Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-19@07:45:27 GMT

نشست خبری رئیس جمهور سه‌شنبه برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۰۷۰۰۹

نشست خبری رئیس جمهور سه‌شنبه برگزار می‌شود

نشست خبری رئیس جمهور با حضور خبرنگاران رسانه های داخلی و خارجی روز سه شنبه برگزار می شود

ایران آنلاین / همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، نشست خبری رئیس جمهور با حضور خبرنگاران رسانه های داخلی و خارجی عصر روز سه شنبه ۱۷ بهمن ماه برگزار می شود.


معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور ضمن اعلام این خبر، گفت: در این نشست خبری که از ساعت ۱۶ روز سه شنبه آغاز می شود، نمایندگان مهمترین رسانه های داخلی و بین المللی حضور خواهند داشت و حجت الاسلام دکتر روحانی پاسخگوی سوالات آنها در خصوص مسایل روز کشور و موضوعات منطقه ای و جهانی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«پرویز اسماعیلی» افزود: این کنفرانس خبری به صورت زنده و مستقیم از شبکه های یک، خبر، برون مرزی و رادیو سراسری؛ و همچنین برخی شبکه های تلویزیونی بین المللی و رسانه های اینترنتی و مجازی پخش خواهد شد./ 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۰۷۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح‌های عمرانی با حضور وزرا در شهرستان‌های سمنان افتتاح می‌شود

هاشمی ، درباره جزئیات سفر استانی دور دوم هیأت دولت به استان سمنان گفت: این سفر قرار است پنجشنبه  برگزار شود و علاوه بر حضور رئیس جمهور در سمنان و شاهرود، شاهد حضور وزرای کابینه سیزدهم در هشت شهرستان استان سمنان نیز خواهیم بود.

وی از افتتاح طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی و اقتصادی با حضور وزرای کابینه سیزدهم در خلال سفر استانی رئیس جمهور و هیأت دولت در استان سمنان خبر داد و افزود: افتتاح طرح‌های مرتبط با آب و همچنین بهداشت و درمان در زمره مهمترین طرح‌هایی است که با حضور اعضای کابینه سیزدهم به بهره برداری خواهد رسید.

استاندار سمنان با بیان اینکه راه و پل‌های غیرهمسطح و زیرساخت‌های مرتبط با ارتباطات را از دیگر موضوعات طرح‌های قابل افتتاح در سفر استانی رئیس جمهور و وزرا به شهرستان‌های هشت گانه استان سمنان دانست و افزود: دو تقاطع غیرهمسطح در سمنان و آرادان با حضور وزرا و رئیس جمهور افتتاح خواهد شد.

هاشمی با بیان اینکه وزرای کابینه سیزدهم در سطح شهرستان‌های هشت گانه استان سمنان با نخبگان دیدار خواهند کرد، تاکید کرد: جلسات شورای اداری همزمان با سفر استانی رئیس جمهور و هیأت دولت به استان سمنان در تمام هشت شهرستان استان سمنان با حضور وزرا برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه جلسه شورای اداری استان سمنان در مرکز استان با حضور رئیس جمهور برگزار می‌شود، گفت: یک نشست حل مسئله مرتبط با رفع موانع تولید و مشکلات واحدهای تولیدی مانند سیمان بی ارجمند نیز در سفر استانی دوم کابینه سیزدهم برگزار می‌شود.

استاندار سمنان همچنین گفت: جشن احیای ۲۰۰ واحد ۱۰۰ درصد راکد در استان سمنان نیز با حضور رئیس جمهور و جمعی از وزرای کابینه سیزدهم در خلال سفر استانی دور دوم برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • نشست حل مساله در استان سمنان برگزار شد
  • نشست حل مسئله در استان سمنان برگزار شد
  • شورای اداری استان سمنان برگزار شد
  • سرمربی پرسپولیس به نشست خبری نرسید
  • سرمربی پرسپولیس نشست خبری را از دست داد
  • تأخیر در پرواز پرسپولیس به آبادان/ اوسمار به نشست خبری نرسید
  • جشن واگذاری زمین جوانی جمعیت در سمنان برگزار می‌شود
  • نشست خبری سخنگوی اقتصادی دولت با حضور رئیس سازمان بودجه
  • طرح‌های عمرانی با حضور وزرا در شهرستان‌های سمنان افتتاح می‌شود
  • گزارش تصویری | نشست خبری گزارش برنامه های نوروز و رمضان رسانه ملی