Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-06@02:24:54 GMT

ناپدید شدن یک نفتکش با ۲۲ خدمه در خلیج گینه

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۰۵۶۶۲

صراط: یک نفتکش هندی با 22 خدمه آن در سواحل بنین در خلیج گینه در جنوب غرب قاره آفریقا ناپدید شده است. مقامات هندی مستقر در نیجریه از کشور هند درخواست کرده اند که عملیات جستجو برای یافتن مکان این نفتکش را آغاز کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران وزارت امور خارجه هند در حساب توییتر نوشت: یک نفتکش دریایی اکسپرس متعلق به شرکت حمل و نقل «آنگلو استرن» مستقر در بمبئی با 22 خدمه آن که همه آنها از اتباع هندی بودند، احتمالا در سواحل بنین ناپدید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این توییت آمده است: مأموریت ما این است که با کمک مقامات بنین و نیجریه مکان این نفتکش را شناسایی کنیم و اوضاع را زیر نظر بگیریم.

مقامات نیجریه به همه قایق ها و کشتی ها درباره مفقود شدن این نفتکش اطلاع داده اند و در صورتی که اطلاعاتی درباره آن بدست آورند، مقامات را مطلع خواهند کرد.

گزارشها حاکی از آن است که نفتکش اکسپرس هندی 13500 تن گازوئیل حمل می کرده است و احتمال به سرقت رفته شدن آن بسیار بالاست.

تاکنون جزئیات بیشتری در این خصوص منتشر نشده است.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۰۵۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوخو 35 های ایران کجا مستقر می‌شود؟

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 8 الشرق به نقل از مدرن پالیسی گزارشی درباره مشخصات اسکادران جنگنده‌های سوخو 35 روس که به ایران تحویل داده می‌شود و محل استقرار آنها پخش کرد. این گزارش را با زیرنویس فارسی می‌بینید.

دیگر خبرها

  • اگر ماه ناگهان در آسمان ناپدید شود چه اتفاقی می‌افتد؟
  • «هات داکس» جایزه بهترین مستند بین‌المللی را به فیلم هندی داد
  • سوخو 35 های ایران کجا مستقر می‌شود؟
  • گردشگران ناپدید شده در ارتفاعات نوشهر تحویل خانواده‌هایشان شدند
  • واردات ۱۳۴ میلیون دلار برنج هندی در ۲ ماه
  • پلیس کانادا سه هندی را به اتهام قتل رهبر سیک‌ها بازداشت کرد
  • امدادرسانی به خدمه سکوی متحرک در آب‌های عسلویه انجام شد
  • کمین غافلگیرکننده یک ببر برای گاومیش هندی (فیلم)
  • فیلم/انفجار مهیب نفتکش حامل بنزین در آمریکا
  • رایزنی وزیرخارجه استونی درباره کشتی توقیفی در ایران