Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - بوشهر- ايرنا- سرپرست فرمانداري دشتي استان بوشهر گفت: با اعتبارات استاني اين شهرستان طرح هاي نيمه تمام راههاي ارتباطي دردست اجرا تکميل نخواهد شد. کفاف

به گزارش ايرنا، عبدالله نادري روز يکشنبه درجمع مسئولان دشتي افزود: اين شهرستان از لحاظ مساحت دومين شهرستان استان بوشهر است و به دليل گستردگي راههاي ارتباطي در دست اجراي زيادي دارد که اعتبارات استاني تخصيص يافته در هر سال کفاف تکميل اين طرح ها را نمي دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي، به طرح هاي مهم در دست اجراي شهرستان که به دليل کمبود اعتبار نيمه تمام مانده اشاره کرد و ادامه داد: محورهاي ارتباطي ناصري به شنبه، کاکي به شيخيان در بخش کاکي ، محور پليس راه خورموج تا روستاي عربي، محور باغان دشتي به سرچشمه شهرستان حم و محور گزدراز به شيخيان‌ها از جمله محورهاي مهم و در دست اجراي شهرستان است که به دليل کمبود اعتبار استاني از پيشرفت وسرعت خوبي برخوردارنست.
نادري اضافه کرد: در چهار سال گذشته با تلاش هاي صورت گرفته بيش از 19 نقطه حادثه خير در شهرستان دشتي اصلاح شد که باعث کاهش تلفات جاده اي شده و بهبود وضعيت تردد در راههاي اصلي در شهرستان را در پي داشته است.
نادري به مشکل وجود تعدادي آب نما در جاده هاي روستايي اشاره کرد و افزود: تبديل اين آب نماها به پل از ضرورت جاده هاي روستايي است که اميدواريم درسال 1397 با تامين اعتبار اين مشکل برطرف شود.
شهرستان دشتي با 86 هزارنفر حمعيت در 80 کيلومتري حنوب بوشهر واقع است.
7206/6043**
خبرنگار: علي اشکو** انتشاردهنده: خدانظر خواجه
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۰۶۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدن جاده گردنه تنگ توکلی به سمت کنگان بوشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، فرماندار شهرستان مهر گفت: بر اثر بارندگی‌های اخیر، راه ارتباطی شهر شیرینو در شهرستان کنگان استان بوشهر به طرف تنگ توکلی در بخش اسیر شهرستان مهر به دلیل ریزش کوه مسدود است.
حمزه محمدی افزود: همچنان ریزش کوه در این جاده ادامه دارد و مسیر در محدوده شهرستان کنگان مسدود شده است.

فرماندار مهر از رانندگان خواست برای سفر به استان بوشهر از مسیر‌های فاریاب، اخند و یا دارالمیزان، جم و عسلویه تردد کنند.
وی از شهروندان  هم خواست تا پایان بارندگی و بهبود وضعیت از این مسیر آمد و شد نکنند.

دیگر خبرها

  • ۵ انتصاب توسط استاندار کرمانشاه
  • انتصاب ۳ معاون فرماندار و ۲ بخشدار در استان کرمانشاه
  • مسدود شدن جاده گردنه تنگ توکلی به سمت کنگان بوشهر
  • مدیران شهرستان بوشهر پیگیر جذب اعتبارات استانی و ملی باشند
  • لزوم اعتبار ۱۰۰ همتی برای تکمیل پروژه‌ های آب و خاک
  • لزوم اعتبار ۱۰۰همتی برای تکمیل پروژه‌ های آب و خاک
  • اجرای طرح زون بندی شبکه آب شوشتر
  • طرح‌های اقتصادی در استان بوشهر حمایت می‌شوند
  • ۲۵ درصد معادن استان بوشهر در دشتی است
  • تکمیل طرح‌های آبی مشگین‌شهر نیازمند ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار است