Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: اولين قسمت از ويژه برنامه «باهمستان سينما» در سى و ششمين جشنواره فيلم فجر شب گذشته روى آنتن رفت و امشب مسعود سلامى و هادى كاظمى ميهمانِ اين برنامه خواهند بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومى برنامه «باهمستانِ سينما»، ويژه برنامه سى و ششمين جشنواره فيلم فجر، هر شب ساعت ٢٢:١٥ از شبكه جام جم به صورت زنده از پرديس سينمايى ملت به روى آنتن مى رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

   بخش اول اين برنامه با عنوان «ميز خبر» با حضور محمدرضا مقدسيان (مجرى و كارشناس) و ميثم محمدى (مجرى و كارشناس) آغاز مى شود و به بررسى رويدادهاى مهم جشنواره و حواشى و اتفاقات جالب در اكران فيلم ها، جلسات پرسش و پاسخ، حضور مهمانان فرهنگى و مسئولان در كاخ رسانه مى پردازد.    همچنين بخش «خارج از قاب» برنامه اختصاص دارد به گزارش هاى توليدى از حال و هواى نشست ها، حضور اهالى رسانه و مهمانان در پرديس ملت و علاوه بر مرور اين اتفاقات به گفتگوى صميمانه با چهره هاى هنرى و مسئولان نيز مى پردازد.    در بخش ديگرى از برنامه «باهمستان سينما» دقايقى با عنوان «پرتره خبرنگار»، به حضور يك فعال رسانه اى، روزنامه نگار و يا خبرنگار حوزه سينما پرداخته مى شود و نقطه نظرات و تحليل آنها را در خصوص آثار اكران شده و كم و كيف برگزارى سى و ششمين جشنواره فيلم فجر مى بينيم كه در اولين قسمت از ويژه برنامه «باهمستان سينما» پويا نبى، منتقد، روزنامه نگار و فيلمساز با محمدرضا مقدسيان و ميثم محمدى به گفتگو نشست و پيرامون فيلمهاى «شعله ور» به كارگردانى حميد نعمت الله و «بمب، يك عاشقانه» به كارگردانى پيمان معادى نظرات خود را عنوان كرد.   در ادامه به گفتگوى ويژه «باهمستان سينما» مى رسيم كه در اين بخش محمدرضا مقدسيان ميزبان عوامل فيلمهاى حاضر در جشنواره خواهد بود كه شب گذشته در  نخستين قسمت از اين ويژه برنامه با ابراهيم امينى، فيلمنامه نويس و انتخاب بازيگر، زيبا كرمعلى و اميرحسين هاشمى بازيگران جوان فيلم «لاتارى» به گفتگو نشست .    معرفى و نقد فيلمهاى جشنواره هم پايان بخش ويژه برنامه «باهمستان سينما» در سى و ششمين جشنواره فيلم فجر است كه شب گذشته به معرفى و نقد فيلمهاى «لاتارى»، «بمب، يك عاشقانه» و «مصادره» اختصاص داشت و نكات مثبت و منفى اين آثار مورد ارزيابى قرار گرفت.  

مسعود سلامى مدير فيلمبردارى فيلم سينمايى «مصادره» و هادى كاظمى بازيگر فيلمهاى «مصادره» و «امير» ميهمانان چهارمين روز از سى و ششمين جشنواره فيلم فجر در برنامه «باهمستان سينما» خواهند بود كه ساعت ٢٢:١٥ بصورت زنده از پرديس سينمايى ملت، محل حضور اهالى رسانه روى آنتن شبكه جام جم خواهد رفت.

پایان پیام/294

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۰۴۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌آغاز فعالیت سامانه بارشی از امشب در فارس‌/ مراقب آبگرفتگی معابر باشید

ایسنا/فارس مدیرکل هواشناسی فارس از ورود سامانه بارشی از امشب، ۱۱ اردیبهشت‌ماه به این استان خبر داد و گفت: این سامانه تا روز جمعه، ۱۴ اردیبهشت‌ماه در استان فعالیت خواهد داشت.

مسعود حقیقت در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با اعلام این خبر گفت: به دلیل شدت بارش‌هایی که این سامانه خواهد داشت هشدار نارنجی هواشناسی به ویژه برای مناطق جنوبی استان صادر شده است.

وی با بیان اینکه این سامانه به دو شاخه تقسیم می‌شود، یک قسمت غرب و مرکز استان و بخش دیگر جنوب استان افزود: سامانه مذکور امشب بیشتر به سمت غرب و مرکز استان حرکت می‌کند و فردا، ۱۲ اردیبهشت‌ماه کل استان را دربرخواهد گرفت.

حقیقت تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود شدت بارش‌های این سامانه در مناطق جنوبی استان شدیدتر باشد اما در شمال غرب و شرق خیلی بارش خطرناکی ندارد.

مدیرکل هواشناسی فارس با بیان اینکه هشدار سطح نارنجی را برای روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه در استان صادر کردیم، افزود: این سامانه همراه با رگبار، رعد و برق و صاعقه خواهد بود و قطعاً آبگرفتگی معابر به ویژه در مناطق مرکزی و جنوبی استان را خواهیم داشت.

وی در خصوص شیراز نیز گفت: انتظار می‌رود اواخر امشب بارش رگباری و فردا و پس فردا هم بارش به شکل رگباری و نقطه‌ای در شهرستان شیراز صورت گیرد.

حقیقت درباره دمای هوا نیز گفت: این سامانه موجب کاهش ۴ الی ۵ درجه دما خواهد شد اما خیلی برای بخش کشاورزی خطری ندارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • واکنش باشگاه پرسپولیس به درگذشت مسعود اسکویی
  • برگزاری جشنواره‌های ویژه گردشگری در اردبیل برنامه‌ریزی می‌شود
  • واریز «هدیه روز معلم» به حساب فرهنگیان؛ امشب/ پرداخت معوقات حق‌التدریس‌ها تا ۲ هفته دیگر
  • ‌آغاز فعالیت سامانه بارشی از امشب در فارس‌/ مراقب آبگرفتگی معابر باشید
  • واریز پاداش «روز معلم»به حساب فرهنگیان؛ امشب/ پرداخت معوقات حق‌التدریس‌ها تا ۲ هفته دیگر
  • هدیه روز معلم امشب به حساب معلمان واریز می‌شود
  • واریز «هدیه روز معلم» به حساب فرهنگیان؛ امشب
  • (ویدئو) ماجرای خدمتی که عباس کیارستمی در دهه ۷۰ به سینمای ایران کرد چه بود؟
  • تکمیل و توسعه زنجیره ارزش سفال و کشمش اولویت استان همدان
  • به تعویق افتادن زمان برگزاری ویژه برنامه صعود سراسری به ارتفاعات بازی دراز