Web Analytics Made Easy - Statcounter

در مراسم روز جهانی تالاب‌ها، فرمانده یگان حفاظت محیط زیست خوزستان به عنوان تنها محیط‌بان قهرمان تالاب در کشور معرفی شد.

شهریار عسکری مدیر روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام این خبر اظهار کرد: هر ساله دوم فوریه که مصادف با 13 بهمن‌ماه در ایران است، مراسم بزرگداشت روز جهانی تالاب‌ها در یکی از مناطق دارای تالاب کشور برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه سال گذشته این مراسم در خوزستان برگزار شد، ادامه داد: مراسم بزرگداشت روز جهانی تالاب‌ها امسال در رامسر برگزار شد و بر اساس روال هر سال، قهرمانان تالاب در سه بخش فعالیت‌های تحقیقی – مطالعاتی، فعالیت‌های اجرایی و همچنین مشارکت مردمی  معرفی شدند و مورد تقدیر قرار گرفتند.

مدیر روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان تصریح کرد: "حسن آقاشیرمحمدی" فرمانده یگان حفاظت اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان در سال جاری با برنامه‌های گسترده‌ای که در راستای حفظ حیات گونه‌های تالاب‌های هورالعظیم و شادگان و جلوگیری از صید غیرمجاز از جمله تشدید گشت اکیپ‌ها، افزایش دستگیری صیادان متخلف، معدوم سازی اداوات صید و شکار، و زنده‌گیری پرندگان و بازگردان آنها به تالاب انجام داد، از سوی دفتر امور تالاب‌های سازمان حفاظت محیط زیست به عنوان تنها محیط‌بان قهرمان تالاب، معرفی و در این مراسم تجلیل شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۰۶۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف اراضی ملی در گشت رودخان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ؛ سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فومن گفت: هزار متر مربع از اراضی ملی در منطقه گشت رودخان رفع تصرف شد.

علیرضا حسین زاده بابایی همچنین از تخریب چند بنای غیر مجاز ساخته شده در این زمین‌ها خبر داد و افزود: با باز پس گیری این زمین‌ها ۲ متصرف به مراجع قضایی معرفی شدند. 

وی با اشاره به اینکه ارزش این زمین‌ها در این منطقه حداقل متری ۸ میلیون تومان است، افزود: ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان فومن برای صیانت از عرصه‌های طبیعی و ملی شبانه روز در حال گشت و کنترل مناطق تحت مدیریت هستند.

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فومن از شهروندان و دوستداران محیط زیست خواست: در صورت مشاهده تخریب، تصرف و آلودگی محیط زیست موارد را در اسرع وقت به نزدیکترین اداره حفاظت محیط زیست اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • دستگیری صیاد غیر مجاز ماهی توسط یگان حفاظت محیط‌ زیست مسجدسلیمان
  • کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز در سرپل ذهاب
  • دستگیری متخلفان شکار و صید در مازندران
  • حفاظت از لاک‌پشت‌های دریایی در بوشهر/برداشت بارناکل غیرقانونی است
  • بازهم درگیری دو سازمان دولتی در میانکاله | مقاومت محیط‌ بانی در برابر اقدام غیر قانونی میراث فرهنگی | توضیحات فرمانده یگان محافت محیط زیست
  • آب تالاب‌های پلدشت ۴۰ درصد افزایش یافت
  • پاکسازی حاشیه و تالاب پیرسلمان
  • برگزاری تور رسانه ای بازدید از تالاب های اقماری پارک ملی دریاچه ارومیه
  • خط و نشان محیط زیست و میراث فرهنگی در میانکاله برای یکدیگر
  • رفع تصرف اراضی ملی در گشت رودخان