Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ایلام; عباس شمس الهی گفت : کلم بالا و پایین ، میان چگا و پشته ارست چهار روستایی هستند که به تازگی از نعمت گاز برخوردار شده اند.


وی افزود :  26 کیلومتر شبکه برای اجرای این پروژه ایجاد و 200 انشعاب واگذار شده و زمینه برخورداری 220 خانوار از نعمت گاز فراهم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همزمان با  ایام الله دهه مبارک فجر و با حضور استاندار ایلام آیین افتتاح گازرسانی به چهار روستای شهرستان بدره برگزار شد.


وی تاکید کرد: از مجموع 25 روستای شهرستان بدره تاکنون 21 روستا گازدار شده و عملیات اجرای آن در چهار روستای دیگر در حال انجام است.

 

انتهای پیام/اس

 

گازرسانی به چهار روستا در استان ایلام

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۰۶۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش برداری در ۵۰ مقطع از محورهای ایلام انجام شد

به گزارش خبرنگار مهر، سید زاهدین چشمه خاور اظهار کرد: با وجود بارش‌های شدید در استان و با تلاش عوامل راهداری همه راه‌های اصلی، فرعی و روستایی این استان باز و تردد در آنها جریان دارد.

وی افزود: بر اساس گزارش امروز ادارات تابعه و رصد دوربین‌های نظارت تصویری مرکز مدیریت راه‌های استان طی شبانه روز گذشته در اکثر محور ارتباطی از شهرهای استان بارش باران گزارش شده است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای ایلام تاکید کرد: بیشترین ریزش در محورهای، بدره، ملکشاهی ایلام، سیروان، بخش میمه به آبدانان رخ داده است.

چشمه خاور بیان کرد: یک مورد قطع مسیر در ورودی روستای ریزه وند از توابع شهرستان چوار رخ داد که مسیر فاقد پل ارتباطی بوده و مسیر موجود در اثر سیلاب تخریب شده که توسط همکاران راهدار در حال ایجاد راه دسترسی است.

چشمه خاور در خصوص تخریب پل روستای ریزوند گفت: این اداره کل هیچ‌گونه عملیات احداث پل در روستای ریزوند انجام نداده و پیمانکار پروژه بانخشک _ ریزوند _ سرچم لو برابر برنامه زمانبندی شده عملیات احداث پل بتنی دهانه ده متری را در نیمه اول اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ شروع خواهد نمود.

به گفته وی، نصب لوله بر روی رودخانه فصلی روستای ریزوند بصورت موقت و صرفاً جهت تردد عشایر و احشام بوده است.

وی اضافه کرد: تیم‌های عملیاتی از راهداری ایلام با ماشین آلات در کنار سایر دستگاه‌ها و پلیس راه در سطح جاده‌های استان مستقر هستند و رفع مشکلات احتمالی نقاط مختلف جاده‌ای را بر عهده دارند.

چشمه خاور ادامه داد: با وجود ادامه بارش‌ها می‌طلبد رانندگان برای جلوگیری از بروز هرگونه حادثه‌ای با احتیاط رانندگی کنند.

کد خبر 6058795

دیگر خبرها

  • ریزش برداری در ۵۰ مقطع از محورهای ایلام انجام شد
  • ۵ جاذبه گردشگری خارق العاده «بدره» که در ایام نوروز باید دید
  • باران تندری در شهرستان بدره
  • اتصال ۲۱۵ روستای لرستان به شبکه ملی اطلاعات
  • مشکل آبرسانی درددل اهالی روستای باباپیر تویسرکان شد
  • اتصال واحد‌های نیروگاهی سد کارون سه به شبکه سراسری
  • «آقا نعمت» به پخش نوروزی شبکه مستند رسید
  • افتتاح خط تغذیه ۳۵۰ پوندی گاز میانکوه شرقی شهرستان معمولان
  • بهره مندی چهار روستای چمشک معمولان از نعمت گاز
  • تونل اول راه کربلا زیر بار ترافیک رفت