Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@12:30:00 GMT

عکس/ تشییع شهید مدافع حرم «جاسم حمید» در اهواز

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۰۶۳۷۶

پیکر شهید جاسم حمید یکشنبه ۱۵ بهمن‌ماه با تشییع بر دستان مردم از حسینیه ثارالله در گلزار شهدای اهواز به خاک سپرده خواهد شد.

حضور گسترده مردم در تشییع پیکر شهید مدافع حرم جاسم حمید عزاداری محلی مردم اهواز در تشییع پیکر شهید مدافع حرم جاسم حمید پیکر مطهر شهید مدافع حرم «جاسم حمید» در اهواز تشییع شد پیکر مطهر شهید «جاسم حمید» با حضور مردم شهیدپرور و خانواده‌های شهدا و مسئولان استانی، صبح امروز ۱۵ بهمن‌ماه در اهواز تشییع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
تشییع پیکر شهید جاسم حمید مدافع حرم حضرت زینب(س) شهید جاسم حمید از جانبازان هشت سال دفاع مقدس بود که در نبرد با تکفیریان داعش و در سوریه به شهادت رسید. حضور مردم و خانواده شهدا در تشییع پیکر شهید مدافع حرم جاسم حمید شهید «جاسم حمید» مدافع حرم حضرت زینب (س) ۱۲ بهمن‌ماه سال جاری در سوریه به شهادت رسید. پیکر مطهر شهید مدافع حرم «جاسم حمید» در اهواز تشییع شد پیکر این شهید مدافع حرم، شنبه ساعت ۱۵ از طریق فرودگاه بین‌المللی اهواز وارد استان خوزستان شده بود. پیکر مطهر شهید مدافع حرم «جاسم حمید» در اهواز تشییع شد تشییع پیکر شهید جاسم حمید مدافع حرم حضرت زینب(س) شهید جاسم حمید از جانبازان هشت سال دفاع مقدس بود که در نبرد با تکفیریان داعش و در سوریه به شهادت رسید. پیکر مطهر شهید مدافع حرم جاسم حمید بر روی دستان مردم گریه های مردم در فراق شهید مدافع حرم جاسم حمید تشییع پیکر شهید جاسم حمید مدافع حرم حضرت زینب(س) پیکر مطهر شهید مدافع حرم «جاسم حمید» در اهواز تشییع شد پیکر مطهر شهید «جاسم حمید» با حضور مردم شهیدپرور و خانواده‌های شهدا و مسئولان استانی، صبح امروز ۱۵ بهمن‌ماه در اهواز تشییع شد. ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۰۶۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ کشف پیکرهای مطهر ۷ شهید در منطقه عملیاتی والفجر ۱

گروه‌های تفحص شهدا موفق شدند ۲۹ فروردین ماه امسال پیکرهای مطهر ۷ شهید دوران دفاع مقدس را در منطقه عملیاتی والفجر ۱ تفحص نمایند.

دریافت 15 MB

دیگر خبرها

  • پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • بازگشت ستارگان خاک به آغوش دیارشان
  • تشییع و خاکسپاری مادر شهید در فرادنبه
  • جانباز شیمیایی اهل تربت جام به جمع شهدا پیوست
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت
  • خواب عجیب دختر فلسطینی | ببینید
  • فیلم/ کشف پیکرهای مطهر ۷ شهید در منطقه عملیاتی والفجر ۱
  • کشف پیکر‌ مطهر ۷ شهید در منطقه عملیاتی والفجر ۱ +فیلم
  • (تصاویر) تشییع و تدفین آخرین شهید حمله تروریستی کرمان