Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسنی اژه ای در ادامه صدوبیست‌وچهارمین نشست خبری خود در خصوص آخرین وضعیت تعاونی مسکن شهرداری منطقه ۱۸ گفت: این پرونده تعداد قابل توجهی شاکی داشته و شکات عمدتا خودشان ابتدا عضو اصلی تعاونی نبودند و از کسانی که اعضای تعاونی بودند سهم و عضویت آنها را خریده اند.

وی ادامه داد: این پرونده تقریبا مراحل نهایی را طی می کند و سرپرست دادسرا گفته طی یک یا دو هفته آینده کیفرخواست صادر می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسنی اژه ای در خصوص برنامه دستگاه قضا برای قضات متعهد گفت: باید افرادی را که خدمت با ارزشی ارائه می دهند تشویق کرد
ما قضاتی داریم که سالیان سال از وقت شخصی و خانوادگی خود کسر می کنند، در ساعات غیر اداری به کار مشغول هستند و احکام متفنی صادر می کنند.

سخنگوی قوه قضاییه گفت: الان دادسرای انتظامی قضات کسانی که خدمات شایسته داشتند به ریاست قوه معرفی و تشویق مادی و غیرمادی می شوند.

به گزارش فارس اژه‌ای تصریح کرد: معاونت فرهنگی قوه قضاییه هم این موضوع را در دستور کار دارد، سالهای گذشته هم بود اما سازوکار مشخصی نداشت این در حالی است که افرادی هم که تخلف می کنند باید مجازاتشان سخت تر از دیگران باشد

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۰۶۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروانه فعالیت رسمی شرکت تعاونی نوآوران لوتوس پیروزی صادر شد

پروانه فعالیت شرکت تعاونی نوآوران لوتوس پیروزی به‌عنوان اولین شرکت تعاونی ثبت‌شده دارای مجوز توکن سازی مسکن از سوی اتاق تعاون صادر شد.

پروانه فعالیت این شرکت که با گرایش فعالیت خدمات اداری، مالی و پشتیبانی (توکن سازی دارایی) با اعتبار ۲ ساله صادرشده است، تأثیر قابل‌توجهی در توسعه فعالیت و ارائه خدمات تعاونی به سایر اشخاص حقیقی، حقوقی و نهاد‌های دولتی و حاکمیتی را خواهد داشت.

گفتنی است؛ بانک پارسیان با حمایت از تشکیل اولین شرکت تعاونی توکنایز مسکن بانام «نوآوران لوتوس پیروزی» به‌عنوان بانکی پیشرو با به‌کارگیری این ابزار نو و فناورانه در زمینه واگذاری املاک در قالب مشارکت عمومی قدم پیش گذاشته است. استفاده از فناوری بلاکچین امکان تبدیل یک دارایی بزرگ به واحد‌های کوچک با امکان مدیریت آسان و شفافیت بالا را فراهم می‌کند.

شایان‌ذکر است؛ اولین شرکت تعاونی ثبت‌شده دارای مجوز توکن سازی مسکن در قالب اوراق سهام برای گروه‌های هدف پارسیان بر بستر بلاکچین با ضمانت سرمایه توسط بانک پارسیان توانسته است مجتمع مسکونی، تجاری واداری لوتوس پیروزی واقع در خیابان پیروزی را برای نخستین بار در کشور توکنایز کند و نسبت به جذب سرمایه‌گذاری خرد به گروه‌های هدف در حوزه مسکن گامی مهم بردارد.

دیگر خبرها

  • عکس/نشست سخنگویان ادوار قوه قضائیه
  • فراخوان چهارمین گروه هنرمندان واجد شرایط مسکن هنرمندان ساکن استان تهران
  • دستورات محسنی‌اژه‌ای برای صدور رأی در پرونده‌های خاص
  • نشست خبری سخنگوی وزارت امور خارجه
  • صدور مجوز ۱۸ پروانه ساختمانی در یک ماه
  • پرونده شمشیربازی ایران با حذف سازنچیان بسته شد
  • پروانه فعالیت رسمی شرکت تعاونی نوآوران لوتوس پیروزی صادر شد
  • حذف نمایندگان ایران در روز نخست شمشیربازی انتخابی المپیک در منطقه آسیا
  • شوراها پل ارتباطی دولت و مردم
  • محسنی اژه‌ای: باید برخورد بازدارنده‌ای در قبال متعرضین به جان و مال مردم داشت