Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-19@18:43:07 GMT

برگزاری مسابقه قرآنی «فجر» در شهرستان سرعین

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۰۸۰۲۳

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) شبستان نوشت: حجت‌الاسلام طاهر عزت‌خواه، مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه شهرستان سرعین به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: امروز 15 بهمن ماه دومین دوره مسابقه قرآنی «فجر» با حضور قاریان، حفاظ، مترتلان و موذنان در شهرستان سرعین همزمان با ایام الله دهه فجر برگزار شد

‌وی با اشاره به اینکه این ویژه برنامه معنوی در مسجد جامع شهرستان سرعین برگزار خواهد شد، تصریح کرد: این دوره مسابقه ویژه برادران در 2 رده سنی زیر 18 سال و بالای 18 سال برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

‌حجت الاسلام عزت خواه با یادآوری این مطلب هیئت داوران این دوره از مسابقات از چهره های شاخص قرآنی کشوری خواهند بود، افزود: برگزاری چنین برنامه های قرآنی و معنوی رونق مراسم ها و جشن های پیروزی انقلاب اسلامی را دو چندان می کند.

مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه شهرستان سرعین با بیان این مطلب که سال کذشته بیش از 200 نفر در اولین دوره مسابقات قرآنی «فجر» شرکت داشتند، اظهار داشت: هفت دستگاه اجرایی و فرهنگی شهرستان سرعین در برگزاری باشکوه این مراسم معنوی مشارکت جدی دارند.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۰۸۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اولین دوره مسابقات فوتشال در کلات

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، اولین دوره مسابقات فوتشال کلات در بخش هزار مسجد این شهرستان در حال برگزاری است.


این دوره از مسابقات فوتشال (فوتبال در شالیزار) با حضور ۶ تیم از بخش هزار مسجد و به صورت دوره ای در روزهای ۳۰ و ۳۱ فروردین در شالیزارهای شهر لایین بخش هزار مسجد شهرستان کلات برگزار می شود. 


شهرستان کلات با دارا بودن ۱۵۰۰ هکتار شالیزار بزرگترین تولید کننده برنج در استان خراسان رضوی است.

دیگر خبرها

  • اظهارات وزیر فرهنگ درباره اکسپو و رشد هنرهای تجسمی / اسماعیلی: بازار هنری ایران را از امسال برگزار می‌کنیم
  • مسابقه تصویرگری حمله موشکی سپاه به اسرائیل در نیمروز برگزار شد
  • برگزاری مسابقه ادبی تاسیمرغ در کشور
  • برگزاری اختتامیه چهارمین جایزه ملی داستان حماسی در خرداد
  • برگزاری اولین دوره مسابقات فوتشال در کلات
  • دوره آموزشی ویژه شورا‌ها در استان اردبیل برگزار می‌شود
  • ۱۵ اردیبهشت؛ برگزاری سیزدهمین دوره جشنواره تیتر دانشجویی
  • تشریح ویژه برنامه‌های هفته معلم
  • مسابقه چوگان در تبریز برگزار شد
  • برگزاری جشنواره ورزشی و بازی‌های بومی‌محلی ویژه معلولان در مهاباد