Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@00:21:25 GMT

یک مقام قضایی:‌صدرا حیات خلوت متخلفان نیست

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۰۷۱۱۵

یک مقام قضایی:‌صدرا حیات خلوت متخلفان نیست

به گزارش ایرنا، اصغر بلارک، یکشنبه در بازدید از شهر صدرا و مجموعه شهرداری این شهر افزود: دستگاه قضایی پیشتر با متخلفان برخورد جدی کرده و برای تمام آن متهمان حکم قضایی صادرشده و اجرا هم شده است که نشان دهنده عزم جدی دستگاه قضایی در برخورد با متخلفان است.
وی ادامه داد: مسئولان این شهر نظارت دقیقی بر رفتار کارکنان خود دارند و با کوچکترین لغزش ها برخورد خواهند کرد و متخلفان را به دستگاه قضایی معرفی می کنند، همچنین نیروی انتظامی و نیروهای امنیتی و نظارتی هم نسبت به گذشته فعالیت بیشتری در صدرا دارند و تمام موضوعات را رصد می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون دادستان عمومی و انقلاب شیراز گفت:‌متخلفینی که در شهر صدرا تمرکز دارند و اقدام به ساخت و سازهای غیر مجاز، تغییر کاربری اراضی و تصرف اراضی دولتی و منابع ملی می کنند طبق مقررات و قانون با آنها برخورد قاطع خواهد شد و هیچ گونه بخششی نسبت به این افراد صورت نمی گیرد.
بلارک ادامه داد: چنانچه فردی به صورت غیر مجاز اقدام به ساخت و ساز کرده باشد به کمیسیون ماده 100 شهرداری ها ارجاع داده می شود تا تصمیمات قاطع و قانونی در این خصوص اتخاذ شود.
شهردار صدرا در این جلسه گفت: برخی گمان می کنند در شهر صدرا همچون گذشته می توان با دادن رشوه و استفاده از رانت برخی افراد کارهای غیر قانونی انجام داد که بایستی بگویم دیگر اینگونه نیست.
عباس ملک زاده افزود:‌در بدنه شهرداری هیچ فردی حتی فکر تخلف را هم نمی کند و اگر چنین فردی دیده شود به سرعت اخراج خواهد شد و به مراجع قضایی معرفی می شود تا با وی برخورد قاطع و قانونی صورت گیرد.
وی افزود: مقامات قضایی استان فارس و شیراز در دوره جدید همکاری بسیار خوبی با مسئولان شهر صدرا خصوصا شهرداری داشته اند و با کمک آنها با تعداد زیادی از متخلفان برخورد شد که نشان از عزم جدی مسئولان برای برخورد با متخلفان و زیاده خواهان دارد.
شهر صدرا از توابع شیراز حدود 20 کیلومتری شمال غربی شیراز واقع شده است.
9873 / 1876
خبرنگار:محمدامین افشارپور** انتشاردهنده:‌غلامرضا مالک زاده
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۰۷۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرونده قضایی جدیدی علیه دینا قالیباف تشکیل شد | قالیباف: هیچ‌گونه تجاوزی انجام نشده است

به گزارش همشهری آنلاین، از روز گذشته یک ادعای مشکوک به صورت گسترده در فضای مجازی مطرح و دست به دست شده است.

یک زندانی مشکوک امنیتی که سابقه او در طرح ادعای دروغ و کذب در مورد خودش و دیگران عیان و آشکار است، در پیامی از اینکه به فردی به نام دینا قالیباف تجاوز شده است، خبر داد.

پس از انتشار این ادعا از سوی فرد مورد اشاره، دادستانی تهران بلافاصله بررسی دقیق موضوع را در دستور کار خود قرار داد و تحقیقات دقیق و گسترده‌ای در این خصوص صورت گرفت.

در همین رابطه دینا قالیباف نزد مقام قضایی ادعای مطرح‌شده مبنی بر تجاوز به وی را تکذیب کرد.

فرد مورد اشاره ضمن رد ادعای مطرح‌شده از سوی دیگر زندانی طرح‌کننده ادعا، گفت: هنگام بازداشت و انتقال به من توهین و مورد ضرب و جرح قرار گرفتم و هیچگاه بحث تجاوز مطرح نبوده و هیچ گونه تجاوزی انجام نشده است.

پس از تکذیب تجاوز از سوی دینا قالیباف، مقام قضایی شخصا درباره ادعای ضرب و جرح و توهین، تحقیقات میدانی انجام می‌دهد که در این مورد نیز هیچ مستندات و دلیل و مدرکی ارائه نشد و کذب بودن ادعای دوم نیز به مقام قضایی ثابت شد.

در همین رابطه، پس از انجام تحقیقات و احراز ادعای کذب دینا قالیباف، پرونده قضایی جدیدی علیه وی تشکیل شده است.

کد خبر 846490 منبع: میزان برچسب‌ها خبر ویژه زنان - حجاب قوه قضائیه گشت ارشاد

دیگر خبرها

  • کشف ۲ میلیارد تومان دخانیات قاچاق در این شهر
  • کشف ۶ هزار عدد قرص از یک تعمیرگاه خودرو در مشهد
  • برخورد قضایی با متخلفان انتخاباتی در لرستان
  • آغاز برخورد با متخلفان در فوتبال؛ محرومیت در انتظار دلالان
  • آغاز برخورد با متخلفان در فوتبال؛ محرومیت در انتظار دلا‌لان
  • دینا قالیباف ادعای تجاوز را تکذیب کرد
  • پرونده قضایی جدیدی علیه دینا قالیباف تشکیل شد | قالیباف: هیچ‌گونه تجاوزی انجام نشده است
  • برخورد قانونی با متخلفان تخریب پوشش گیاهی در مناطق حفاظت شده استان مرکزی
  • پیگیری قضایی محیط زیست مازندران از قاچاقچی حیات وحش در فضای مجازی
  • برخورد قانونی با متخلفان تخریب پوشش گیاهی مناطق حفاظت شده مرکزی