Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛حجت الاسلام والمسلمین سید مصطفی حسینی در حاشیه آیین گشایش دوره آموزشی روسا و کارشناسان ادارات قرآنی منطقه غرب کشور با اشاره به برگزاری این دوره آموزشی، گفت: سازمان اوقاف و امور خیریه با هدف افزایش سطح توانمندی کارشناسان قرآنی خودش در سطح ۳۱ استان، کارگاه ها و نشست‌هایی به صورت منطقه‌ای برگزار می‌کند و این دومین نشستی است که در ۳ ماهه چهارم سال با محوریت استان کرمانشاه در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نشست قبلی ما در استان آذربایجان شرقی بود و در نشست استان کرمانشاه، روئسا و کارشناسان ادارات قرآنی استان های هم جوار کرمانشاه حضور دارند.

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور تصریح کرد: مواردی که در این کارگاه تشریح می شود، دستورالعمل ها و فعالیت های قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه است. همچنین با حضور اساتید و کارشناسان قرآنی منشور شورای توسعه قرآنی در این نشست ها تشریح می شود.

وی گفت: همچنین به صورت عملی، کارشناسانی که در این جلسه حضور دارند، راجع به مباحث و محورهایی که در جلسه مطرح می شود، نظرها، پیشنهادها و دغدغه های خودشان را مطرح می کنند و ارائه می دهند تا مسئولینی که از ستاد سازمان در اینجا حضور دارند، با جمع بندی و تجمیع این مطالب مواردی که نیاز است در دستورالعمل های سال ۹۷ اعمال شود را، اعمال کنند.

حجت الاسلام حسینی افزود: این نشست تا دوشنبه ادامه دارد و بالغ بر ۵۰ نفر از کارشناسان قرآنی ۶ استان هم جوار استان کرمانشاه در آن حضور دارند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۰۴۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور طالبان در نشست کشورهای اسلامی

وزارت امور خارجه با نشر خبرنامه‌ای گفته است هیأت طالبان در پانزدهمین نشست سران سازمان همکاری اسلامی در بانجول پایتخت گامبیا اشتراک کرده است.

به گفته این وزارت هیأت طالبان در کنار شرکت در این نشست با مقامات بلند پایه و نمایندگان کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی نیز در مورد موضوعات مختلف گفت‌وگو خواهد کرد.

این نشست از روز گذشته در گامبیا آغاز شد و قرار است امروز نیز ادامه یابد.

پیش از این نیز مقامات طالبان از جمله امیرخان متقی از نمایندگان سازمان همکاری اسلامی خواسته بودند تا واقعیت‌‌های موجود در افغانستان را به مقامات کشورهایشان و جامعه بین‌المللی برسانند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • صداوسیما مکلف به رسیدگی به تخلفات رسانه‌های فراگیر شد
  • رسیدگی به تخلفات در نمایش‌خانگی به ساترا واگذار شد
  • رویدادهای شدید آب و هوایی در ایران و جهان تکرار می‌شود
  • خبر وحشتناک از وضع آب و هوایی زمین در سالی که گذشت
  • رکورد شاخص‌های آب و هوایی جهان در سال ۲۰۲۳ شکسته شد
  • رکورد شاخص‌های آب و هوایی جهان ۲۰۲۳ شکسته شد
  • ابلاغ دستورالعمل رسیدگی به تخلفات رسانه‌های فراگیر
  • حضور طالبان در نشست کشورهای اسلامی
  • نشست گفتمان سازی بیانات مقام معظم رهبری
  • هر فردی می‌تواند حساب بانکی خود را وقف کند