Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-19@18:13:26 GMT

یک سال از سالگرد پرکشیدن بازیگر محبوب درپناه تو گذشت

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۰۵۶۰۶

یک سال از سالگرد پرکشیدن بازیگر محبوب درپناه تو گذشت

رکنا: امروز 15 بهمن، سالگرد فوت بازیگر سینما و تلویزیون حسن جوهرچی است.

حسن جوهرچی زادهٔ ۶ مرداد ۱۳۴۷ بازیگر Actor ایرانی بود که بازی در سینما Cinema را در سال ۱۳۶۷ با فیلم فیل در تاریکی شروع کرد. اولین بازی مطرح او در سینما در سال ۱۳۷۰ با فیلم برخورد به کارگردانی سیروس الوند بود.

وی در یک خانواده اردبیلی در تهران متولد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او لیسانس عکاسی از دانشگاه هنر Art تهران داشت. بازی در سینما را در سال ۱۳۶۷ با فیل در تاریکی که بعد از پانزده سال کامل شد شروع کرد. اولین بازی مطرح او در سینما در سال ۱۳۷۰ با فیلم برخورد به کارگردانی سیروس الوند بود. اما با بازی در سریال در پناه تو در سال ۱۳۷۳ به شهرت رسید. همسر او مهناز بیات، چهره‌پرداز است. حسن جوهرچی در بیش از ۳۰ اثر هنری نقش ایفا کرده بود. وی در ماه رمضان سال ۱۳۸۹، مجری برنامه ماه عسل بود.

حسن جوهرچی در ساعت ۵ بامداد روز جمعه ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ پس از تحمل عارضه کبدی و عفونت ریوی و کلیوی به علت ایست قلبی در سن ۴۸ سالگی درگذشت.پرستار بیمارستان امام خمینی توضیحاتی در خصوص بیماری آقای جوهرچی داده‌اند که وی دچار عفونت ریوی و فشار خون پایین بوده است و این مشکل یک سال پیش تشخیص داده شده بود به خاطر آن دارو استفاده می‌کردند و عفونت باید تحت کنترل درمی‌آمد و از ۲ ماه قبل آماده دریافت پیوند کبد شده بود، و به دلیل عفونت ریوی فوت شدند. پیکر وی در روز یکشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ تشییع و در قطعه هنرمندان بهشت زهرا قطعه ۸۸، ردیف ۱۵۰، شماره ۱۸ دفن شد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۰۵۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروهای مسلح محبوب‌ترین قشر در بین مردم هستند

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم امام جمعه تبریز در دیدار با فرماندهان یگان‌های ارتش مستقر در استان آذربایجان شرقی بااشاره به پیشرفت‌های دفاعی و نظامی جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: اوایل انقلاب اسلامی برای تأمین کوچک‌ترین تجهیزات نظامی برای مقابله با رژیم بعث مشکل داشتیم اما امروز در سایه تدابیر هوشمندانه فرماندهی معظم کل قوا به جایی رسیده ایم که از شهرهای دور دست قلب اسرائیل را با موشک هدف قرار می‌دهیم؛ اقتدار نیروهای مسلح با قطع وابستگی تجهیزاتی افزایش پیدا کرده است.

وی بابیان اینکه نیروهای مسلح بویژه ارتش جمهوری اسلامی ایران محبوب ترین قشر در بین اقشارهای مختلف جامعه هستند افزود: ارتش با ایثار و فداکاری و تقدیم بیش از ۴۸۰۰۰ شهید در جبهه‌های سخت جنگ تحمیلی وفاداری خود را به نظام و امام نشان دادند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی حملات موشکی و پهپادی علیه رژیم صهیونیستی را نشانگر پیشرفت نظامی جمهوری اسلامی ایران و اطلاعات قوی نیروهای مسلح دانست و گفت: روز ۲۶ فروردین به عنوان یک روز تاریخی در دفتر پرافتخار انقلاب اسلامی به ثبت رسید و نشان داد نیروهای مسلح کشور در بالاترین سطح از آمادگی قرار دارند و آماده مقابله با هرگونه ماجراجویی استکبار جهانی هستند.

حجت الاسلام آل هاشم خاطرنشان کرد: کارکنان ارتش نزد مردم عزیز و جز محبوب‌ترین قشر در بین اقشار مختلف جامعه هستند.

کد خبر 6080233

دیگر خبرها

  • بازیگر سریال «ترش و شیرین» ۱۸ سال پیش چه شکلی بود؟ / عکس
  • نمایش «شاماران» به سعدی افشار تقدیم شد
  • توصیه بیلی وایلدر که به کار کیانوش عیاری در «ویلای ساحلی» می‌آمد
  • بازیگر جومونگ در جلسه فیلمنامه‌خوانی سریال جدیدش/ عکس
  • عفونت گوش در کودکان + فیلم
  • آمار و دلایل محبوبیت بازی های آنلاین منتشر شد
  • نظریه محبوب؛ چپ‌پا‌ها کاشته‌زن‌ های بهتری هستند! / فیلم
  • ضرورت جانمایی مراکز امدادی در مسیر همایش سالگرد شهدای بازی دراز
  • همه چیز درباره فصل سوم سریال «سرزمین مادری»؛ زمان پخش و بازیگران جدید
  • نیروهای مسلح محبوب‌ترین قشر در بین مردم هستند