیادی است که با بعضی مشکلات مواجه هستیم، انتظار از برگزاری این جلسات آن است که خروجی و رضایت عمومی مردم گزارش شود.

وی افزود: هیئت امنای بازار اصفهان تشکیل شد تا سیستم حل مسائل کامل شود، بنابراین باید مدل مالی آن مشخص شود و تمام سازمان‌ها برای رفع این مشکلات تلاش کنند؛ نباید فرایند انجام کار به‌گونه‌ای باشد که بازار به‌عنوان هویت و فرهنگ ما در معرض تهدید باشد.

شهردار اصفهان با اشاره به تأسیس هایپرها و بازارهای جدید در شهر تاکید کرد: با وجود این شرایط، بازار هنوز حرف اول را می‌زند و گردشگران زیادی برای دیدن بازار اصفهان به این شهر می‌آیند، زیرا موزه فرهنگ و تاریخ ما برای همه دنیا جذاب است.

وی با بیان اینکه وظیفه ما است به مدلی برسیم تا بازار زنده بماند و برای رسیدن به این مهم لازم است از مرحله تشریفات گذر کنیم، گفت: بازاریان نیت خیر دارند و درگیر روال اداری، نامه‌نگاری و تشریفات نیستند و لازم است دستگاه‌های اجرایی نیز به دور از تشریفات برای رفع مشکلات بازار تلاش کنند.

قاسم‌زاده تصریح کرد: بازار اصفهان مدت زمان زیادی مستقل بوده و بهتر است هیئت امنای بازار نیز به‌صورت مستقل عمل و منابع خود را تأمین کند، همچنین شهرداری اصفهان مکانی را برای تشکیل محل ویژه منتخبان بازار در نظر خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه بعضی مشکلات بازار اصفهان طی چند ماه اخیر با توجه به برگزاری انتخابات رفع شده است، گفت: امیدواریم به دست هیئت امنا و انجام وظیفه دستگاه‌ها یک گره از مشکلات شهر باز شود و بازار ما دوباره پر رونق و جذاب‌تر از قبل شود.

کد خبر 748613

دیگر خبرها

  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • نقش سنگرسازان بی سنگر در تاریخ انقلاب ماندگار است
  • برپایی کلاس درس دانشجویان دانشگاه آزاد در باغ موزه دفاع مقدس
  • مبارزه با ظلم و دفاع از مظلوم یکی از آرمانهای اصلی انقلاب است
  • بازار اصفهان نباید در معرض تهدید باشد/ موزه فرهنگ و تاریخ نصف جهان برای دنیا جذاب است
  • مرزبانان کشور برای دفاع ازمرزها و انقلاب دراوج آمادگی قرار دارند
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد
  • فاز نخست موزه دفاع مقدس زنجان سوم خرداد افتتاح می‌شود