Web Analytics Made Easy - Statcounter

رشت - ایرنا - نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت با اشاره به فرهنگ غنی جای جای شهرهای کشورمان اظهار کرد: برای جلوگیری از نفوذ فرهنگ های بیگانه، بایستی فرهنگ غنی کشورمان را بیش از پیش معرفی کنیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله زین العابدین قربانی روز یکشنبه در دیدار با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر لاهیجان اظهار کرد: بایستی برای معرفی و شناساندن هرچه بیشتر مفاخر، بزرگان و علما کشورمان به جامعه به ویژه نسل جوان تلاش کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه با اشاره به قدمت و فرهنگ غنی لاهیجان خاطرنشان کرد: لاهیجان شهری دارای سابقه حدود دو هزار ساله است که مراجع، محققان، اطباء و دانشمندان بزرگی از این شهر برخاسته اند.
آیت الله قربانی با بیان اینکه شخصیت های بزرگی در لاهیجان داشته و داریم، اظهار داشت: دکتر محمدرضا حکیم زاده لاهیجی، دکتر مجتهدی و حزین لاهیجی از جمله شخصیت های بزرگ این شهرستان هستند که بایستی برای شناسایی و معرفی بزرگانی این چنینی اقدام شود.
نماینده ولی فقیه در استان گیلان با تاکید بر این که بایستی با برگزاری مراسم های ویژه ای این بزرگان را به جامعه معرفی کنیم، خاطرنشان کرد: این افراد و سایر بزرگان و مفاخر لاهیجان افتخاری برای مردم این شهرستان است بنابراین بایستی یاد بزرگان و شخصیت هایی که از آنان بهره گرفته ایم، زنده کنیم.
وی خطاب به اعضای شورای اسلامی شهر لاهیجان با بیان اینکه بایستی برای کارهای ماندگاری از جمله بام سبز در لاهیجان تلاش شود، اظهار کرد: باید یاد افرادی که در گذشته، تلاش هایی داشته اند، گرامی بداریم.
شهر لاهیجان در 40 کیلومتری شرق مرکز گیلان واقع است. شهردار و اعضای شورای اسلامی کلانشهر رشت امروز (یکشنبه) با آیت الله قربانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه رشت بازدید کردند.
خبرنگار:شادی خورشیدی سدهی**انتشاردهنده:کبیری
7286/2007

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۰۵۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزش پهلوانی در مازندران عمومی شود

به گزارش خبرنگار مهر، علی رجبی پیش ازظهر یکشنبه در ستاد هماهنگی برگزاری ویژه برنامه‌های هفته ترویج فرهنگ پهلوانی استان با تاکید بر فرهنگ سازی ورزش زورخانه ای به ویژه در هفته ترویج فرهنگ پهلوانی گفت: باید این ورزش را عمومی کنیم و این ورزش در فضاهای عمومی مثل پارک‌ها و مدارس و … معرفی شود.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران بیان کرد: برنامه‌های این هفته به صورت مدون و برنامه ریزی شده اجرا شود و همراه با ترویج برنامه‌های این هفته باید اردیبهشت مقاومت که یادآور پهلوانی شهدای خان طومان است نیز معرفی شود.

کد خبر 6084232

دیگر خبرها

  • ضرورت توجه به افزایش معدل امتحانات نهایی دانش‌آموزان
  • جریمه ۶ میلیارد تومانی کارفرما‌ها برای بکارگیری اتباع خارجی غیر مجاز
  • بهروز افخمی: باید به سینمای چین و روسیه نفوذ کنیم
  • بهروز افخمی : باید به سینمای چین و روسیه نفوذ کنیم
  • ۳ اولویت اجرایی جایزه جوانی جمعیت/ ضرورت معرفی الگوهای فرزندآوری در جامعه
  • ضرورت پیگیری اقدامات بازدارنده برای جلوگیری از انتشار محتوای ضدفرهنگی در فضای مجازی
  • اجرای طرح «نفوذ دانش در واحدهای تولیدی کشاورزی» در استان فارس
  • ضرورت اشاعه فرهنگ مشارکت مردمی در اقتصاد
  • ورزش پهلوانی در مازندران عمومی شود
  • مازندران ظرفیت لازم برای ارتقای کیفیت گندم را دارد