Web Analytics Made Easy - Statcounter

فاز دوم مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس سیستان و بلوچستان در زاهدان افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهامون،مرکز فرهنگی و  موزه دفاع مقدس به طور همزمان در ۱۰ استان مازنداران، سمنان ،اصفهان، یزد، فارس، سیستان و بلوچستان، خوزستان(دزفول)، کرمانشاه(مرصاد)، آذربایجان شرقی و غربی با دستور رئیس جمهور افتتاح و به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون استاندار سیستان و بلوچستان در این مراسم که با حضور امام جمعه موقت زاهدان، فرمانده سپاه سلمان و جمعی از مسئولان ، علما و مردم فرهنگ دوست زاهدان برگزار شد، ضمن عرض خیر مقدم گفت: برای احداث این مرکز تاکنون 55میلیارد ریال هزینه شده که از این میزان 13میلیارد ریال ملی و مابقی استانی بوده است.
علی اصغر میرشکاری با اشاره به وجود بخش هایی به مثل موزه، ساختمان اداری و غیره در این مرکز فرهنگی، این مرکز را یکی از مهمترین نهادهای فرهنگی استان برشمرد که در آن برنامه ها و آثاری برای آشنایی با شهدا و جانفشانی آنها وجود خواهد داشت.
وی با اشاره به اینکه هزاران نفر از این استان در دوران دفاع مقدس جان خود را تقدیم نظام کرده‌اند گفت: در 24 بهمن ماه جاری کنگره ملی با حضور دو هزار و 58 خانواده شهید در زاهدان برگزار خواهد شد.
وی تاکید کرد:فاز دوم مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس سیستان و بلوچستان در زمینی به مساحت 10 هزار متر مربع با زیر بنای4هزار و 450 مترمربع طی امروز به بهره برداری رسید.
وی اظهار کرد: این موزه می تواند بهترین محل برای جوانان و نسل جدید انقلاب اسلامی، گردشگران و جهانگردان در راستای آشنایی با فداکاری شهدا، جانبازان و ایثارگران برای پایدار بودن نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد.
شایان ذکر است در راستاس گرامی داشت یاد و نام شهدا، در ادامه این مراسم از 14کتاب تازه تالیف شده با محوریت دفاع مقدس و تمبر یادبود موزه دفاع مقدس رونمایی شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۰۵۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سراسرنمای مقاومت باغ موزه دفاع مقدس پنج‌روز تعطیل شد

به گزارش خبرگزاری مهر، بازدید سراسرنمای مقاومت سپهبد شهید سلیمانی به علت تعمیرات زیرساختی و فنی از روز شنبه ۸ اردیبهشت تا چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت تعطیل است.

بر اساس این گزارش کلیه بازدیدهای گروهی رزرو شده لغو و می‌بایست با هماهنگی با معاونت موزه داری به روز دیگری موکول شود.

این مجموعه ملی در روزهای شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۹ تا ۱۷ و در روزهای جمعه و ایام تعطیل از ساعت ۱۰ تا ۱۷ پذیرای علاقمندان خواهد بود.

کد خبر 6087368 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • سینمای سیار کودک و کارگاه آموزش رایانه در خاش افتتاح شد
  • افتتاح نخستین پایگاه اورژانس بانوان در سیستان و بلوچستان
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های استانی در ساخت موزه دفاع مقدس
  • ضرورت معرفی جلوه‌های ایثار و شهادت به نسل جدید
  • گیلان، مهد شهیدان و سرداران دفاع مقدس است
  • نخستین پایگاه اورژانس بانوان در زاهدان افتتاح شد
  • سراسرنمای مقاومت باغ موزه دفاع مقدس پنج‌روز تعطیل شد
  • بنای تاریخی ملک زاهدان در اختیار صنعتگران صنایع دستی قرار می گیرد
  • مأموریت باغ موزه دفاع مقدس فرهنگی است
  • ماموریت باغ موزه دفاع مقدس فرهنگی است نه عمرانی