Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه دشمن به دنبال گرفتن راه شهدا و سبک زندگی و مکتب اهل بیت از ماست، گفت: بقای انقلاب اسلامی به زنده نگه داشتن یاد شهدا و انتخاب راه و مکتب اهل بیت به عنوان سبک زندگی اسلامی است. ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۹ استانها چهارمحال و بختیاری نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز در آیین گرامیداشت شهادت حضرت زهرا(س) و یادواره شهدای کوهرنگ با تسلیت ایام فاطمیه(س) و تبریک ایام دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار داشت: گفتن از بایده‌ای شهدایی، قرآنی و دینی ما را کمال و سعادت می‌رساند و اگر غفلت کنیم از غافله انسانیت عقب می‌مانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه قرآن کریم با صراحت انسان را رونده معرفی می‌کند، افزود: اگر فکر کنیم انسان ایستا و مانده است خود و راهمان هدف را نشناخته‌ایم و جایی که باید برویم را درک نکرده‌ایم.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه خداوند ما را دوست داشته و می‌خواهد همه ما بهشتی شویم، بیان کرد: خداوند راه بهشتی شدن را هم برای ما باز کرده و پیامبر، قرآن و امام معصوم برای ما فرستاده است.

نکونام با بیان اینکه اگر کسی فکر کند خداوند راه بهشتی شدن را بر او بسته است، خود، راهش، دین خدا و خداوند را نشناخته است و چنین کسانی را قرآن «کانعام بل هم اذل» تشبیه کرده است، افزود: کسانی که این انقلاب اسلامی را به وجود آورده، یک تحول در عالم ایجاد و در راه انقلاب جان تقدیم کردند در درگاه الهی مقام رفیعی دارند.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه اگر خودمان بخواهیم خداوند و شهدا کمکمان می‌کند، خاطرنشان کرد: مشکل بزرگ ما غفلت و عدم اندیشیدن به آینده است و متاسفانه ما گرفتار مسائل دنیوی شده‌ایم و از آخرت غافل گشته‌ایم.

نکونام با بیان اینکه سفرهای گرامیداشت ایام فاطمیه در استان فرهنگی بوده و در این سفرها تلاش می‌شود تا استانی حرکت کننده در راستای سبک زندگی دینی داشته باشیم، افزود: هدف از برگزاری این نشست‌ها نشست بر سفره حضرت فاطمه(س) و شهداست که هرچه داریم از برکات حضرت زهرا(س)، حضرت بقیه الله(عج) و شهداست.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه دشمن به دنبال گرفتن راه شهدا و سبک زندگی و مکتب اهل بیت از ماست، ادامه داد: بقای انقلاب اسلامی به زنده نگه داشتن یاد شهدا و انتخاب راه و مکتب اهل بیت به عنوان سبک زندگی اسلامی است.

انتهای پیام/م

R41350/P1486/S6,54/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۰۵۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از لحظه حادثه مینی بوس در چهارمحال و بختیاری

دریافت 14 MB کد خبر 6096662

دیگر خبرها

  • تصاویری از لحظه حادثه مینی بوس در چهارمحال و بختیاری
  • رشد ۳۱ درصدی مرسولات از چهارمحال و بختیاری
  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه رییس سازمان تبلیغات
  • اطلاعیه قطعی برق در شهرکرد
  • برگزاری آزمون دستیاری تخصصی پزشکی با رقابت ۱۴۷ داوطلب در شهرکرد
  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه رییس سازمان تبلیغات اسلامی: کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کارهای اسلامی و جهادی است
  • مجالس شهدا میدان مقدس و اطهر حضرت فاطمه(س) است
  • دشمن دوباره خباثت کند، با اقدامی بزرگتر پاسخ داده می‌شود
  • همه اقدامات دشمنان علیه انقلاب اسلامی شکست خورد
  • دشمنان هر اقدامی که علیه انقلاب اسلامی کردند شکست خوردند