Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ این دوره شامل دروس تئوری و عملی حرکات پیلاتس است که توسط مهشید قنبری مدرس رسمی فدراسیون ورزش‌های همگانی جمهوری اسلامی ایران به مدت ۵ روز در سالن شهید بهشتی با حضور ۳۰ نفر شرکت کننده انجام می‌شود.

مراحل قبولی در مربیگری پیلاتس شامل گذراندن گارگاه دو و یک و گذراندن دوره تئوری و عملی، است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این دوره از کلاس‌ها به شرکت کنندگان اصول بنیادی پیلاتس، آموزش آنالیز کامل حرکات و آموزش اجرای دقیق حرکات آموزش داده می‌شود.

کلاس مربیگری پیلاتس به همت و همکاری هیات ورزش‌های همگانی و کمیته پیلاتس استان در سالن شهید بهشتی برگزار شد.


  انتهای پیام/پ   کلاس مربیگری پیلاتس در کرمانشاه

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۰۶۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوره های آموزشی هما با گواهینامه یاتا ارایه می شود

تین نیوز

دوره های آموزشی برگزار شده در مرکز آموزش" هما" با بالاترین سطح استانداردهای بین المللی یاتا و سازمان هواپیمایی کشوری ارائه می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، محمد حسین شهداد رئیس مرکز آموزش و بهسازی منابع انسانی "هما" با بیان این مطلب گفت: آموزش موثر وکارآمد نیروی انسانی دراین صنعت، موفقیت شرکت های هواپیمایی را تضمین می کند.صنعت هوانوردی، صنعتی است که آموزش مداوم و به روز رسانی دانش نیروی انسانی در آن اهمیت ویژه ای دارد. 

وی افزود: مرکز آموزش "هما" را یکی از مهمترین مراکز آموزشی تخصصی هوانوردی در سطح کشور است که تربیت نیروی انسانی متخصص مورد نیاز صنعت حمل و نقل را  هوایی برعهده دارد. این مرکز با بهره گیری از مدرسان با تجربه و روش های نوین آموزشی، دوره های آموزشی را با بالاترین سطح استانداردهای بین المللی یاتا وسازمان هواپیمایی کشوری ارائه  می کند.

رئیس مرکز آموزش"هما" با توجه به جایگاه این مرکز در صنعت هوانوردی افزود: این مرکز اولین مرکز آموزشی هوانوردی در ایران است که توانست گواهینامه مورد تأیید یاتا (IATA-ATC)را دریافت کند. این مرکز با بهره گیری از مدرسان با تجربه و روش های نوین آموزشی، دوره های آموزشی را با بالاترین سطح استانداردهای بین المللی یاتا وسازمان هواپیمایی کشوری ارائه می کند.دوره های آموزش مهمانداری، کالاهای خطرناک، ایمنی، امنیت و آمادئوس را با گواهینامه بین المللی یاتا ارائه می کند.

 شهداد درباره عملکرد سال ۱۴۰۲  مرکز گفت: از ابتدای سال تاکنون یکهزار و ۷۷ دوره آموزش خدمات زمینی برای ۱۶ هزار و ۹۲۳ نفر از کارکنان "هما" برگزار شده است که این دوره ها بیشتر در قالب بازآموزی و به روز رسانی دانش همکاران ارائه شده است. همچنین یک هزار و ۸۱۵ نفر نیز به عنوان فراگیر آزاد در این دوره ها شرکت کردند.

وی درمورد برگزاری دوره های آموزشی عمومی این مرکز نیز گفت: در مدت یاد شده ۶۱۲ دوره در واحد آموزش عمومی برگزار شده است که ۶ هزار و۸۸۰ نفر از کارکنان همایی و ۹۸۸ نفر فراگیر آزاد در این دوره ها شرکت کردند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • خوزستان ظرفیت بالایی در زمینه بازیگران دارد
  • برگزاری کارگاه آموزشی با عنوان ارگونومی در محیط کار در مهریز
  • دوره های آموزشی هما با گواهینامه یاتا ارایه می شود
  • کارگاه آموزشی امر به معروف و نهی از منکر در مجومرد
  • برگزاری دوره آموزشی داوری فوتبال در چهارمحال و بختیاری
  • اجرا شدن طرح شهید همت درخراسان رضوی
  • برگزاری دوره آموزشی داوری درجه ۳ فوتبال در چهارمحال و بختیاری
  • ملاک برگزاری کلاس‌های آموزشی دانشگاه‌ها ابلاغیه وزارت علوم است / تمامی کلاس‌ها به صورت حضوری برگزار می‌شود
  • برای آزمون‌های نهایی فقط کتاب‌های درسی را بخوانید
  • برگزاری دوره مربیگری بین المللی سطح ۲ جهانی تیراندازی با کمان