Web Analytics Made Easy - Statcounter

اصفهان - ایرنا- مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اصفهان گفت:تکمیل نهایی موزه دفاع مقدس این استان نیازمند 350 میلیارد ریال اعتبار است.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس اصفهان در آیین افتتاح مرحله اول فاز نخست مجموعه فرهنگی و باغ موزه دفاع مقدس استان گفت: برای ساخت و تجهیز این بخش 200میلیارد ریال هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سردار مجتبی شیروانیان افزود:مرحله اول از فاز اول این مجموعه در زمینی به وسعت 10 هزار متر مربع و زیر بنای هشت هزار متر مربع ساخته شده است که ادوات و تجهیزات نظامی و جنگی در آن مستقر است وهمچنین یکی از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس شبیه سازی شده است.
وی گفت: برای تکمیل مرحله اول این طرح شامل سالن اجتماعات چند منظوره با گنجایش 450 نفر،راهروهای نمایشی سه بعدی، محل نمایش اشیا وآثار دفاع مقدس،سالن آموزش راویان و همروایی و مرکز اسناد به 200میلیارد ریال دیگر نیاز است.
سردار شیروانیان گفت: برای تکمیل مرحله دوم و سوم و بهره برداری کامل از مجموعه فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان اصفهان حدود 350 میلیارد ریال دیگر نیاز است که در صورت تامین اعتبار، موزه یک ساله به بهره برداری می رسد.
وی با اشاره به اینکه ساخت این باغ موزه 20 سال پیش آغاز شده و کمبود اعتبار موجب کندی روند ساخت این باغ موزه شده گفت: مجموعه فرهنگی باغ موزه دفاع مقدس در زمینی به وسعت 2 هزار و 600 متر مربع در سه مرحله ساخته می شود.
مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اصفهان افزود: ساخت این مرکز به منظور شناسائی، حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس، تبیین عملکرد و اقدامات یگان های نظامی، نهادها و دستگاه های مختلف و مردم ایثارگر و شهید پرور استان اصفهان در هشت سال دفاع مقدس در راستای بیان رشادت ایثارگران خطه ولایت مدار اصفهان در دستور کار قرار گرفت.
در پایان این مراسم از تمبر یادبود و اختصاصی موزه دفاع مقدس استان اصفهان رونمایی شد.
رئیس جمهوری صبح امروز ( یکشنبه) همزمان از طریق ویدئو کنفرانس موزه های دفاع مقدس استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اصفهان، خوزستان، سمنان، فارس، یزد، مازندران، سیستان و بلوچستان و کرمانشاه را افتتاح کرد.
استان اصفهان 23 هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
ت 7150 / 6022 خبرنگار: علی نعمانی - انتشار دهنده : عمادی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۰۶۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای طرح تغذیه مصنوعی بندان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان  از تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل طرح تغذیه مصنوعی بندان شهرستان نهبندان خبرداد.
عباس سارانی با بیان اینکه اعتبار مورد نیاز برای تکمیل طرح تغذیه مصنوعی بندان ۴۰۰ میلیارد ریال است، گفت: این طرح پیشرفت ۵۴ درصدی داشته و تاکنون ۱۰۸ میلیارد ریال اعتبار برای آن هزینه شده است.
وی، با اشاره به در دست اجرا بودن ۵ طرح تغذیه مصنوعی در نواحی مرزی استان شامل بندان و چاهداشی نهبندان، آهنگران زیرکوه، گزیک درمیان و مشوکی سربیشه، افزود: برای تکمیل این طرح‌ها ۴هزار و۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات سفر رئیس‌جمهور تخصیص یافته است.

دیگر خبرها

  • جامعه امروز ما نیاز به تفکر معلمان شهید دارد
  • برنامه اقدام مشترک برای رونق باغ‌موزه دفاع مقدس تبریز تدوین شود
  • مسئولان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را تکلیف دینی خود بدانند
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای طرح تغذیه مصنوعی بندان
  • برپایی کلاس درس دانشجویان دانشگاه آزاد در باغ موزه دفاع مقدس
  • ۱۵۲ اثر به جشنواره « افتخار من» در مازندران ارسال شد
  • شهر یزد به اعتبارات ملی نیاز دارد/ پروژه‌های نیمه‌تمام دفع آب‌های سطحی تکمیل می‌شود
  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد