Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-07@17:15:51 GMT

گلر ایرانی کاندیدای بهترین بازیکن لیگ ستارگان/عکس

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۰۶۱۳۰

گلر ایرانی کاندیدای بهترین بازیکن لیگ ستارگان/عکس

رقابت‌های هفته پانزدهم لیگ ستارگان در شرایطی شب گذشته با برتری تیم‌های السد و الغرافه در حضور ستاره‌های ایرانی به پایان رسید که مسئولان برگزاری این رقابت‌ها در میان شش کاندیدای کسب عنوان برترین بازیکن هفته هیچ توجهی به ملی پوشان سرشناس ایرانی نشان نداده و تنها نام گلر ایرانی الاصل العربی را در بین کاندیداها قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسعود زارعی دروازه بان ایرانی الاصل باشگاه العربی که در بازی با ام صلال به عنوان گلر اصلی از سوی لوکا بوناچیچ درون دروازه قرار گرفته بود با عملکرد جالب توجه خود زمینه کلین شیت را فراهم کرد تا از سوی کارشناسان فوتبال قطر به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب و در بین شش کاندیدای اصلی عنوان برترین بازیکن هفته قرار بگیرد.

نکته جالب اینکه در بین شش بازیکن کاندید برای کسب عنوان بهترین ستاره روز پانزدهم لیگ ستارگان تمام چهره‌های سرشناس و گران‌قیمت تیم‌های بالانشین جدول از جمله ژاوی هرناندز از السد، وسلی اشنایدر از الغرافه، یوسف المساکنی از الدحیل و عبدالرزاق حمدا.. از الریان دیده می‌شوند،بازیکنانی که تا یکی دو هفته دیگر باید در لیگ قهرمانان آسیا مقابل نماینده‌های ایران از جمله پرسپولیس و استقلال به میدان بروند.

منبع: ورزش سه

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۰۶۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایسکو بهترین بازیکن ماه آوریل لالیگا

هافبک اسپانیایی فصلی درخشان را سپری می کند.

طرفداری | ایسکو، هافبک اسپانیایی رئال بتیس پاداش عملکرد درخشان خود در این تیم را گرفت.

با اعلام وب سایت لالیگا، ایسکو بالاتر از بازیکنانی چون وینیسیوس جونیور، آسپاس، یوسف النصیری و ساویو، به عنوان بهترین بازیکن ماه آوریل 2024 لالیگا انتخاب شد. ایسکو همراه رئال بتیس در ماه آوریل در سه بازی لالیگایی دو پیروزی و یک تساوی کسب کرد و یک گل و یک پاس گل حاصل کار او بود.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • نکونام: بهترین بوده‌ایم، بهترین هستیم و باید بهترین باشیم
  • تنور داغ رقابت انتخاباتی ۴ کاندیدای مجلس در کرمانشاه زیر بارش‌ها
  • «فهرج»، کاندیدای بهترین روستاهای جهانی گردشگری
  • آیا مست عشق پای ستارگان ترکیه‌ای را به سینمای ایران باز می‌کند؟
  • چالهان اوغلو یکی از بهترین‌های جهان است
  • مصدومیت بهترین بازیکن خارجی لیگ بسکتبال
  • پیشنهاد تمدید باشگاه قطری به لژیونر ۳۷ساله ایرانی
  • ستاره والیبال برزیل به لیگ روسیه می‌رود
  • ۱۰ گلزن فعال تاریخ لیگ قهرمانان
  • ایسکو بهترین بازیکن ماه آوریل لالیگا