Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاد و شاگرد آرایشگر پیش از خوردن قرص برنج خودکشی‌شان را در شبکه مجازی‌ اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ صادق ضرونی رییس کلانتری ۱۱۲ ابوسعید گفت: استاد و شاگرد آرایشگر پیش از خوردن قرص برنج خودکشی‌شان را در شبکه مجازی‌ اعلام کردند.

رییس کلانتری ۱۱۲ ابوسعید با اعلام این خبر توضیح داد: عصر جمعه ۱۳ بهمن ماه مأموران کلانتری از وقوع یک حادثه هولناک با خبر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مأموران پلیس دریافتند دو زن جوان اقدام به خودکشی کرده که پیکر بی جان آنها به بیمارستان لقمان حکیم منتقل شده است.

سرهنگ ضرونی ادامه داد: مأموران کلانتری ۱۱۲ ابوسعید پس از بررسی میدانی دریافتند دو زن جوان به اسامی دو خانم  ۲۴ ساله و  ۱۸  ساله در یک آرایشگاه زنانه در منطقه قلعه‌ حسن‌خان به عنوان استاد و شاگرد مشغول کار بودند که دست به خودکشی زده اند.

وی درباره کشف این خبر گفت: یکی از مشتریان این آرایشگاه‌ها که همسایه این دو زن نیز بوده از طریق پروفایل یکی از این دو نفر متوجه اقدام به خودکشی آنها می‌شود. این همسایه به ناگاه در صفحه پروفایل این دو نفر با نوشته‌ «صاحب این پروفایل مُرد، مبارک خیلی‌ها» و سپس پروفایل بعدی که نوشته شده بود «تمام شد الفاتحه مع الصلوات»‌ مواجه می‌شود.

رئیس کلانتری ابوسعید افزود: زن همسایه با دیدن این متن‌ها مشکوک شده و سریعاً‌ به آرایشگاه مراجعه می‌کند که پس از مراجعه به آرایشگاه متوجه سرفه کردن و سر و صدای متوفیان شده که آنها را صدا می‌کند که این دو نفر با شنیدن صدای همسایه ریموت در آرایشگاه را می‌زنند و این فرد بلافاصله وارد مغازه شده و حال و روز این دو نفر را مشاهده کرده و آن دو به وی می‌گویند که قرص برنج خورده‌اند.

سرهنگ ضرونی ادامه داد:  زن همسایه بلافاصله موضوع را به عوامل اورژانس اطلاع می‌دهد و عوامل اورژانس این دو نفر را ابتدا به بیمارستان ۱۲ بهمن شهرقدس و سپس به بیمارستان لقمان حکیم تهران منتقل می‌کنند.

وی گفت: متأسفانه تلاش پزشکان در این خصوص نتیجه نداد و بهاره قبل از رسیدن به بیمارستان فوت و لحظاتی بعد ندا نیز فوت کرد.

رئیس کلانتری ابوسعید در خاتمه گفت: هر دو زن متأهل بوده و یکی از آنان دارای دو فرزند بود. دستورات قضایی لازم در صورت چگونگی و علت خودکشی و فوت این دو نفر توسط مراجع قضایی اخذ شده و این موضوع در حال بررسی است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۰۵۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر

رئیس پلیس پیشگیری مازندران از افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده فروشان مواد مخدر توسط ماموران کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها در فروردین ماه خبر داد . - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سید محسن جعفری در تشریح این خبر با تاکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و جمع‌آوری و ساماندهی معتادان متجاهر گفت: ماموران انتظامی کلانتری و پاسگاه استان در راستای ارتقای امنیت اجتماعی با انجام طرح‌های عملیاتی و هدفمند در فروردین سال جاری موفق به  دستگیری 297 خرده فروش مواد مخدر شدند.

وی با اشاره به افزایش 21 درصدی دستگیری خرده فروشان مواد مخدر افزود: در این مدت با تلاش همکاران در کلانتری و پاسگاه‌ها بیش از 27کیلوگرم انواع مواد مخدر در سطح مازندران از این افراد کشف و ضبط شد.

سرهنگ جعفری با بیان اینکه از آغاز سال جاری تاکنون شاهد افزایش 38درصدی دستگیری معتاد متجاهر در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته هستیم، از شهروندان خواست در راستای ارتقای امنیت اجتماعی محلات خود، در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک و فعالیت مجرمانه سوداگران مرگ، مراتب را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اخاذی با مهریه سنگین!
  • کشف ۱۰ فقره سرقت فروشگاه‌های زنجیره‌ای در همدان
  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر
  • تربیت شاگرد و روحانی مبارز
  • پرونده مرگ خانم بازیگر بسته شد
  • «اکثر خودکشی‌های اخیر در ایران مولود فقر و جیب خالی است»
  • پرونده مرگ خانم بازیگر بار دیگر بسته شد
  • کشف سرقت توسط ماموران کلانتری ۱۲ یزد
  • مرد ۵۰ ساله با دندان گوش پسرجوان را در نانوایی ابوسعید کند!
  • جزئیات زورگیری‌های وحشیانه در آرایشگاههای زنانه توسط سارقان نقابدار