Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@17:17:50 GMT

از برگزیدگان پرسش مهر در دنا تجلیل شد

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۰۸۴۷۷

از برگزیدگان پرسش مهر در دنا تجلیل شد

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛  در این آئین معاون سوادآموزی آموزش وپرورش استان گفت: پرسش مهر رئیس جمهور با موضوع روش‌های پذیرش انتقاد دیگران و تحمل نظر‌ها در مدرسه به صورت انشاء نویسی بین سوادآموزان برگزار شد.

سیدحمدالله خواهش نیک افزود: این مسابقه بین سوادآموزان دوره انتقال استان برگزار شد که ۱۰ نفر به مرحله برتر استانی و ۳ نفر به مرحله کشوری راه یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حدادی سرپرست آموزش وپرورش دنا هم بیان کرد: بیش از ۹۵ درصد جمعیت مخاطب این فراخوان در شهرستان دنا در مسابقه شرکت کردند.

در این آئین که با حضور معاون سوادآموزی، رئیس ستاد اقامه نماز استان، سرپرست آموزش وپرورش دنا، رئیس اداره نهضت سوادآموزی و جمعی از از کارکنان آموزش و پرورش سی سخت برگزار شد، از برگزیدگان تقدیر شد.

در این فراخوان نازرا آگنج از روستای چناربرم به عنوان برتر استانی انتخاب و از شهناز تروهیده از روستای توتنده،داریوش دلروز از سادات محمودی و نگار آبرازه از باگ تقدیر شد.

انتهای پیام/ش

تجلیل از برگزیدگان پرسش مهر در دنا

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۰۸۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین رویدادتربیت مربی هوش مصنوعی، درزاهدان

به گزارش جام جم آنلاین،مسوول مرکز استانی سازمان فضای مجازی سراج در سیستان و بلوچستان گفت: نخستین رویداد تربیت مربی هوش مصنوعی با هدف تربیت راهنمایان این عرصه مهم و فرهنگ سازی استفاده صحیح از آن و همچنین جلوگیری از آسیب‌های احتمالی، با حضور ۷۵ نفر از معلمان و مربیان، اساتید دانشگاه و دانشجویان برگزیده از سراسر سیستان و بلوچستان ، برگزار شد.
سعید دهنوی ادامه داد: در رویداد تربیت مربی هوش مصنوعی علاوه بر سه کلاس آموزش ماهیت هوش مصنوعی، سیر تطور و کاربرد‌های آن، در چهار کارگاه عملی، موتور‌های هوش مصنوعی از جمله بینگ، دال ای، میدجرنی، کریا معرفی و کار با آنها آموزش داده شد و در ادامه، فراگیران در سه مرحله با تولید فیلم و عکس با هوش مصنوعی به رقابت پرداختند و ۱۴۰ اثر در این رویداد تولید شد.

مسوول مرکز سراج سیستان و بلوچستان افزود: در کنار کلاس‌ها و کارگاه‌ها، نشست‌های هم افزایی و تجربه نگاری با حضور مصطفی ضابط کارشناس تبلیغات اینترنتی از آکسفورد انگلستان به عنوان استاد آموزشی، یوسف برادران‌مهر به عنوان دبیر و صادق امیری به عنوان مربی و منتور رویداد برگزار شد.

وی افزود: شرکت کنندگان، بعد از دومرحله پایش و ارزیابی به این رویداد راه یافته اند که قبل از برگزاری رویداد، پیش‌دوره‌ای مجازی نیز از مباحث مقدماتی هوش مصنوعی برای آنها برگزار شده است.
دهنوی گفت: در نهایت شرکت کنندگان رویداد بعد از سه مرحله آزمون (نظری، عملی و ارائه) وارد مرحله تداوم می‌شوند و برای آنها هر ۲ هفته یکبار نشست آموزشی و هم افزا برگزار می‌شود.
وی خاطر نشان کرد: مربیان برگزیده و موفق در این رویداد، با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، و هماهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان، به مجامع مختلف از جمله مدارس اعزام می‌شوند.

دیگر خبرها

  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره دانش آموزی از ایده تا بازار
  • از دختران شهدای مدافع حرم تجلیل شود
  • تجلیل از دختران شهدای مدافع حرم به مناسبت دهه کرامت
  • چرا فلسفه کانت در میانه جنگ‌های امروزین هنوز کار می‌کند؟
  • نخستین رویداد تربیت مربی هوش مصنوعی در سیستان و بلوچستان برگزار شد
  • برگزاری نخستین رویدادتربیت مربی هوش مصنوعی، درزاهدان
  • معرفی برگزیدگان هشتمین دوره اعطای جایزه محیط زیست
  • بازماندگی از تحصیل، بهانه آموزش‌وپرورش برای حفظ نهضت سوادآموزی/ سوخت‌بری، دانش‌آموزان را برای فرار از مدرسه وسوسه می‌کند
  • جشنواره سراسری فیلم رفسنجان (شهرنما) برگزیدگان خود را شناخت
  • پیشکسوتان و برگزیدگان رادیو کردستان تجلیل شدند