Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-24@17:23:56 GMT

نوری: تارتار صلاح بداند پنالتی ها را می زنم

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۰۵۷۶۶

نوری: تارتار صلاح بداند پنالتی ها را می زنم

رکنا: پارس جنوبی در نیم فصل خریدهای زیادی انجام نداد اما تارتار با استفاده از بازیکنان جدیدش نشان داد که براساس نیازهایش بازیکن گرفته است.

با اضافه شدن محمد نوری به پارس جنوبی در نیم فصل این تیم حالا یک بازیکن با سابقه بالای بازی در تیم های بزرگ و تیم ملی را در اختیار دارد و شاید نوری با بازی رو به جلو ، پاس ها و قدرت گلزنی اش بتواند پارس جنوبی را از بحران نبردن در یازده بازی نجات بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمدنوری کاپیتان سابق پرسپولیس و بازیکن فصل قبل تراکتورسازی درباره بازی تیمش برابر سایپا گفت:« بازی خوب و فیزیکی بود. سایپا یکی از تیم های خوب امسال است و نتایج خوبی هم گرفته و اگر نتیجه مساوی شده حق دوتیم بوده است اما این را هم باید بگویم اگر داور صحنه پنالتی را به نفع ما گرفته بود نتیجه فرق می کرد. متاسفانه پارس جنوبی در این سه بازی که من کنار این تیم هستم از داوری ها خیلی ضربه خورده و این اشتباهات داوری روی نتیجه تیم ما تاثیرگذار بوده است. اما شرایط پارس جنوبی شرایط خوبی است و اگر ضعف هایمان را کمتر کنیم انشالله می توانیم یک سهمیه خوب آسیایی بگیریم.»
نوری با اشاره به بازی هفته بعد تیمش مقابل پدیده گفت:« پدیده تیم خیلی خوبی است که برایش حواشی به وجود آمد و در برابر تراکتور هم اگر ده نفره نمی شد شاید نتیجه دیگری رقم می خورد. با این وجود بازی سختی در مشهد داریم ولی برای برد به آنجا می رویم. البته این را هم بگویم که بازی های نیم فصل دوم همه سخت هستند و بازی آسان نداریم. تیم ها به راحتی امتیاز نمی دهند و نتایج یا مساوی است یا با گل های کم رقم می خورد. اما بازهم می گویم اگر قضاوت Judgment داوران درست باشد نتایج بهتری هم رقم خواهد خورد.»
تیم پارس جنوبی دراین فصل 8 پنالتی را خراب کرده است. در دوبازی این تیم مقابل استقلال Esteghlal تهران و استقلال خوزستان این تیم دو پنالتی را از دست داده که می توانست در نتایج این تیم تاثیر مستقیم داشته باشد. نوری به عنوان یک بازیکن باتجربه در این رابطه گفت:« بله من مشکلی ندارم و اگر آقای تارتار صلاح بداند پنالتی ها را می زنم. واقعیتش این است که اگر پنالتی هایمان گل می شد 5-6 امتیاز بیشتر گرفته بودیم.»
کاپیتان سابق پرسپولیس درباره نقش و جایی که در تیم بازی می کند گفت:« بستگی به سیستم سرمربی دارد اگر نیازی وجود داشته باشد با تغییر پست مشکلی ندارم.من توانایی این را دارم که در 6 پست جلو بازی کنم و این بستگی به نظر مربیان دارد.»
نوری در آخر گفت:« تیم های زیادی هزینه های گزافی انجام دادند و الان در جدول وضعیت خوبی ندارند. پارس جنوبی اما با هزینه ای که کرده فراتر از انتظارات نتیجه گرفته است. به نظرم کادرفنی و بازیکنان کار بزرگی انجام داده اند و باید این ماموریت را در بهترین شکل ادامه داده و پایان بدهیم. پارس می خواهد دراولین حضورش سهمیه بگیرد و این افتخارش کمتر از قهرمانی نیست.»برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۰۵۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضربات پنالتی آخر بازی منچستریونایتد ۳ (۴-۲) ۳ کاونتری (جام حذفی انگلیس - 2023/24)

منچستریونایتد با پیروزی مقابل کاونتری سیتی در ضربات پنالتی، حریف منچسترسیتی در فینال جام حذفی انگلیس شد.

دانلود (13.6MB)

دیگر خبرها

  • برنامه قطعی وزارت نفت خاموشی فلرها در پارس جنوبی است
  • امضای قرارداد فشار افزایی با ابهامات باقی مانده
  • یک استقلالی آب پاکی را روی دست خطیر ریخت | افسوس برای جدایی هایی که نزدیک است
  • روانخواه: پارس جنوبی دیگر متعلق به تهران نیست!
  • چادرملو: این صحنه پنالتی صدرصد بود(عکس)
  • پارسا: کمالوند فقط صلاح من را میخواهد
  • مهدی تارتار: هیچ حمایتی نمی‌شویم و حتی زمین تمرین هم نداریم!
  • روانخواه پیشنهاد استقلال را تایید کرد
  • ضربات پنالتی آخر بازی منچستریونایتد ۳ (۴-۲) ۳ کاونتری (جام حذفی انگلیس - 2023/24)
  • تارتار: سپاهان پرامکانات را با مقایسه نکنید