Web Analytics Made Easy - Statcounter


یک مقام مسئول با بیان اینکه با وجود معدوم شدن ٢٢ میلیون مرغ دولت نمی تواند تولیدکنندگان را مجبور کند که تخم مرغ را ارزان بفروشند،گفت:تاریخ انقضای بخشی از تخم مرغ های وارداتی گذشته بود.

ناصر نبی پور در گفتگو با امتداد نیوز با بیان اینکه آنفلوانزا در کشور همچنان می تازد، اظهارداشت: برخی استان ها هم که بیماری شیوع پیدا نمی کند، به این دلیل است که آنجا دیگر مرغی نیست که بیمار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: روز گذشته از حدود ١٦ واحد مرغداری باقی مانده در استان تهران ٤ واحد درگیر این بیماری بودند؛ شرایط در استان قم وحشتناک و در اصفهان نیز شدت درگیری زیاد است.

به گفته رئیس هیات مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار استان تهران استان های سمنان و خراسان رضوی هنوز درگیر این بیماری نشده اند.

نبی پور با اشاره به افزایش قیمت تخم مرغ در بازار طی روزهای اخیر؛ اظهارداشت: متاسفانه دولت فکر می کند همه چیز را می تواند به زور حل کند؛ زمانی که عرضه کم است و حدود ٢٢ تا ٢٣ میلیون قطعه مرغ معدوم شده مرغدار نمی تواند تخم مرغ تولیدی خود را کیلویی ٥٣٠٠ تومان بفروشد؛ چون تولیدکنندگان نمی دانند واحدهای آنان تا چه زمانی پا برجاست؟

وی افزود: به عنوان مثال واحدی در تهران بوده که یک روز بخاطر اینکه تخم مرغ را گران تر از ٥٣٠٠ تومان فروخته جریمه شده و فردای همان روز به دلیل گسترش شیوع بیماری مجبور به معدوم سازی مرغ های خود شده است.

نبی پور تصریح کرد: مسئولان باید مردم را توجیه کنند و صادقانه به آنان بگویند که دلیل گرانی تخم مرغ چیست؛ نه اینکه بیشتر باعث تحریک مردم شوند.

وی با اشاره به اینکه واردات با دلار حدود ٥٠٠٠ تومانی به صرفه نیست، افزود: بخشی از تخم مرغ های وارداتی به کشور نیز تا وارد و توزیع شوند؛ تاریخ شان گذشته بود.

وی ادامه داد: بنابراین واردات توجیهی ندارد و تولیدکنندگان نیز به هر طریقی دلشان می خواهند تولید خود را ادامه دهند.

true برچسب ها : تخم مرغ تعرفه واردات / گمرک قیمت تخم مرغ ناصر نبی پور true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۰۶۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت محصولات سایپا چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳؛ ریزش قیمت خودرو‌های وارداتی

فرارو- چانگان CS۳۵ پلاس تیپ ۲ که به‌عنوان یکی از ارزان‌ترین مدل‌های وارداتی توسط سایپا راهی بازار شده، امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین به‌طور متوسط یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان قیمت دارد.

قیمت چانگان CS۳۵ پلاس تیپ ۲ امروز به‌طور متوسط یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان است و قیمت چانگان CS۳۵ پلاس تیپ ۳ نیز با همین میزان کاهش به یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان تقلیل پیدا کرد.

قیمت شاهین اتوماتیک در بازار آزاد امروز ۸۹۰ میلیون تومان و این یکی افت ۳۰ میلیونی را تجربه می‌کند. اطلس G نیز که ۵۹۵ میلیون ارزش دارد، با کاهش قیمت پنج میلیونی روانه بازار شده است. قیمت روز محصولات سایپا در بازار آزاد را می‌توانید در جدول زیر مشاهده کنید.

قیمت روز خودروهای سایپا

مدل 28 فروردین 29 فروردین
پراید 151 تیپ DA مدل 1403

345 میلیون تومان

342 میلیون تومان

تیبا صندوقدار مدل 1401

397 میلیون تومان

397 میلیون تومان

تیبا هاچبک مدل 1401

402 میلیون تومان

402 میلیون تومان

ساینا S دنده‌ای مدل 1403

457 میلیون تومان

455 میلیون تومان

کوئیک GX مدل 1403

445 میلیون تومان

460 میلیون تومان

کوئیک SR دنده‌ای مدل 1403

450 میلیون تومان

460 میلیون تومان

اطلس مدل 1403

610 میلیون تومان

595 میلیون تومان

چانگان CS35 پلاس تیپ 2

یک میلیارد و 750 میلیون تومان

یک میلیارد و 700 میلیون تومان

چانگان CS35 پلاس تیپ 3

یک میلیارد و 950 میلیون تومان

یک میلیارد و 900 میلیون تومان

شاهین دنده‌ای مدل 1403

795 میلیون تومان

790 میلیون تومان

شاهین اتوماتیک مدل 1403

920 میلیون تومان

890 میلیون تومان

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۵۰ میلیون تومانی قیمت پژو پارس درب کارخانه/ دلار در مرکز مبادله ثابت مانده است/ جا برای خودرو‌های وارداتی در بنادر نداریم/ واکنش رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس به واگذاری پرسپولیس به بانک‌ها
  • تخلیه التهاب بازار ارز و طلا و تداوم کاهش قیمت‌ها
  • پیچ و مهره گران شد، تاثیر افزایش قیمت دلار بر پیچ و مهره
  • چیزی فراتر از یک جنگ در جاده‌های ایران در حال وقوع است/ برای کاهش تورم این اقدام لازم است
  • قیمت محصولات سایپا چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳؛ ریزش قیمت خودرو‌های وارداتی
  • کـارنامه خوراکی‌ها؛ رشد ۲۰۰ درصدی قیمت خوراکی‌ها در دو سال
  • تامین به موقع و درست ارز توسط بانک مرکزی
  • اعلام زمان به کارگیری واگن های وارداتی مترو تهران
  • کمبودی در تولید و توزیع روغن نباتی وجود ندارد
  • طلب ۳۵۰ میلیون یورویی صنعت روغن نباتی از دولت