Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-23@10:28:21 GMT

مخالفت باشگاه پرسپولیس با غیبت بشار رسن در دربی

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۰۶۶۱۳

مخالفت باشگاه پرسپولیس با غیبت بشار رسن در دربی

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، خبری امروز منتشر شد مبنی بر اینکه بشار رسن هافبک عراقی تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل حضور در اردوی تیم ملی عراق در اوایل اسفند دربی پایتخت را از دست داد.

 

این در حالی است که با مخالفت باشگاه پرسپولیس با حضور بشار رسن در اردوی تیم ملی عراق در تاریخ ۵ اسفند بشار رسن می تواند پرسپولیس را در دربی همراهی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اردوی آماده سازی تیم ملی عراق ۵ اسفند ماه آغاز می شود و به همین دلیل برخی تصور می کنند بشار رسن دربی را از دست خواهد داد، اما این اردو در روزهای فیفا برگزار نشده و باشگاه پرسپولیس می تواند براساس قانون مخالفت خود را با حضور رسن در اردوی تیم ملی عراق اعلام کند.

 

بشار رسن اخیرا یک ماه به دلیل همراهی تیم ملی امید عراق در مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا در ترکیب پرسپولیس غایب بود و از آنجا که او یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس در بازی رفت دربی محسوب می شود برانکو به احتمال زیاد با حضور او در اردوی تیم ملی عراق که در فیفادی برگزار نمی شود مخالفت خواهد کرد.

 

نود

451

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۰۶۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از هندبالیست قمی به اردوی تیم ملی جوانان

علی ساده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: اردوی آماده سازی تیم ملی هندبال پسران ایران در حال برگزاری است که یکی از هندبالیست‌های قمی نیز در آن حضور پیدا کرده است.

رییس هیات هندبال استان قم افزود: پنجمین اردوی تیم ملی هندبال جوانان پسر ایران از امروز تا هفتم اردیبهشت ماه در تهران برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: نیما باقری هندبالیست جوان و آینده دار استان قم نیز در پنجمین اردوی تیم ملی جوانان کشور با حضور سرمربی مصری حضور پیدا خواهد کرد.

ساده با بیان اینکه سرمربی تیم ملی هندبال پسران جوان ایران ۲۱ بازیکن را به اردوی آماده سازی دعوت کرده است گفت: سروش غفاری به عنوان سرپرست، شریف مؤمن حجازی به عنوان سرمربی، حمید ربانی کیا به

عنوان مربی، محمد جمالی به عنوان بدنساز، رضا سرسنگی به عنوان ماساژور و مهدی کیانی به عنوان آنالیزور کادر فنی تیم ملی هندبال جوانان کشورمان را تشکیل می‌دهند.

کد خبر 6084457

دیگر خبرها

  • حضور سه دوچرخه سوار استان در اردوی تیم ملی
  • حضور ۶ دوچرخه سوار و یک مربی از آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی
  • ماموریت دشوار تیم ملی جوانان: مسابقه با زمان!
  • دعوت از پاراتکواندو کار بانوی قمی به تیم ملی
  • دعوت یک گلستانی به اردوی تیم ملی سپک تاکرا
  • حضور قهرمانان استان در رقابت های بین‌المللی
  • سیمونه اینزاگی: 5 برد متوالی مقابل میلان در دربی پیش‌رو اهمیت ندارد؛ از حضور در اینتر خوشحالم
  • احتمال غیبت بازیکن آلومینیوم مقابل پرسپولیس
  • دعوت از هندبالیست قمی به اردوی تیم ملی جوانان
  • حضور دو اسکواش باز نام آشنای گلستان در اردوی تیم ملی بانوان