Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اتاق بازرگانی گفت: اتحادیه فرش ماشینی کاشان بزرگترین تشکل صنفی در کشور است که با ۲۵ سال پیشینه هم اکنون با بیش از ۲۶۰ عضو فعالیت می‌کند. ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۶ استانها کاشان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، محمود تولایی در آئین معارفه رئیس اداره استاندارد شهرستان کاشان صنایع، معادن و کشاورزی کاشان نیز استاندارد را نخستین شرط لازم برای فعالیت یک واحد تولیدی عنوان کرد و اظهار داشت: 450 پروانه کاربرد استاندارد در کاشان وجود دارد که 115 محصول این واحدهای تولیدی به طور جداگانه دارای مجوز استانداردهستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اتاق بازرگانی افزود: استاندارد کالا عامل رونق صادرات و حضور در عرصه‌های جهانی است و این شهرستان توانمندی و پایگاه بسیار خوبی در حوزه فرش و گلاب دارد.

وی با اشاره به صدور مجوز راه‌اندازی انجمن گلاب و عرقیات در کاشان از سوی اتاق بازرگانی ایران بیان کرد: 600 واحد گلابگیری سنتی در این شهرستان فعال هستند که انسجام خوبی در تشکیل اتحادیه مستقل صنفی گلاب صورت گرفت تا خود را رو به روی واحدهای گلابگیری صنعتی ندانند.

رئیس اتاق بازرگانی کاشان در ادامه گفت: اتحادیه فرش ماشینی کاشان نیز بزرگترین تشکل صنفی در این زمینه در کشور است که با 25 سال پیشینه هم اکنون با بیش از 260 عضو فعالیت می‌کند.

وی عنوان کرد: نزدیک به یک هزار و 200 واحد صنعتی و تولیدی در کاشان فعال است که نزدیک به 700 واحد را کارخانه‌های تولید فرش ماشینی تشکیل می‌دهد.

تولایی افزود: کاشان در بحث صنایع غذایی افزون بر بحث استانداردسازی باید با معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی تعامل خوبی داشته باشد زیرا  سلامت و امنیت مردم ضروری است.

در آئین تودیع و معارفه  غلامحسین بخردی  به جای محمدرضا آرین به عنوان رئیس جدید اداره استاندارد شهرستان کاشان معرفی شد.

انتهای پیام/ح

R7845/P1357/S6,1369/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۰۸۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی نمایندگان اتاق بازرگانی ارومیه به هیات رئیسه اتاق مشترک ایران و ترکیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، انتخابات هیات رئیسه اتاق مشترک ایران و ترکیه، با حضور حداکثری اعضای این اتاق در محل اتاق ایران برگزار شد که در پایان سه عضو هیات نمایندگان اتاق ارومیه در جمع هیات رئیسه این اتاق مشترک قرار گرفتند.

بر این اساس"مهرداد سعادت دهقان" رئیس کمیسیون گردشگری و سرمایه گذاری ، "محمد رضا رستمی" رئیس کمیسیون صنعت ، "بهنام تاج الدینی" نائب رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی،صنایع،معادن و کشاورزی ارومیه به عنوان اعضای اصلی هیات رئیسه اتاق مشترک ایران و ترکیه انتخاب شدند.

دومین دوره انتخابات هیات رئیسه اتاق مشترک بازرگانی ایران و ترکیه با حضور ۱۵ کاندیدا برگزار شد که مهرداد سعادت دهقان، طاهره توکل نیا، جمشید نفر، محمدرضا رستمی، محمدعلی محمد میرزائیان، مرتضی حاجی آقامیری و بهنام تاج الدینی به عنوان اعضای اصلی انتخاب شدند.

 

 

دیگر خبرها

  • کوتاهی در معرفی استان کرمان قابل قبول نیست
  • آمادگی اتاق بازرگانی مکه برای گسترش روابط اقتصادی با ایران
  • اجرای طرح‌های اقتصادی باید از مسیر دانشگاه بگذرد
  • تلاش برای ایجاد، احیاء، انسجام‌بخشی و توانمندسازی واحدهای روابط عمومی بخش خصوصی
  • پیامد‌های تعطیل شدن روز پنجشنبه از دید نایب رئیس اتاق بازرگانی تهران
  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • نمایشگاه بین‌المللی صنایع وابسته فرش ماشینی برگزار می‌شود
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون مجوز را دارد
  • راهیابی نمایندگان اتاق بازرگانی ارومیه به هیات رئیسه اتاق مشترک ایران و ترکیه
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون پروانه را دارد