Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-30@13:09:56 GMT

احمد توکلی: انقلاب کردیم که جوانان مشکلات را حل کنند

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۰۵۴۰۱

احمد توکلی: انقلاب کردیم که جوانان مشکلات را حل کنند

به گزارش الف احمد توکلی طی سخنانی در سلسله نشست های «انقلاب محرومین» با طرح این پرسش که جوانان به ما می‌گویند چرا انقلاب کردید؟، گفت: اگر یک بار دیگر به گذشته بازگردیم من باز هم در انقلاب شرکت می‌کنم، چرا که حکومت شاه به مردم تحمیل شده بود و جان و مال مردم در اختیارشان بود.

وی افزود: وقتی انقلاب شد همه مردم به میدان آمدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاه هم زود از صحنه حذف شد، ما هم هنوز چیزی را تدوین نکرده بودیم و انقلاب که پیروز شد بعد از دولت موقت و آن گرایش‌های عدالت‌خواهانه، جهت‌گیری حکومت در زمان مهندس موسوی جمع‌گرایانه و بعدها سوسیالیستی شد و دولت به شکل قهری بزرگ شد، چرا که کارخانه‌ها مصادره شده بودند.

توکلی تاکید کرد: دولت مهندس موسوی به دلیل بزرگ شدنش، دو دسته شد و ما می‌گفتیم امور را دولتی نکنید چرا که فساد زیاد می‌شود اما کسی حرف ما را گوش نداد ما هم استعفا دادیم و روزنامه زدیم و به دولت انتقاد کردیم.

این نماینده سابق مجلس با تاکید بر اینکه آقای هاشمی در اقتصاد موفق بود اما آقای احمدی‌نژاد موفق نبود، گفت: آقای روحانی هم همان مسیر را دنبال می‌کند و این‌ها برای اقتصاد سهم مهلک است و اگر فساد زیاد شود به ضرر است، وقتی قرار باشد سور و سات زندگی زیاد شود، مشخص است که حقوق کفاف نمی‌دهد بنابراین فساد زیاد می‌شود.

توکلی با بیان اینکه جنگ عراق و آمریکا سر نفت بود و آنان حاضر بودند که چاه‌ها را آتش بزنند اما دست همدیگر ندهند، اظهار کرد: ما مدیری را سرکار می‌گذاریم که بی عرضه است اما می‌گوییم چون از حزب من است وی را می‌گذاریم. ما انقلاب کردیم که وقتی نظام روی کار آمد، جوانان موانع را رفع کنند، نسل موجود یا باید انقلاب کند که زورش نمی‌رسد، یا باید خودش را تجهیز کند و به میدان بیاید.

این فعال سیاسی اصولگرا در پاسخ به این پرسش که بعداز انقلاب از کدام مدل اقتصادی پیروی کرده ایم، گفت: کشورهایی که با فساد مبارزه می‌کنند امر به معروف می‌کنند و میدان می‌دهند که مردم حرف بزنند ، پول خرج می‌کنند تا مردم به میدان بیایند و مشارکت داشته باشند و حکومت وظیفه دارد که شرایط را فراهم کند تا امر به معروف صورت بگیرد ولی ما در جناح‌های سیاسی موجود نسبت هم رحم و تحمل کمی داریم و باید نگاهمان را عوض کنیم و یک بازنگری داشته باشیم و همین که ما می توانیم باهم صحبت کنیم و گفت‌وگو داشته باشیم بسیار خوب است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۰۵۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست هم اندیشی مدیران مراکز مشاوره استان

مدیر کل ورزش و جوانان استان گفت: موضوع استفاده از ظرفیت مراکز مشاوره یکی از مهمترین اولویت‌های ما است که می‌تواند در جهت حل مشکلات جوانان تاثیر گذار باشد.

ستوده نژاد افزود: تلاش‌ها و اقدامات شما در کم کردن اسیب‌های جامعه بسیار ارزشمند است، اما شاید هیچ گاه به دید مردم نیاید، اما قطعا در اینده نزدیک تاثیر خود را خواهد گذاشت لذا همه وظیفه سنگینی در این زمینه بر عهده داریم، چون آینده یک جوان و یک جامعه در گرو این اقدامات است.

وی خاطر نشان کرد: ۳۱ مرکز مشاوره در تبریز فعالیت دارند و در شهرستان‌ها هم این مراکز فعال هستند.

همچنین مسئولان مراکز مشاوره استان هم مشکلات خود را بیان داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • تخصص بدون تعهد و تعهد بدون تخصص زمینه‌های فساد را ایجاد می‌کند
  • اولین نشست خبری سخنگوی قوه قضائیه/ حکم بابک زنجانی چرا نقض شد؟
  • اولین نشست خبری سخنگوی قوه قضائیه/ حکم جدید بابک زنجانی چیست؟
  • شعر شاعر پاکستانی در استقبال از غزل رهبر انقلاب
  • با سفارش نمی‌توان مأموریت مبارزه با فساد را دنبال کرد
  • آخرین نطق رشیدی کوچی در مجلس
  • برگزاری نشست هم اندیشی مدیران مراکز مشاوره استان
  • پایتخت تقسیم می شود؟
  • مهاجرت معکوس در ۲۰۰ روستای کردستان از دستاوردهای دولت سیزدهم است
  • بازدید مدیرکل بازرسی لرستان از میدان شهدا خرم آباد